• De stelling van vandaag luidt:
    Homo's moeten kinderen kunnen adopteren.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    xgoedix schreef:
    Onder bepaalde voorwaarden. Een kind da word geadopteerd heeft het in zn leve al moeilijk genoeg gehad. Een kind heeft zowiezo ook een moederfiguur nodig. Als ge een geadopteerd kind dan ook nog is een moederfiguur onthoud is da ni zo goe voor het kind...

    Hoezo heeft een kind een moederviguur nodig,er zijn genoeg kinderen(die niet geadopteert zijn) moeten ook opgroeien zonder moeder.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Eens.


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.

    Eens


    Write down what you can not say

    Totally eens :Y)


    The spaces between your fingers are created so, that another's can fill them

    kvin van wel (:
    x

    Joker schreef:
    Eens, Argumenten zijn niet eens nodig.

    eens.

    Eens ;D.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Iedereen moet dat kunnen, uitgezonderd mensen waarvan de gezinssituatie onstabiel is.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Exercitus schreef:
    (...)
    Hoezo heeft een kind een moederviguur nodig,er zijn genoeg kinderen(die niet geadopteert zijn) moeten ook opgroeien zonder moeder.

    En die komen meestal ook goed terecht :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    eeens


    Ivar Oosterloo.

    Jaaaaa want dan heb ik toch nog kans om ooit tante te worden(A).


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Volgens mij kan dat gewoon, toch? Paul de Leeuw en zijn vriend hebben ook gewoon kinderen geadopteerd.


    Life is hard and then we die

    eens.
    kort maar krachtig, idd argumenten zijn niet nodig


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Pixar schreef:
    Oneens, niet alleen voor homo's maar ook voor lesbie's. Ik bedoel, ik zou niet weten hoe ik zonder vader of moeder kan. Bij je moeder kan je alles vragen wat je wilt. Het is net je beste vriendin. Ze kan je haren maken. Ze kan je leren koken en andere vaardigheden. En ze leert je sociaal te gedragen.
    En bij je vader kan je alles doen wat je maar wilt. Samen met je vader gaan gillen wanneer NL heeft gescoort. Samen met je vader gaan solideren, timmeren, repareren. En samen met je vader gaan verven, terwijl je zit te klooien. Ik heb ze allebei nodig om goed te kunnen opgroeien. (:
    Meestal kun je dit ook doen met homoseksuele ouders. Bovendien; als je niet anders gewend bent, dan weet je niet beter en mis je niets.


    Life is hard and then we die