• Want ik zag Anouk (Extraneous) vandaag dus heel toevallig in de Efteling en ik wou geen hoi zeggen, omdat ik dus dacht straks is het er niet en dan is het zo'n afgang. Haha, was het Anouk dus wel D: En dat vind ik nu dus heel stom van mezelf haha.
    Maar ik zat wel achter Anouk in de fata morgana :'D -ik wou der sms'en of ze had was had ik der nummer niet (cat) -

    Hebben jullie ook weleens zoiets stoms gehad, waarbij je jezelf achteraf wel voor je kop kunt slaan?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    TourdeKrulle schreef:
    (...)
    Zeg, waarom wist je dan niet zeker of het Anouk was? He, he he?

    Nou kijk ik dacht het dus ik had der wel herkend maar ik wist het niet zeker maar ze was het wel dus dus, ik herkende der wel. Ik was er alleen niet zeker van haha. :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Portugal schreef:
    (...)
    haha beter voor je leven(cat) Sta ik je daar dood te knuffelen denk je dat ik een of andere gek ben.(krul)
    Ik herken mensen dus echt bijna nooit. Alleen Bo herkende ik, (krul)

    Hahaha, dat jij nou niet blond bent. (cat) Hahaha nee ik herken jou vast wel -of niet- naja als een gek mij ineens helemaal dood knuffelt weet ik wie het is. (krul)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    weetje wat pas echt stom is?
    als je wilt afspreken met iemand op werchter die je echt graag wil zien, maar die persoon haar gsm werkt niet meer en kan geen smsjes ontvangen en dus niet weten waar je bent. dat is pas iets waarvoor je je voor je kop wil slaan. ):

    Appreciating schreef:
    Ik heb elke dag wel zo'n moment :x


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Gewoon nonchelant een keer 'Quizlet' zeggen. kijken of er iemand omkijkt. Haha maar bij mij werkt dat nooit, dan ga ik altijd regelrecht undercover :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    Pershoofd schreef:
    Wat kuuut! Volgende keer erop af stappen en dan: "Ey, jij bent die nigga van Q." Hahaha.
    xD

    KirstenSnaps schreef:
    Gewoon nonchelant een keer 'Quizlet' zeggen. kijken of er iemand omkijkt. Haha maar bij mij werkt dat nooit, dan ga ik altijd regelrecht undercover :Y).

    Volgens mij kan jij nog moeilijk undercover gaan, Kirst :P

    TourdeKrulle schreef:
    (...)
    Volgens mij kan jij nog moeilijk undercover gaan, Kirst :P
    Bij concerten lukt me dat vaak best goed :Y)(nerd).


    Wie du mir, so ich dir.

    Je moest gewoon keihard Anouk gillen en dan opletten of ze keek ^^.


    Get back motherfuckerz'

    Expression schreef:
    Je moest gewoon keihard Anouk gillen en dan opletten of ze keek ^^.

    Ja, indeed. :Y)

    Haha, ja, wij hadden zo'n stom toneel met school en Tanya was daar ook en toen durfde ik ook niet. (krul)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    KirstenSnaps schreef:
    Gewoon nonchelant een keer 'Quizlet' zeggen. kijken of er iemand omkijkt. Haha maar bij mij werkt dat nooit, dan ga ik altijd regelrecht undercover :Y).

    Kijk dat wou ik best maar ik was met vriendinnen die Q niet kennen dus dan staat het nogal dom. :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Umerla schreef:
    Zo veel, maar dat waren serieuze dingen waar ik echt spijt van heb..


    When words fail music speaks

    Rooftops schreef:
    Haha, ja, wij hadden zo'n stom toneel met school en Tanya was daar ook en toen durfde ik ook niet. (krul)

    Ghahah, je had echt moeten roepen. Annelies had me ook eens gezien in Bobbejaanland maar ze durfde ook niet roepen seg. :'D


    Some people make the world special just by being in it

    Ik had zoiets met KirstenSnaps ;3
    ze stapte mijn bus in, en ik herkende haar ergens van..
    En toen op het einde wist ik wie ze dus was..
    maar toen was het te laat om 'hoi' te zeggen x'D
    haha ;3