• Heey, dit stond in de Dag(zon krant)

    Hoera, het is een meisje!

    zo heette dat..

    het ging er helemaal over hoe verwijfd hij is enzo..

    egt gemeen!


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    wie bill???
    oooooohhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!


    death to the one at the end of the serenade.

    jaa..

    helemaal dat hij een zusje van zichzelf is, en volgeplamuurd met make up enzo


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Omg -_-''''''''''''''


    Don't be a drag, just be a queen.

    Ik vin dit echt te zielig! Je houdt niet van zyn muziek laat het dan gewoon -_-'


    BAM!

    Ik vind het so gemeen,.
    sorry hoor maar Bill is heel erg mannelijk! en dat meen ik echt! Hij is gwn so lkkr en lief en mooi en mannelijk dus mensen moeten niet zeiken ze zijn gwn jaloers!!!

    Echt gwn kut!!


    bla bla bla

    WTF.
    Van mij hoeven ze geen fan van Bill te zijn, maar respecteer hem gewoon, zeg.
    Laat hem gewoon lekker make - up dragen, als hij dat toch zelf wil.
    We zijn vrije mensen en jeetje, dan ga je iemand toch niet zo af zitten kraken omdat hij of zij niet dezelfde smaak heeft als jij en er uniek uit ziet?

    Jemig, niet normaal gewoon...

    idd


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    .

    [ bericht aangepast op 10 juli 2011 - 21:20 ]


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    wa is da toch me tokio hotel?!?
    Ik ga toch ook nie onnozel beginne doen omda ik bv. Laura lynn nie graag hoor?
    laat hen is gewoon me rust, ieder zijn eigen stijl hè zeg. ik vind Bill trouwens super zoals hij is <3


    And the wheels just keep on spinnin'

    ??

    Hahaha! Okee dit is gewoon gestoord. Jullie zeggen dat als ze haters zijn dat ze het voor zichzelf moeten houden, maar jullie zijn haters van die mensen, hou het dan ook voor jezelf. Ze hebben het recht om te denken wat ze willen denken. Ik ben geen Tokio Hotel hater, maar ook geen fan. Dus ik sta niet aan hun kant, maar ook niet aan die van jullie.

    in de krant dan ng wel?!
    dit vind ik egt gemeen :@


    Camille :')

    Ik vind dat iedereen mag denken wat hij of zij wil, alleen het niet zo moet laten merken.
    Haat je th hoef je het niet de hele wereld laten te weten, dan heb je simpelweg een kansloos leven, zelfde als je bij iedereeeeen maar loopt te zeuren over th geweldig blabla.

    Het is natuurlijk raar dat het in een krant staat...

    in het nieuwsblad, daz een vlaamse krant, ston er da hij een mangafiguurtje is me kilo's Make-up
    en de sterre mochte zegge wa ze drvn vonde
    Dean,en esther zeide: Jaa hij is lelijk, het is geen mooie jonge
    en die Reborn *zoon seut me n brilleke*
    die zei, Jaa hij is echt ni mooi, en Tom is een r&b -er met te wijde klere, HIJ IS NE HIPHOPPER
    Wa ne LOSER!!!
    Xxx


    everybody needs a song.

    '-_- mensen die moeten niet al te veel kritiek op hun hebben, ik bedoel, zien hun er zo perfect uit? nee! dus, ze moeten niet zeuren ^^

    en dat was laatst vet grappig (heb ik dit al eens verteld? xD) mijn moeder zegt wel dat hij een jongen is, maar dat hij een te mooi gezichtje heeft, en dat ze denkt dat ie ooit minstens bi blijkt te zijn. en over mijn posters zegt ze wel eens dat ie die meisje-geruchten er zelf naar maakt, hoe hij staat. toen was ik dus een keer de dvd van Zimmer 483 tour aant kijken, en toen kwam zij dus binnen. ze bleef een tijdje zitten, en toen ik later benedenkwam zei ze: 'Iris, ik moet toegeven, dat meisje heeft behoorlijk wat testosteron op het podium' xDxD whaha, weer zo'n typische opmerking voor mam xD


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!