• De stelling van vandaag luidt:
    Homo's moeten kinderen kunnen adopteren.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Boeit me niet?(krul)


    Smiling but close to tears.

    Eens :]


    There's nothing like us.

    Joker schreef:
    Eens, Argumenten zijn niet eens nodig.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Eens.


    How y'all doin'?

    Jah, waarom niet?


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Carcass schreef:
    Eens. Als ze er goed voor kunnen zorgen en alles, zie ik het verschil niet tussen een homopaar die een kind adopteert en een vrouw & man die een kind adopteert


    Never mess with a girl, you get hurt

    Joker schreef:
    Eens, Argumenten zijn niet eens nodig.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    VampEye schreef:
    Jah, waarom niet?


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Carcass schreef:
    Eens. Als ze er goed voor kunnen zorgen en alles, zie ik het verschil niet tussen een homopaar die een kind adopteert en een vrouw & man die een kind adopteert.

    Ik ben ook eens, maar het is voor dat kind soms wel lastig denk ik, er zijn vast idioten die dat kind dan gaan pesten ofzo


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    helemaal mee eens


    She said: I gotta find out for myself

    Onder bepaalde voorwaarden. Een kind da word geadopteerd heeft het in zn leve al moeilijk genoeg gehad. Een kind heeft zowiezo ook een moederfiguur nodig. Als ge een geadopteerd kind dan ook nog is een moederfiguur onthoud is da ni zo goe voor het kind...


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    And why not ....?


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    xgoedix schreef:
    Onder bepaalde voorwaarden. Een kind da word geadopteerd heeft het in zn leve al moeilijk genoeg gehad. Een kind heeft zowiezo ook een moederfiguur nodig. Als ge een geadopteerd kind dan ook nog is een moederfiguur onthoud is da ni zo goe voor het kind...


    Beter dat dan ze in een 'normaal' gezin terechtkomen waar er geen liefde heerst


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Joker schreef:
    Eens, Argumenten zijn niet eens nodig.


    I'll live every second like it is my last one <3

    Eens. Als ze goed voor het/de kind(eren) kunnen zorgen, maakt het geen verschil of een homo- of hetero-seksueel paar er een adopteert.


    Time flies like an arrow, but fruit flies like a banana