• Er zijn al zoveel wk verhalen dat ik en Denmark aka Sandra eens iets orgineel wilde schrijven. Tada het eerste gruwelijke voetbal verhaal =]

    Lange intro ;3

    Selena en Sandra zijn 2 goede vrienden. Een half jaar geleden is het kleinere zusje van Sandra dood gereden door een voetballer. Al het bewijs was er alleen had de voetballer het geld en kocht zich er uit. Nu was hij weer op vrije voeten zonder enige straf of medelijden. Niet wetend hoeveel pijn het zou doen en het leven zou veranderen van Sandra en haar familie.

    Sandra begon depressief te raken en kreeg een enorme haat en wraak zucht tegen voetballers. Een haat en wraakzucht woelde ook daar haar familie. Haar vader werken in de Marine en het leger op de hoogste rang kon heel wat dingen voor mekaar krijgen. Ook dingen die niet legaal zijn.

    Het kost jaren maar het was uiteindelijk Sandra’s vader geluk met een hoop hoge mannen. Ze kregen de kans om voetballers te ontvoeren en achter te laten op een onbewoond eiland met maar een beperkt aantal voedsel. Het was de bedoeling zolang mogelijk in leven te blijven. De proeven te doorstaan maar toch na 2 weken als enige over te blijven. Want als er na 2 weken niet nog maar 1 persoon zou blijven leven zou de boel ontploffen.

    Wat de voetballers nog niet weten als ze aan komen is dat het op het eiland joelt van het gevaar. Overal boobytraps,vallen en bommen. Bovendien lopen er schepsels op het eiland rond die je in je ergste nachtmerrie nog niet wil meemaken. Schepsels die ons brein niet willen tarten.


    Doen/Niet doen?
    Orgineel/ Niet orgineel?
    I'll Survive/ of andere titel (zoja welke?)
    Welke voetballers?

    Owja, we hebben geen Rollen omdat er niet echt rollen weg tegeven zijn. Mocht er nog iemand met een goed idee komen waar we rollen voor zouden kunnen weggeven komt dat uiteraard van pas en zullen we alsnog rollen weggeven.

    Gebaseerd op de film: The Condemned


    EDIT: Het verhaal :Y)
    er zijn alleen nog niet echt hoofdstukken

    [ bericht aangepast op 5 juli 2010 - 16:51 ]


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Doen/Niet doen?
    Doen!
    Orgineel/ Niet orgineel?
    Orgineel, maar niet heel erg orgineel.
    I'll Survive/ of andere titel (zoja welke?)
    Hmm... Can you survive? ofzo x]
    Welke voetballers?
    Maakt niet uit. Knappe :9~

    Dit verhaal doet me denken aan de film: Wilderness. x'D

    [ bericht aangepast op 5 juli 2010 - 16:02 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Wilderness ken ik ook niet eigenlijk. Wat ben toch slecht. Nouja. Iedereen gaat dood anyways.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    niet iedereen hoor (cat)
    Dat moeten we nog zien ^^


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Italie schreef:
    niet iedereen hoor (cat)
    Dat moeten we nog zien ^^


    Wel bijna iedereen mwhahah.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Doen we nouw nog rollen?


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Italie schreef:
    Doen we nouw nog rollen?


    Mag wel :0


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Doen/Niet doen? Doen
    Orgineel/ Niet orgineel? Origineel
    I'll Survive/ of andere titel (zoja welke?) Deze titel houden
    Welke voetballers?
    De lekkere :9~


    I'll decide when to die,until then let me life my way

    Melden jullie 't wanneer het verhaal/(rollen) er zijn? :9~


    I live for the applause, you will die for it.

    Joker schreef:
    Melden jullie 't wanneer het verhaal/(rollen) er zijn? :9~


    Jep.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Klik voor verhaal


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    dat klinkt gezellig.. bloederig voetbalverhaal? (krul)

    Joker schreef:
    (...)Ik heb de film niet gezien maar ik volgde er een story over: Een film waar een klas is uitgekozen om mee te doen aan Battle Royale. Ze werden op een eiland geplaatst en moesten elkaar vermoorden binnen 3 dagen. Als dat niet gebeurd zal de halsband om hun nek ontploffen Om de tijd zijn er ook verschillende gevarenzones enzo. En ieder krijgt een moordwapen. Ofzeau 8D


    Nee, je kon ook heel lullig alleen een vork krijgen. Of dat soort dingen.(krul)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Demeter schreef:
    dat klinkt gezellig.. bloederig voetbalverhaal? (krul)


    Haha, ja (cat)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!