• De stelling van vandaag luidt:
    Homo's moeten kinderen kunnen adopteren.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Pixar schreef:
    Oneens, niet alleen voor homo's maar ook voor lesbie's. Ik bedoel, ik zou niet weten hoe ik zonder vader of moeder kan. Bij je moeder kan je alles vragen wat je wilt. Het is net je beste vriendin. Ze kan je haren maken. Ze kan je leren koken en andere vaardigheden. En ze leert je sociaal te gedragen.
    En bij je vader kan je alles doen wat je maar wilt. Samen met je vader gaan gillen wanneer NL heeft gescoort. Samen met je vader gaan solideren, timmeren, repareren. En samen met je vader gaan verven, terwijl je zit te klooien. Ik heb ze allebei nodig om goed te kunnen opgroeien. (:


    .

    Ja.


    History is not hatred.

    Square schreef:
    (...)
    Ik ben ook eens, maar het is voor dat kind soms wel lastig denk ik, er zijn vast idioten die dat kind dan gaan pesten ofzo


    daarvoor hoef je niet geadopteerd te zijn door wat voor stel dan ook...


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Ja tuurlijk! Wat zijn zij minder dan hetero koppels?

    Eens..
    Het is niet omdat het 2 mannen zijn dat ze niet voor het kind zouden kunnen zorgen..


    Stop wishing, Start doing..

    Totaal mee eens.

    Eens, er is geen verschil tussen twee mannen die een kind opvoeden en twee vrouwen. Ik vind dat het gewoon mag zolangze er goed voor kunnen zorgen.


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Eigenlijk wel.. al zou ik niet graag dat kind zijn..


    Life begins at the end of your comfort zone

    TheRipper schreef:
    (...)

    Nu begrijp ik je even niet...

    Je kunt toch niet van 2 zaadcellen een kind maken?


    x


    de wetenschap kan van 2 zaadcellen of van 2 eicellen er 1 daarvan andersom 'maken' zodat je alsnog een kind kan krijgen als een homo- of lesbostel


    http://www.youtube.com/watch?v=FHvV6RHibbk

    Carcass schreef:
    Eens. Als ze er goed voor kunnen zorgen en alles, zie ik het verschil niet tussen een homopaar die een kind adopteert en een vrouw & man die een kind adopteert.

    Eens.


    You are beautiful, you are love.

    Zó eens.


    None but ourselves can free our minds.

    Joker schreef:
    Eens, Argumenten zijn niet eens nodig.

    eens


    Save friends, you need them.

    Portugal schreef:
    Eens.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.