• Joaa, douw daar op en toon wat je het laatst gekopieerd hebt. Hebben we al lang niet meer gezien. ;D

    着きまして、
    ランチしまして、
    マッタリです。

    昨日のライブ終わってからほとんど寝ずに飛行機移動だったんで、
    かなり疲労困憊だし、
    さらに、
    いつもつけてる指輪が無くなってかなりへこんでますよ…

    んですが、
    ヨーロッパツアー最後の箇所という事で、
    もうちょいしたら切り替えて探索してこかなー

    かなり今天気がどんよりなんで不安ですけどねー


    Tekst van iemands blog... xD Was Japans, maar die tekens doet ie hier niet >_<

    [ bericht aangepast op 13 juli 2010 - 10:09 ]


    Life is an art, not a science.

    http://www.fifa.com/mm/photo/tournament/competition/01/27/34/56/1273456%5ffull-lnd.jpg

    Cynthia zegt:
    wat ga jij doen vandaag?
    Nathan Lisa zegt:
    ik ga wsl kamer opruimen, gamen, werken, naar buiten, eten, cola drinken
    en niet in die volgorde
    en jij?
    Cynthia zegt:
    werken
    Nathan Lisa zegt:
    miss kom ik nog ff langs
    Cynthia zegt:
    ja hoi je komt niet langs xD dan ben ik bang
    Nathan Lisa zegt:
    hoezo dat
    Cynthia zegt:
    idk xd volgens nick was ik ook bang toen ik hem zag
    Nathan Lisa zegt:
    xD
    maar nick is sowizo eng
    ik niet
    Cynthia zegt:
    nou...
    Nathan Lisa zegt:
    wat nou
    Cynthia zegt:
    nee grapje xd
    je weet dat ik van je hou ;D je bent niet voor niks me ''vriendje''
    Nathan Lisa zegt:
    jah ik ook van jou
    krijg ik nu een cola

    of koekjes
    Cynthia zegt:
    xD moet je halen bij hoogvliet krijg je t geld ooit terug
    Nathan Lisa zegt:
    oke

    hehe gesprek met een vriend xd en naar een vriendin gekopieerd

    [ bericht aangepast op 13 juli 2010 - 10:22 ]


    Sometimes in my tears I drown, but I never let it get me down.

    http://www.youtube.com/watch?v=b4EwFzg9r10

    BEST SONG EVA!!

    Brokenspirit schreef:
    http://www.fifa.com/mm/photo/tournament/competition/01/27/34/56/1273456%5ffull-lnd.jpg

    Die had je naar mij gestuurd <3

    [ bericht aangepast op 13 juli 2010 - 12:14 ]


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    David Villa POV
    Ik baande mijn weg door de gangen. Ik voelde mij helemaal naakt zonder mijn ketting. Ik droeg dat ding nou al jaren, en dan ook elke dag. Alleen met de wedstrijden droeg ik hem niet. Ik gooide de kleedkamerdeur open, waar ik ook stemmen hoor. Ik dacht dat het gewoon Fernando is die nog steeds stond te douchen. Misschien zong hij wel onder de douche. Ik liep de kleedkamer binnen en ik zag dat Fernando’s tas er nog steeds stond. Dat bracht toch wat rust met zich mee en ik begon te zoeken.


    Stukje van een verhaal van mij en Italie, I'll Survive. xD


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    http://www.youtube.com/watch?v=B1UMPHJ19E0


    Food.







    Niks dus.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2010 - 12:20 ]

    youtube linkje...
    Err, geen idee?
    - ik kan m ook niet meer zien :'D

    [ bericht aangepast op 13 juli 2010 - 12:35 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    niks. :3

    http://www.youtube.com/watch?v=23qZlr2387E

    Taio Cruz dynamite chipmunk

    I'm only as tall As my heart will let me be
    Tekts van NeverShoutNever-On The Brightside


    Eight astronauts strapped to the back of a bomb. My bomb. Welcome to the Icarus Two.

    Justin pov;
    Ik slaag de deur achter me toe en gooi me boeketas op de grond en ga zuchtend op de bank zitten.Wat een kut dag.Heb ik weer nog is veel Nieuwe Nota's omdat ik niet wil praten.Ze moeten me begrijpen maar dat gaat niet.Ze kunnen me niet begrijpen want ze weten niks.Ik zucht en pap de afstand's bediening maar opeens hoor ik een meisje gillen.Ik loop naar de tuin want daar kwam het vandaan.Ik kijk naar het huis dat al 5 jaar leeg staat en daar zie ik dat er3 meisje's aan het zwemmen waren.We hebben zoo een Doorscheindend hek.Wonen er eindelijk mensen.Het stond wel lang leeg en vroeger ging ik er wel vaak binnen met Ryan enzo.Jaa we hadden een luik gevonden waar je dan in de kelder kwam en zo konnen we naar binnen.Ik zucht.Ik liep terug naar binnen maar toen hoorde ik iemand riepen."HEEEI!"Schreewde ze en ik draaide me terug om."Jaa jij!"zei ze en ze zwaaide.En ik zwaaide terug."Is dat Justin bieber?"zei een van de meisjes."OMYBIEBER JAAA DAT IS HIJ!"Schreeuwde een ander meisje."Man doe normaal je weet dat hij dat niet leuk vind."zei het ene meisje die me riep.Ze bevalt me wel."KOM IS!"Riep een meisje met blond haar.Ik liep terug naar het hek en ging er tegen staan."Waarom zeg je niks."zei het Meisje met bruin haar dan.het was die me roepte.Ik weesde naar me keel en schudde me hoofd van nee."Wat?"zei een meisje nu met zwart haar.Jaa heel ingewikkeld ui teleggen.Dus aan de rechter kant stond een meisje met Blond haar en in het midden een meisje met Zwart haar en aan de linker kant een meisje met bruin haar.Ze zijn zusen zie ik want ze hebben de zelfde hoofd.Alee snapje ze hebben de zelfde vorm."BIEBER!"Schreeuwde iemand.Ik keek verschrikt op.Ik had hier echt geen zin in.Ik wees naar mij en dan naar binnen en zwaaide toen."Baaay!"zei het meisje met bruin en ze zwaaide naar me.zij begreep me dus want die andere keken me vreemd aan.Ik liep lachend naar binnen...
    Omyy xsss ik had toen een deel geschreven en jaa ik heb hem moete kopieeren xo


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    *en dat was dus nog om half vier hè
    *moet je je dan nog maar mee bezig willen houden
    *sjonge

    beugel met rechtstaande tanden of spleetje in je tanden