• ik heb een idee voor een nieuwe quiz & natuurlijk heb ik daar dan ook rollen voor nodig. Ga nu niet allemaal derect voor de hoofdrol, want dan heb je toch minder kans, dat je die krijgt. & het is ook niet zo, wie eerst voor die rol vraagt, krijgt hem, ik pak gewoon de beste, snapje ? (':
    ; Je moet met jou ouders mee opreis. Totaal tegen je zin. Altijd verveel je je daar en steeds moet je met hen mee. Naar museums, een wandeling maken of gaan fietsen. Zo'n saaie dingen. Er zijn ook nooit leuken mensen waar je echt goed met overeen komt. Tot op dit jaar. Je ontmoet de jongens van Tokio hotel en komt heel goed overeen met hen. Je wilt ze dan ook laten zien aan jou ouders, maar zij vinden de jongens maar niets. Ze verbieden jou om nog met ze om te gaan. Wat je dus echt niet leuk vind. Want je bent namelijk verliefd, op één van hen. Ga je ze nog zien, of luister je naar jou ouders, en zieje jou liefde nooit meer ?

    de rollen ;

    - Hoofdrol ;
    - Vriendin 1 ;
    - Vriendin 2 ;
    - Bitchy nicht ;
    - Vakantievriendin ;


    Als je nog een idee hebt voor een rol, mag je die ook voorstellen, en misschien krijg je dan die rol fzu.

    Wat ik moet weten ;

    - Rol ;
    - Naam ;
    - Leeftijd ;
    - Foto ;
    - Hobby's ;
    - Tekstje ;


    xx Tnyaa


    Some people make the world special just by being in it


    Rol ; Vakantie vriendin
    Naam ; Kim
    Leeftijd ; 17 Jaar
    Foto ; http://i95.photobucket.com/albums/l147/juliet_030/Ms%20hollywood/cutescenegirl2.jpg
    Hobby's ; Lekker in de zon zitten,Kletsen,bellen.
    Tekstje ; Hoii,ik ben dus Kim en 17 jaar oud en heb lichtblond lang haar en ben best lang en ook erg dun. Ik hou er van om lekker in de tuin rustig te zitten en op te kletsen met vriendinnen enzo en ik hou ook veel van muziek. Mijn favorieten kleuren zijn geel,zwrat en goud en taj verder heb ik niet veel boeiends dus DOEI!!

    ike IWll, Mag ik de hoofdrol [a] Alsjeblieft ?!! Info komt zo


    Dunno ><

    - Rol ;
    Hoofrol [a]
    - Naam ;
    Elle
    - Leeftijd ;
    18
    - Foto ;
    http://i168.photobucket.com/albums/u170/PunkRockLover01/Emo%20Pics/Girl%20Emo/emo.jpg
    - Hobby's ;
    Met mijn vriendjes rondhanngen,, Kikboxe,, gitaar spelen zingen,, piano spelen. Alles wat met muziek te maken heeft eigelijk
    - Tekstje ;

    Nou,, Ik zal even aardig zijn mezlef voor te stellen. Ik ben Elle, en 18 jaatjes geleden op deze wereld gedropt. Ik Hou van mijn Vriednjes en Vriendinetje,, en hun zijn mij alles, nieamtn mag dan ook aan ze zitten want dan maak ik ze af Ook hou ik heel veel van Muziek! Ik kan niet zonder dat. Zelf bespeel ik Gitaar,, Piano,, en de microfoon^^ Ik will heel graag leren drummen,, ik heb dan ook op Drumles gezeten,, aar die leraar geilde op me,, en hij was eng. dus dat doe ik ook nooit mee! Ik ben heel lie,, snel op me teentjes getrapt, en denk nooit na voordat ik iets zeg of doe, ik schaam me nergens voor, en ik kan me heel snel aan mansen ergeren. O,, Me hond heeft te veel engergie,, Tja ze zeggen dat beestjes op hun baastje lijken he Maar, ik ga Barbie,, Ja zo heet mijn Groote,, liefe Kweilende Mannelijke Hond!! Uitlaten.



    Bye Xx


    Dunno ><

    - Rol ;Hoofdrol ^^
    - Naam ;Raquel
    - Leeftijd ; 17
    - Foto ; http://nl.tinypic.com/view.php?pic=rvedmp&s=4
    - Hobby's ; shoppen,music,rondhangen,foto's maken
    - Tekstje; Hi lieffies <3 Myn naam is Raquel en loop al 17 jaar gek te doen op deze minni Aardbol ^^ Ik doe lekker waar ik zin in heb en als jy me dan stom gaat aanstaren heb ik daar totale schyt aan x] Shoppen doe ik veel te vaak,vandaar dat ik nooit geld heb -.- Ook maak ik graag foto's met me vriendinnen en ben ik verslaafd aan ice-cream ! Dat spul is echt goddelyk like; OMG ! Mensen die mij voor van alles uitmaken zyn zielig en zullen nooit iets beryken in hun zielige leventjes [a] Verder denk ik niet zo veel na over het leven. Gewoon nu lol maken en dan zie je later wel waar je strand ;] Zo dit is wel zo'n beetje wat ik kwyt wil. Byee peepsz <33


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Will je me wat laten weten??


    Dunno ><

    Will je me wat laten weten??

    ja, straks zou ik je iets laten weten , goed ?x


    Some people make the world special just by being in it

    - Rol ; Hoofdrol
    - Naam ; Izumi
    - Leeftijd ; 16
    - Foto ; http://home.att.net/~fukuoka/beauty/peanuts2.jpg(dit zijn ik en mijn tweelingzus Akiko)
    - Hobby's ; Lol maken, muziek luisteren, tekenen, uitgaan
    - Tekstje ;
    Hallo allemaal (:
    Ik ben Izumi en ik ben 16 jaar. Ik heb een tweelingzus Akiko, die 15 minuten ouder is als mij. Mijn vader en moeder zijn afkomstig uit Japan, maar ik en Akiko zijn geboren en getogen in Nederland. Ik schrijf heel graag verhalen, en ben dan ook aan mijn eigen boek bezig. Ook mijn dagboek is een van mijn favoriete bezigheden. Ik ben heel nieuwsgierig en ongeduldig, en dat kan soms leiden tot grote conflikten bij ons thuis.
    Maar dat lees je allemaal nog wel.

    Baai (:


    rules don't stop me

    (...)
    ja, straks zou ik je iets laten weten , goed ?x

    Graag :P


    Dunno ><

    (...)
    ja, straks zou ik je iets laten weten , goed ?x


    Laat je mij ook iets weten? :$


    rules don't stop me

    (...)

    Laat je mij ook iets weten? :$

    en mij x]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    (...)

    Laat je mij ook iets weten? :$


    jaa hoorrr ('x


    Some people make the world special just by being in it

    (...)
    en mij x]

    en jou laat ik ook iets weten :D


    Some people make the world special just by being in it

    Thank you :D


    rules don't stop me

    wilt er niemand andrs een rol dan ? ö


    Some people make the world special just by being in it

    IK wil!
    Info komt ^^

    Rol ; Hofdrol of vriendin 1 ^^

    - Naam ; Annelies

    - Leeftijd ; 17

    - Foto ; http://www.quizlet.nl/foto.php?id=75535
    - Hobby's ; Hiphop&Streetdance

    - Tekstje ;


    Haaii kienders^^

    Héé! Chickens, het is hier te doen hoaa! Jah eindelijk heb ik jullie aandacht >,<.
    Nou, ik ga mezelf ff voorstellen dus wil ik dat je je bek houd. Nou, listen to me bitch. Mijn naam is Annelies en ik leef nu al 17 jaartjes op deze planeet. In mijn vrije tijd ga ik veel met vrienden weg. Nou, ik ga met hun shoppen, naar de bioscoop, naar feestjes en nog van die leuke dingen. Jaah, ik zei tegen jullie chickens en nee je zegt niet dat ik dat niet mag want ik mag alles. So, deal with it biaatch ^^ Nou, ik moet gaan want ik moet m'n sportzak voor te gaan hiphoppen&streetdance nog gaan maken.

    SeeYahKienders<3