• 4-juli-OMY OMY OMY OMY OMY (ademhalen) we hebben puppies. Mijn mama helemaal over de zijk. zovan o god we hebben hondjes.
    En dan te bedenken dat somigge mensen die kleine sgatjes verzuipen. nou wij zouden dat niet doen hoor. Ze zijn kei en kei sgattig!!

    ja ik moest het gewoon even kwijt.

    5juli
    10.30:even een update: Er zijn 5 pupies geboren en er zijn er nu dus drie dood.
    we hebben een mannetje en een vrouwtje over. En het mannetje wil niet drinken. :'( ik over de zijk.

    12.30: OMG het mannetje wat niet wilde drinken is nu ook dood :'(

    [ bericht aangepast op 5 juli 2010 - 11:36 ]


    When words fail music speaks

    Aww, Foto's (krul)?


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Italie schreef:
    Aww, Foto's (krul)?
    ja die zal ik er straks op zetten als ze op de comp staan. xD


    When words fail music speaks

    idd foto's (flower) Welk ras ?


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Fragments schreef:
    idd foto's (flower) Welk ras ?

    teckel met ??? weten we niet. Ze is verkracht. xD
    ja ik weet dat da bij honden niet echt kan maar tog.


    When words fail music speaks

    puppies zijn zoooo schattig. Wat zielig dat de hond verkracht is, maar het is wel een leuke bijwerking.
    Hoe weet je trouwens of ie verkracht is?? x'D *sorry, dat vraag ik me gewoon af*


    What's the point of living, when there's no death?

    AllyaRose schreef:
    puppies zijn zoooo schattig. Wat zielig dat de hond verkracht is, maar het is wel een leuke bijwerking.
    Hoe weet je trouwens of ie verkracht is?? x'D *sorry, dat vraag ik me gewoon af*

    Omdat we niet weten waar, waneer, of hoe het is gebeurt dat ze zwanger raakte. Ja weten wel HOE de ene hond op de andere maar Niet met wie.


    When words fail music speaks

    oewwwwwwwwww ik wil ook weer een puppie!!!
    toen onze hond nog pup was(hij is nu 5) moesten we hem altijd in z'n mand zetten, anders ging hij niet slapen... ZOOOO SCHATTIG!!!!


    To The Stars Through Adversity

    Dat is zo schattig. x]


    I've got your back like a bra strap.

    Rhapsody schreef:
    oewwwwwwwwww ik wil ook weer een puppie!!!
    toen onze hond nog pup was(hij is nu 5) moesten we hem altijd in z'n mand zetten, anders ging hij niet slapen... ZOOOO SCHATTIG!!!!

    kom er over 8 weken maar 1 halen xD


    When words fail music speaks

    Vancha schreef:
    (...)
    kom er over 8 weken maar 1 halen xD

    ja wil ik wel, maar mag JAMMER genoeg niet van m'n moeder... en ik ben bang dat onze Boxer hem dan op zal eten ofzo:|:X hij is niet zo goed in het omgaan met dieren(N)


    To The Stars Through Adversity

    Brazil schreef:
    Dat is zo schattig. x]

    Dat is zeker schattig maar niet als ze dood zijn :'(


    When words fail music speaks

    Wat ergg!!


    You are beautiful, you are love.

    Dus als ik het goed begrijp is er nu nog 1 pup over? Ik weet eigenlijk niet goed wat ik moet zeggen nu. Felicitaties lijken me niet echt op z'n plek zo.:S


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Hoe hebben ze zo snel dood kunnen gaan? O_O

    Whaa.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.