• De stelling van vandaag luidt:
    Homo's moeten kinderen kunnen adopteren.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Pixar schreef:
    Oneens, niet alleen voor homo's maar ook voor lesbie's. Ik bedoel, ik zou niet weten hoe ik zonder vader of moeder kan. Bij je moeder kan je alles vragen wat je wilt. Het is net je beste vriendin. Ze kan je haren maken. Ze kan je leren koken en andere vaardigheden. En ze leert je sociaal te gedragen.
    En bij je vader kan je alles doen wat je maar wilt. Samen met je vader gaan gillen wanneer NL heeft gescoort. Samen met je vader gaan solideren, timmeren, repareren. En samen met je vader gaan verven, terwijl je zit te klooien. Ik heb ze allebei nodig om goed te kunnen opgroeien. (:


    In een opzicht heb je wel gelijk. Maar wie zegt dat homo's niet goed kunnen koken? Wie zegt dat ze allemaal van voetbal houden, wie zegt dat ze allemaal graag de timmerman uithangen? Dat jouw vader misschien graag van dat soort dingen doet is niet gelijk een reden om dat te zeggen over alle mensen?! ..

    Hypocriet.


    Sometimes an angel, sometimes a devil, but always me.

    Eens.


    We only live once

    Mee eens
    het lijkt mij hetzelfde als een gewoon koppel.
    (:


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    Eens. Homo's zijn ook normale mensen.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    eens
    er zijn tegenwoordig ook veel éénoudergezinnen met alleen een vader. Dus waarom niet met twee vaders?


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Pixar schreef:
    Oneens, niet alleen voor homo's maar ook voor lesbie's. Ik bedoel, ik zou niet weten hoe ik zonder vader of moeder kan. Bij je moeder kan je alles vragen wat je wilt. Het is net je beste vriendin. Ze kan je haren maken. Ze kan je leren koken en andere vaardigheden. En ze leert je sociaal te gedragen.
    En bij je vader kan je alles doen wat je maar wilt. Samen met je vader gaan gillen wanneer NL heeft gescoort. Samen met je vader gaan solideren, timmeren, repareren. En samen met je vader gaan verven, terwijl je zit te klooien. Ik heb ze allebei nodig om goed te kunnen opgroeien. (:


    Maar dat heeft niks met adopteren te maken toch? Ik bedoel mannen kunnen net zo goed koken en haren maken ahah. Jij bedoelt dat jij het liever niet zo willen. En het gaat om de homo's hier weetje. Ik vind dat homo's gewoon kinderen mogen adopteren, ze zijn ook gewoon mensen behalve ze vallen op mannen?


    The way we live, is the way we die

    Joker schreef:
    Eens, Argumenten zijn niet eens nodig.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Natuurlijk, t zijn toch gewoon mensen die graag een kind willen opvoeden? Waarom moet dat persé een man en een vrouw zijn?

    Joker schreef:
    Eens, Argumenten zijn niet eens nodig.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Joker schreef:
    Eens, Argumenten zijn niet eens nodig.


    Only losers can act the way you do

    Natuurlijk, het zijn toch ook mensen.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Eens


    Stay calm and be a directioner.

    Tuurlijk, dat zijn ook maar gewoon mensen.

    Eens, liever twee aardige mannen die om je geven, dan je leven alleen en eenzaam doorbrengen.


    Run, but you can't escape

    Pixar schreef:
    Oneens, niet alleen voor homo's maar ook voor lesbie's. Ik bedoel, ik zou niet weten hoe ik zonder vader of moeder kan. Bij je moeder kan je alles vragen wat je wilt. Het is net je beste vriendin. Ze kan je haren maken. Ze kan je leren koken en andere vaardigheden. En ze leert je sociaal te gedragen.
    En bij je vader kan je alles doen wat je maar wilt. Samen met je vader gaan gillen wanneer NL heeft gescoort. Samen met je vader gaan solideren, timmeren, repareren. En samen met je vader gaan verven, terwijl je zit te klooien. Ik heb ze allebei nodig om goed te kunnen opgroeien. (:

    Dit slaat echt nergens op, er zijn genoeg kinderen die het zonder vader of moeder moeten stellen, bijvoorbeeld bij gescheide ouderes, als 1 weg is gelopen of dood is.
    Deze kinderen hebben dan teminsten nog 2 ouders dat kan je niet ven alk kind zeggen. Ik zou veel lieven 2 vaders of moeders hebben dan eerst een vader en een moeder te hebben gehad en nu alleen nog maar een vader.
    Eens dus,deze stelling slaat ect nergens op.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2010 - 13:55 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall