• Love of the Paparazzi - je kan de eerste twee delen al lezen als je precies wilt weten waarover het verhaal gaat.

    Jackie Woods werkt als paparazzo op het bedrijf "Lovegood" waarvan Elle V. Smith de bazin is. Op het bedrijf werken enkel vrouwen. Dus ik heb rollen nodig voor de vrouwen die hier werken.
    Ik heb ook een meisje nodig waarmee Jackie haar appartement deelt.


    Vrouwen Lovegood (ong. zes/zeven):
    Eternita
    Soldier
    SOUNDTRACK
    Vancha
    TeamKiko
    xMILES

    Kamergenote:
    Denmark



    Vul dit even in voor een rol:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    (iets in de twintig/dertig)
    vertel wat over jezelf: (hobby's, familie,...)
    (eventueel) foto:


    (Ik ga de informatie en foto's die jullie me geven over het personage niet letterlijk weergeven in mijn verhaal, maar zo heb ik gewoon een idee over hoe de personages zich gedragen)

    alvast bedankt (;

    [ bericht aangepast op 3 juli 2010 - 18:29 ]

    ooohhh kiko wil die kamergenote zijn :p
    Naam:Brooke Stone
    Leeftijd:20
    vertel wat over jezelf:houd van muziek& zingen&schrijven , speelt gitaar, is koppig, heeft een ochtendhumeur,is vriendelijk -alleen tegen mensen die zeg mag-

    [ bericht aangepast op 2 juli 2010 - 23:13 ]

    naam: Adelise Kinsey
    leeftijd: 22
    vertel wat over jezelf: ze zou eigenlijk liever een danseres zijn dan in dat bedrijf te werken, ze is heel lief en vriendelijk maar je kan een hele kwaaie aan haar hebben. ze houdt niet van drukte maar wel van uitgaan. ze heeft een hele leuke vriend (quinten dufour) waarmee ze al 8 maand samen is.
    foto:foto

    [ bericht aangepast op 2 juli 2010 - 22:57 ]


    Change, the only good thing in this world.

    Vrouwen Lovegood.
    Naam: Miranda Sherwood
    Leeftijd: 26 jaar
    Info: Miranda is geboren uit een rijk gezinnetje met twee zussen. Haar ouders scheidde toen ze 14 was. Ze is altijd erg lawaaierig en spontaan, maar ze is ook prikkelbaar en veeleisend. Ze wil dat alles tiptop in orde is en ze wilt geen enkele fout zien. Ze is ook de ultieme hartenbreekster, maar toch kan ze een goede vriendin zijn. Ze verzameld postzegels en houd van winkelen.
    Foto: Hierzo


    All this dampness is damp.

    Rol: vrouw bij Lovegood
    Naam: Milou Ellis Cruz
    Leeftijd: 24
    vertel wat over jezelf: Milou is een slim maar een buitengewoon slim meisje, ze heeft gymnasium gestudeert maar wilde niet verder gaan naar de universiteit. haar ouders hebben haar daarom het huis uitgezet, ze werkt nu bij Lovegood, en dat bevalt haar prima. Milou is wel een echt feestbeest en wanneer ze helemaal los is niet meer te houden. ze is wel een echte player en ligt na elk feest wel met een andere jongen in bed. haar grootste hobby is piano spelen, dat doet ze als sinds haar 6e.
    foto: M.E.C.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb er nog een paar nodig (:

    Ik ga er wel 1 invullen ^^


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Rol: Kamergenote
    Naam:Indira
    Leeftijd: 21
    vertel wat over jezelf: Indira is stil en eigelijk heel verlegen. Ze is goed in atletiek en karate. haar ouders zijn gescheiden en ze heeft drie broers (23, 18, 14) en een zusje (16). Ze is superslim. heeft het gymnasium in vijf i.p.v zes jaar gedaan omdat ze zo slim is. Ze heeft rechten gestudeerd maar nu wil ze even een jaartje rust en daarom is ze ook uit huis gegaan. Over een paar jaar wil nog een studie aan de universited gaan doen
    foto:foto van Indira


    When words fail music speaks

    Rol: Vrouw bij LoveGood, of de kamergenote.
    Naam: Vienna Sandra McQueen
    Leeftijd: 24 jaar
    vertel wat over jezelf: Vienna is een aardige jonge vrouw. Ze heeft een passie voor mode en een passie voor haar werk. Vienna kan soms erg boos worden, als iets niet wil werken, of als iets niet gaat zoals zij wil. Vienna komt uit een arme familie die nog steeds in Italië woont, maar zij is dus verhuisd. Toen kreeg ze een baantje bij LoveGood en ze werkt er nogsteeds. Vienna houdt van piano spelen, fotograferen en allerlei andere creatieve dingen. Tekenen en schilderen zijn ook haar hobbies.
    (eventueel) foto: Klik


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    ik ga er ook 1 invullen.. whaha maar dat doe ik als ik achter de computer zit

    dus info volgt :p


    Love is overrated

    xMILES schreef:
    ik ga er ook 1 invullen.. whaha maar dat doe ik als ik achter de computer zit

    dus info volgt :p


    Rol: Vrouw van Lovegood
    Naam: Jessica Turner liever J of Jess genoemd.
    Leeftijd: 23
    Info: Jess is kinda een bitch. Ze heeft een hekel aan doorsnee 'normale' mensen en gaat ze liever uit de weg. Ze bespeeld ze, manipuleert ze, bedriegt ze, alles wat er nodig is om haar million dollar shot te krijgen. Ze leeft voor haar werk en ze is er aardig goed in voor haar leeftijd. Haar werk is haar alles en hobby's heeft ze niet behalve dan kijken vanaf haar balkon van haar appartement naar mensen die in haar welbedachte boobytraps trappen. Ze is slimmer en sluwer dan de 'normale' mens en daar maakt ze handig gebruik van, net als met haar uiterlijk ookal heeft ze daar een beetje een haat aan.
    Picture: Jess

    [ bericht aangepast op 3 juli 2010 - 15:45 ]


    Love is overrated

    Bedankt voor de rol ^^


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Rol: werknemer Lovegood
    Naam:Janneke van de Laar
    Leeftijd: (iets in de twintig/dertig) 25
    vertel wat over jezelf: (hobby's, familie,...)heeft een hele herten familie, en naast fotos maken tekend ze ook veel
    (eventueel) foto: http://3.bp.blogspot.com/_Z9ZnS5uDUW4/Suft-MfVlBI/AAAAAAAAAdM/4KrSu1-poMk/s320/Blair%27s+Fashion+on+Gossip+Girl+6.jpg