• Want ik zag Anouk (Extraneous) vandaag dus heel toevallig in de Efteling en ik wou geen hoi zeggen, omdat ik dus dacht straks is het er niet en dan is het zo'n afgang. Haha, was het Anouk dus wel D: En dat vind ik nu dus heel stom van mezelf haha.
    Maar ik zat wel achter Anouk in de fata morgana :'D -ik wou der sms'en of ze had was had ik der nummer niet (cat) -

    Hebben jullie ook weleens zoiets stoms gehad, waarbij je jezelf achteraf wel voor je kop kunt slaan?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Zo veel, maar dat waren serieuze dingen waar ik echt spijt van heb..


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ik zei het toch Renée! Altijd naar Marleen luisteren. Nu baal je!D:


    everything, in time

    PRESIDENT schreef:
    Ik zei het toch Renée! Altijd naar Marleen luisteren. Nu baal je!D:

    Haha ja je hebt gelijk! D: Ik ben ook echt dom ik had het gewoon moeten doen aangezien ik ook iemand herkende die ik slechts één keer op een foto heb gezien en mijn twee vriendinnen hebben hem in het echt gezien en die herkenden hem niet. Maar kijk ik zag Anouk daarna ook niet meer D:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Wat kuuut! Volgende keer erop af stappen en dan: "Ey, jij bent die nigga van Q." Hahaha.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik heb dat wel eens meegemaakt dat ik achetraf dacht van: hé was dat niet? bij mijn nicht bijvoorbeeld, ik ehrkende haar niet xD maar wel jammer voor je


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Ik heb elke dag wel zo'n moment :x


    wth.

    Oh oh Renee! Gewoon zorgen dat je voor dr komt te staan zodat je dr goed aan kan kijken. Dan herkende ze jou misschien =3.

    Portugal: Ja meheh, bij de Elf Fantasy Fair zag ik Kirsten maar toen durfde ik geen hoi te zeggen :$

    [ bericht aangepast op 3 juli 2010 - 23:34 ]


    Smiling but close to tears.

    TourdeKrulle schreef:
    Oh oh Renee! Gewoon zorgen dat je voor dr komt te staan zodat je dr goed aan kan kijken. Dan herkende ze jou misschien =3.

    Hahaha, ik voelde me zo dom nu. Want ik heb het der op hyves gevraagt dus nu heb ik zoiets van noo D:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Argentinia schreef:
    Portugal: Ja meheh, bij de Elf Fantasy Fair zag ik Kirsten maar toen durfde ik geen hoi te zeggen :$

    Awh (flower) Tegen mij durf je dat toch wel hè?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Springbreak schreef:
    (...)
    Awh (flower) Tegen mij durf je dat toch wel hè?

    Ja tegen jouw wel natuurlijk :9~ Dan zou ik naar je toe rennen en je dood knuffelen en dan zou jij natuurlijk denken 'wtf. wie ben jij?' (krul)


    Smiling but close to tears.

    Argentinia schreef:
    (...)
    Ja tegen jouw wel natuurlijk :9~ Dan zou ik naar je toe rennen en je dood knuffelen en dan zou jij natuurlijk denken 'wtf. wie ben jij?' (krul)

    Hahaha, ik zou doen alsof ik je niet herkende. Haha, nee joh ik zou jou natuurlijk ook helemaal dood knuffelen! Haha ik herken namelijk iedereen! :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Springbreak schreef:
    (...)
    Hahaha, ik zou doen alsof ik je niet herkende. Haha, nee joh ik zou jou natuurlijk ook helemaal dood knuffelen! Haha ik herken namelijk iedereen! :Y)

    haha beter voor je leven(cat) Sta ik je daar dood te knuffelen denk je dat ik een of andere gek ben.(krul)
    Ik herken mensen dus echt bijna nooit. Alleen Bo herkende ik, (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Volgens mij zag ik Volksfeind ofzo vandaag. En toen wilde ik dus ook vragen of zij het was, maar het was druk, en ik had ook geen zin in een afgang ;$


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Springbreak schreef:
    (...)
    Hahaha, ik zou doen alsof ik je niet herkende. Haha, nee joh ik zou jou natuurlijk ook helemaal dood knuffelen! Haha ik herken namelijk iedereen! :Y)

    Zeg, waarom wist je dan niet zeker of het Anouk was? He, he he?