• Er zijn al zoveel wk verhalen dat ik en Denmark aka Sandra eens iets orgineel wilde schrijven. Tada het eerste gruwelijke voetbal verhaal =]

    Lange intro ;3

    Selena en Sandra zijn 2 goede vrienden. Een half jaar geleden is het kleinere zusje van Sandra dood gereden door een voetballer. Al het bewijs was er alleen had de voetballer het geld en kocht zich er uit. Nu was hij weer op vrije voeten zonder enige straf of medelijden. Niet wetend hoeveel pijn het zou doen en het leven zou veranderen van Sandra en haar familie.

    Sandra begon depressief te raken en kreeg een enorme haat en wraak zucht tegen voetballers. Een haat en wraakzucht woelde ook daar haar familie. Haar vader werken in de Marine en het leger op de hoogste rang kon heel wat dingen voor mekaar krijgen. Ook dingen die niet legaal zijn.

    Het kost jaren maar het was uiteindelijk Sandra’s vader geluk met een hoop hoge mannen. Ze kregen de kans om voetballers te ontvoeren en achter te laten op een onbewoond eiland met maar een beperkt aantal voedsel. Het was de bedoeling zolang mogelijk in leven te blijven. De proeven te doorstaan maar toch na 2 weken als enige over te blijven. Want als er na 2 weken niet nog maar 1 persoon zou blijven leven zou de boel ontploffen.

    Wat de voetballers nog niet weten als ze aan komen is dat het op het eiland joelt van het gevaar. Overal boobytraps,vallen en bommen. Bovendien lopen er schepsels op het eiland rond die je in je ergste nachtmerrie nog niet wil meemaken. Schepsels die ons brein niet willen tarten.


    Doen/Niet doen?
    Orgineel/ Niet orgineel?
    I'll Survive/ of andere titel (zoja welke?)
    Welke voetballers?

    Owja, we hebben geen Rollen omdat er niet echt rollen weg tegeven zijn. Mocht er nog iemand met een goed idee komen waar we rollen voor zouden kunnen weggeven komt dat uiteraard van pas en zullen we alsnog rollen weggeven.

    Gebaseerd op de film: The Condemned


    EDIT: Het verhaal :Y)
    er zijn alleen nog niet echt hoofdstukken

    [ bericht aangepast op 5 juli 2010 - 16:51 ]


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    DOEN!
    Orgineel, jajajaja :9~
    Ik weet er ff geen D:
    No idea, enigste die ik nog een beetje hot vind is Diego Farlon x'D Uh, gewoon de meest bekende voetballers? c:

    Uh, rollen: Een badass die op dat eiland woont, die hun helpt/Monsters/moordenaars.


    I live for the applause, you will die for it.

    Nu ik de intro weer lees, lijtk het wel alsof ik heel evil ben ofzo. Dat vind ik wel grappig.

    Ikbenevil


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Lol, dit doet me denken aan Battle Royale -ofzo-, maar dan met voetballers c:
    doendoendoen c:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Zeker doen!:9~
    Het doet me inderdaad denken aan Battle Royale(cat)

    Welke voetballers?; Cristiano Ronaldo, David Villa, Fernando Torres, Ibrahim Affelay enzovoort;)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Oke dom (krul)
    maar wat is Battle Royale (cat)?

    [ bericht aangepast op 5 juli 2010 - 15:50 ]


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Italie schreef:
    Oke dom (krul)
    maar wat is Battle Royale (cat)?


    Ik weet het ook niet, maar ik googlde het. En het ziet er bloederig en pijnlijk uit :Y)


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Italie schreef:
    Oke dom (krul)
    maar wat is Battle Royale (cat)?


    Een klas kinderen die ontvoerd word, en op een eiland worden gezet. En die moeten dan elkaar vermoorden totdat er eentje overblijft.
    En als op de derde dag nog geen winnaar gekozen is, worden alle kinderen vermoord (door hun halsband die ontplofd word);)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Italie schreef:
    Oke dom (krul)
    maar wat is Battle Royale (cat)?
    Ik heb de film niet gezien maar ik volgde er een story over: Een film waar een klas is uitgekozen om mee te doen aan Battle Royale. Ze werden op een eiland geplaatst en moesten elkaar vermoorden binnen 3 dagen. Als dat niet gebeurd zal de halsband om hun nek ontploffen Om de tijd zijn er ook verschillende gevarenzones enzo. En ieder krijgt een moordwapen. Ofzeau 8D

    [ bericht aangepast op 5 juli 2010 - 15:53 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    XLightAngelX schreef:
    (...)

    Een klas kinderen die ontvoerd word, en op een eiland worden gezet. En die moeten dan elkaar vermoorden totdat er eentje overblijft.
    En als op de derde dag nog geen winnaar gekozen is, worden alle kinderen vermoord (door hun halsband die ontplofd word);)


    ow haha, die film ken ik niet. maar die moet ik zien. Ik ga even naar boven lopen en kijken of ik die film heb :3


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Italie schreef:
    (...)

    ow haha, die film ken ik niet. maar die moet ik zien. Ik ga even naar boven lopen en kijken of ik die film heb :3


    Op youtube staat ook alle delen online;)
    En ik heb er een story op Quizlet over, alleen ik ben er mee gestopt:$


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Italie schreef:
    (...)

    ow haha, die film ken ik niet. maar die moet ik zien. Ik ga even naar boven lopen en kijken of ik die film heb :3


    Ik denk dat ik die film ook maar eens moet gaan kijken.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    XLightAngelX schreef:
    (...)

    Op youtube staat ook alle delen online;)
    En ik heb er een story op Quizlet over, alleen ik ben er mee gestopt:$
    Ja, jouwn story volgde ik 8D Wel jammer dat je gestopt bent q_q


    I live for the applause, you will die for it.

    Joker schreef:
    (...)Ja, jouwn story volgde ik 8D Wel jammer dat je gestopt bent q_q


    Haha, ik wist niks meer te schrijven;)
    Mischien dat ik hem ooit afmaak, in de vakantie ofzo(cat)
    Maar eerst eens inspiratie krijgen(A)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Even ontopic blijven graag(cat)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Ja, sire (cat) joke.


    I live for the applause, you will die for it.