• Eet je bij de Mcdonalds? Krijg je kip als je daar bent? Maar had je er wel over naged8 waarom je dat beest eet? En waar mcdonalds hun kip vandaan haalt? ik ben er achter gekomen dat mcdonalds speciale slacht methodes heeft gebruikt,om dat arme beest gewoon dood te maken.1 van die vele methodes zijn dat ze hun nek gewoon open snijden,terwijl het beest nog leeft! Mensen proberen om Mcdonalds te krijgen voor nieuwe methodes die niet zo pijnlijk voor dieren zijn.Maar natuurlijk weigerde mcdonalds.2 jaar geleden was ik een vegetarier geworden,voordat ik weet waar mcdonalds hun voedsel vandaan haalt.En nu denk ik gewoon:''dank god dat ik een vegetarier ben'' Ik weet zeker dat mcdonalds ook hetzelfde met hun burgers doen.Ik eet nooitr meer bij de mcdonalds! Mcdonalds is mogolisch en ik haat ze! ik schrijf dit niet zomaar om aan mensen te vertelen dat ze ook vegetarisch moeten worden.Maar om te vertellen hoe ruw mcdonalds tegen onschuldige dieren is! en het vlees komt uit de bio-industrie!

    [ bericht aangepast op 6 juli 2010 - 17:22 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 6 juli 2010 - 17:18 ]


    Je mpp moeder swaa

    gefrituurde kippenkop gevonden in een zak met kipnuggets vind je dat normaal bij de MD nou,ik in iedergeval niet


    Je mpp moeder swaa

    Strobelight schreef:
    (...)
    Volgens mij heeft ze haar ogen open hoor d:


    ja precies, anders ziet ze het niet


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Anyway, ik ben even eten. Ik kom zo terug maybe.


    I live for the applause, you will die for it.

    Plectrum schreef:
    gefrituurde kippenkop gevonden in een zak met kipnuggets vind je dat normaal bij de MD nou,ik in iedergeval niet


    mensen maken nou eenmaal fouten


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik eet nooit bij de mac. n_n

    Plectrum schreef:
    gefrituurde kippenkop gevonden in een zak met kipnuggets vind je dat normaal bij de MD nou,ik in iedergeval niet

    Haha, smakelijk ! ;D


    None but ourselves can free our minds.

    Strobelight schreef:
    (...)
    Ik ben het eens, het is niet dat het vlees op ons bord ineens van die uitlaatgasluchtjes gaat produceren ofzo hoor .. (krul)


    Trouwens, het ging over de pijn die dieren hebben, niet over autorijden.

    DIEREWELZIJN


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Argentinia schreef:
    (...)

    Nee, van het begin krijg ik honger.
    Maar weetje voordat hij bij het einde is, is al dat voedsel allang uit mijn lichaam, want dan ga ik naar de wc enzo. Weetjewel.


    Ik kots het liever uit


    Je mpp moeder swaa

    Plectrum schreef:
    gefrituurde kippenkop gevonden in een zak met kipnuggets vind je dat normaal bij de MD nou,ik in iedergeval niet


    Hoe oud is dat ?
    En het lijkt dikke nep ....sorry :X


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Plectrum schreef:
    gefrituurde kippenkop gevonden in een zak met kipnuggets vind je dat normaal bij de MD nou,ik in iedergeval niet


    Als dat gewoon hetzelfde als het lichaam zou smaken is het wel lekker?
    Maar weetje, mensen maken ook fouten.
    En mss kwam dat er perongelijk in, nou wow.
    Jij maakt ook wel eens een fout, hun toch ook.
    En het is maar 1x ofzo gebeurt.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2010 - 18:47 ]


    Smiling but close to tears.

    TheRipper schreef:
    (...)
    Lees mijn comment, ik typ het niet nog eens.

    Je autorij-comment? Jup, zoals ik al zei, volgens mij sluit jij nu gewoon je ogen. Als je geen vlees meer eet doe het dan meteen goed en eet ook geen brood, groente, whatever -gewoon niks meer. Ga nooit meer met de auto. Ze je computer uit want dat is slecht. Loop voortaan naakt rond, al die arme kindjes in India die ze voor je hebben gemaakt en er niets voor terug hebben gekregen. Sterker nog, ga naar een onbewoond stuk aarde, verbouw je eigen groente met je blote handen of pluk een plant van een boom waarvan je weet dat 'ie terug groeit en eet smakelijk.
    -Sorry, ik kan me gewoon behoorlijk opwinden over hoe hypocriet vegetariërs kunnen zijn.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2010 - 18:45 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Strobelight schreef:
    (...)
    Jij probeert de onze te veranderen, ja.

    Nee, jullie vallen aan.


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Rooftops schreef:
    (...)

    Ik had het niet over MD maar over vlees in het algemeen zoals een lekker sappige biefstuk? :9~

    Okay. Zo dus :')
    ik overweeg al n hele tijd om minder vlees te eten, maar ik vind vervangproducten ronduit vreselijk dus blijf ik maar vlees eten, in mindere porties.
    -wat vreselijk offtopic van mij.

    Plectrum schreef:
    (...)

    Ik kots het liever uit


    Ja maar jij bént vegetarisch.
    ik niet.
    Dus ik eet gewoon vlees en kip.
    Als jij het niet wilt eten, kan ik niks aan doen.
    Dan doe je dat? Ik kan je niet dwingen om vlees te eten.
    Ik vind het ook niet erg ofzo, maar ik zei alleen dat het dan al m'n lichaam uit is.


    Smiling but close to tears.

    Plectrum schreef:
    gefrituurde kippenkop gevonden in een zak met kipnuggets vind je dat normaal bij de MD nou,ik in iedergeval niet


    just a question!
    je zit eigenlijk alleen maar op Mcdonalds te fitten, als mensen dat daar lekker vinden laat ze dan, ieder z'n mening maar houd het wel gewoon normaal


    Big girls cry when their hearts are breaking