• Wie wil mij hier zo nodig weghebben van quizlet..?!. ER moet er namelijk wel eentje zij..
    Dus wees eerlijk en zeg het gewoon right into my face, en niet zielig naaar mods toestappen.!
    x33


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    ik ben het niet

    Het zou echt heel zielig van iemand zijn als je iemand weg zou pesten. Dit is toch een site voor iedereen en om vrienden te maken enzo. Als je het daar niet mee eens ben moet je je gewoon nie aan melden op deze site. Meid je moet gewoon blijven !


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Huh? Hoezo zou iemand je weg willen hebben? Krijg je bericht van een MOD ofzo dan,want dan vind ik ook dat die gene zich moet melden en dat zeggen

    Ik klink vaag,in ieder geval ben ik het NIET.

    Ik lbijf ook wel hoor maar ik heb er al 3 bans opzitten het is net dat iemand voor die ene ban wil zorgen die ervoor zorgt dat ik straks er vanaf word gekickt.!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    idd en als dat kint zich niet bekent maakt dan gaat er wat gebeuren!!


    *He's the one.

    idd en als dat kint zich niet bekent maakt dan gaat er wat gebeuren!!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    :Y)


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Omg, pesten mensen eig mense hier weg? Schandalig -.-'

    Blijven dude!!


    What's wrong whit loving someone?

    ga naar hulppersonen


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    misschien helpt dat


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    volgens mij heb ik ooit 1 ban gehad omdat ik reclame maakte in iemands gastenboek >.<

    Eikel xD

    ik ook niet, je hebt geweldige quizen xD

    dr zijn mensne die k weg wil hebben, ma ...


    everything you imagined, and more...

    Nouja die bans daar zit ik niet echt mee, maar het is zo dat ik bang ben dat ik voor eeuwig word gebant)Ip adres) als ik nog eentje krijg,.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    I don't even know you, but..

    Ik vind niet dat je weg moet gaan omdat ze je weg willen hebben ofzo. Dat slaat nergens op.

    x)


    rules don't stop me

    Zeg misschien heeft die ene toen die je "waarschuwde" daarvoor gezorgt,,die ene vage waar je over vertelde die zo ook gezegd had van...Ooit zul je voor eeuwig gebant worden, het spijt me dat ik niet degene ben die daar voor zorgt" ofzoiets?


    Why don't you break my heart