• Eet je bij de Mcdonalds? Krijg je kip als je daar bent? Maar had je er wel over naged8 waarom je dat beest eet? En waar mcdonalds hun kip vandaan haalt? ik ben er achter gekomen dat mcdonalds speciale slacht methodes heeft gebruikt,om dat arme beest gewoon dood te maken.1 van die vele methodes zijn dat ze hun nek gewoon open snijden,terwijl het beest nog leeft! Mensen proberen om Mcdonalds te krijgen voor nieuwe methodes die niet zo pijnlijk voor dieren zijn.Maar natuurlijk weigerde mcdonalds.2 jaar geleden was ik een vegetarier geworden,voordat ik weet waar mcdonalds hun voedsel vandaan haalt.En nu denk ik gewoon:''dank god dat ik een vegetarier ben'' Ik weet zeker dat mcdonalds ook hetzelfde met hun burgers doen.Ik eet nooitr meer bij de mcdonalds! Mcdonalds is mogolisch en ik haat ze! ik schrijf dit niet zomaar om aan mensen te vertelen dat ze ook vegetarisch moeten worden.Maar om te vertellen hoe ruw mcdonalds tegen onschuldige dieren is! en het vlees komt uit de bio-industrie!

    [ bericht aangepast op 6 juli 2010 - 17:22 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 6 juli 2010 - 17:18 ]


    Je mpp moeder swaa

    KirstenSnaps schreef:
    Ik snap je frustraties, maar geloof me. McDonalds is nog best mild vergeleken met anderen groothandelbedrijven. Ik kan het weten want ik werk in de keuken in de horeca en ik zie alles van slagers tot leveranciers.

    McDonalds verteld ook altijd van de mooie verhaaltjes, waar inderdaad ook behoorlijk weinig van klopt. Dat is waar ja. En het is erg dat mensen dat dan toch allemaal geloven.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    KirstenSnaps schreef:
    Vanaf nu begin ik serieus forumbans uit te delen hoor :'D.. -maakt broekzakken open en haalt bans tevoorschijn-


    Hoi, mag ik er een kopen?(krul)

    nee grapje.
    maar nu even serieus:
    hoe lang is een forumban? of verschilt dat? ;o


    Smiling but close to tears.

    TheRipper schreef:
    (...)
    Denk je dat je beter bent dan een hond?

    Die hebben ook een kloppend hart net als jij.



    Ik heb niks gezegt over dat ik me beter voel dan een hond, maar er zit nou eenmaal verschil tussen de mensheid en de dieren.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    TheRipper schreef:
    (...)

    Jij gaat mij niet vertellen dat ik mijn smoel moet houden.
    JIJ weet nit waar het heen gaat met de wereld.

    Ik weet heeeeeel goed waar ik mee bezig ben maar weetje. Of ik daar nu mee stop of niet, er verandert toch niks aan en we zijn nu eenmaal vleeseters, klaar. Maar lees maar eens mijn andere comment over dan, want deze keer heb ik geen zin om hem over te typen.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    S0UNDTRACK schreef:
    (...)

    aah kom op, mensen zijn echt andere wezens als dieren, ik meen het, dit topic loopt uit op niks.


    Mense zijn ooowwwkkk dieren


    Je mpp moeder swaa

    Argentinia schreef:
    (...)

    Hoi, mag ik er een kopen?(krul)

    nee grapje.
    maar nu even serieus:
    hoe lang is een forumban? of verschilt dat? ;o
    Hangt ervan af hoeveel je er al hebt gehad. Wil je er een proberen -grijns-? Nee dat is gemeen. Maar dat hangt van het niveau van de forumban af.


    Wie du mir, so ich dir.

    TheRipper schreef:
    (...)
    wat is het verschil?

    Voor bont vermoorden is anders dan voor voedsel.
    Voedsel heb je nodig
    bont niet.
    (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Plectrum schreef:
    (...)

    Mense zijn ooowwwkkk dieren


    maar we verschillen van die soort dieren, sorry het is de waarheid, ik ga nu kappen


    Big girls cry when their hearts are breaking

    KirstenSnaps schreef:
    (...) Idd, dat lijkt me verstandig. Het zijn enkel Ja/Nee spelletjes en opmerkingen. Hier wint niemand, hier kan niemand winnen. Iederene moet zich er nu maar bij neer leggen.

    Als zij beginnen aanvallen.
    Veggie's zijn niet hypocriet.
    Het is hypocriet om tegen bont te zijn en dan toch vlees te eten.


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    TheRipper schreef:
    (...)
    wat is het verschil?

    Dieren vermoorden voor bont, ben ik ook tegen hoor, meisje. Maar eten is nu eenmaal een primaire behoefte. Wij jagen al van in de oertijd.
    Mensen eten vlees & dat is volkomen normaal, deal with it meisje. (:


    None but ourselves can free our minds.

    KirstenSnaps schreef:
    Vanaf nu begin ik serieus forumbans uit te delen hoor :'D.. -maakt broekzakken open en haalt bans tevoorschijn-

    Sexy (krul) Mag ik er eentje? ja oke doe maar niet haha.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    TheRipper schreef:
    (...)
    wat is het verschil?


    Dat is toch duidelijk ...Dieren vermoorden om eten is overleven

    en dieren vermoorden voor vacht is verschrikkelijk, en achterlijk dat hoort niet wat is het nut ervan en alleen een dier vermoorden om een jas ervan te maken Ehm ...no way


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Ik vind de McDonalds toch al niet lekker (krul)

    En lol damn, wat een discussie hier :')


    There are several things that I have been doing wrong.

    KirstenSnaps schreef:
    Vanaf nu begin ik serieus forumbans uit te delen hoor :'D.. -maakt broekzakken open en haalt bans tevoorschijn-

    Ik dacht dat je pas een forumban kreeg als je mensen onder liep te schelden? X:


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Hangt ervan af hoeveel je er al hebt gehad. Wil je er een proberen -grijns-? Nee dat is gemeen. Maar dat hangt van het niveau van de forumban af.


    Ik heb er nog 0 gehad. -trots-
    Duurt dat dan iets van 5dagen? - ik zou dood gaan dan-

    & wat betekent hypocriet? -dom-


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Smiling but close to tears.