• Ja mensen ik zit veel te veel alleen thuis, want mijn vriendje heeft het niet graag als ik uitga met iemand als hij moet werken. Ik ben mijn tv beetje beu-gezien, internet op mijn kamer is kappot en mag niet altijd op de pc beneden.. Dus nu verveel ik mij te pletter weet iemand iets leuks dat je kan doen? Geen boeken lezen, shoppen ook niet want hier zijn bijna geen winkels..


    Keep on smiling

    Story's lezen op Quizlet? :9~

    Astuteness schreef:
    Story's lezen op Quizlet? :9~


    Kan niet altijd op de computer en heb daar niet echt zin in nu ook :X


    Keep on smiling

    Muziek luisteren, afspreken met vriendinnen, film kijken, sms'en,...


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Muziek luisteren die heel aanstekelijk is en dan mee zingen en erop dansen?


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Vriendinnen ? Die zijn altijd weg, geen films want ben dat ook al beu en muziek is na tijdje ook saai en smsn nja met wie dan? Het moet iets zijn dat je alleen kan doen.. Man niemand kan me helpen xd


    Keep on smiling

    Las je het alleen moet doen kom ik toch echt op lezen uit. Het hoeft niet perse een boek te izjn het kan oko ene tijdschift zijn.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Koekjes maken ?
    Jezelf verwennen (bad nemen, maskertje, nagellak...)
    Je kleerkast uitlegen en je kleding sorteren.
    Je kamer opnieuw inrichten
    Ideeën voor story's ofzo opschrijven en al een beetje uitwerken.
    Zonnen
    Wandelen met je hond
    Make-up van je moeder stelen
    ...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Omegle :3

    Prutsen met een voetbal
    Tennissen tegen de muur van je huis.
    Pingpongen
    Tekenen
    Smoothies maken


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ja mensen ik zit veel te veel alleen thuis, want mijn vriendje heeft het niet graag als ik uitga met iemand als hij moet werken.


    En jij luistert daar naar? M'n beste, ik wil niet als een gemeen mens overkomen maar als je daar echt naar luistert dan ben je gek. Of jij uitgaat moet je toch verdomme zelf weten? Tenzij je ouders het verbieden, daar kan ik me nog wat bij voorstellen.

    Je vriend vertrouwt je niet en dit is het bewijs. Mag hij uitgaan van jou als jij op school bent/aan het werk bent? Ja? Dan zijn de rollen mooi oneerlijk. Ik zou dat niet accepteren, what about you?

    Kinda offtopic, maar het moest gezegd worden.


    No growth of the heart is ever a waste

    Reventon schreef:
    Koekjes maken ?
    Jezelf verwennen (bad nemen, maskertje, nagellak...)
    Je kleerkast uitlegen en je kleding sorteren.
    Je kamer opnieuw inrichten
    Ideeën voor story's ofzo opschrijven en al een beetje uitwerken.
    Zonnen
    Wandelen met je hond
    Make-up van je moeder stelen
    ...


    we hebben overlaatst de hond weggedaan heb vandaag foto's afgeprint van hem heh en de kleerkast heb ik al eens gedaan en kamer ook en zonnen ook.. Als het nu nog een klein beetje warmer is zal ik nog eens een dag buiten liggen maar nu niet ;D


    Keep on smiling

    Volksfeind schreef:
    (...)

    En jij luistert daar naar? M'n beste, ik wil niet als een gemeen mens overkomen maar als je daar echt naar luistert dan ben je gek. Of jij uitgaat moet je toch verdomme zelf weten? Tenzij je ouders het verbieden, daar kan ik me nog wat bij voorstellen.

    Je vriend vertrouwt je niet en dit is het bewijs. Mag hij uitgaan van jou als jij op school bent/aan het werk bent? Ja? Dan zijn de rollen mooi oneerlijk. Ik zou dat niet accepteren, what about you?

    Kinda offtopic, maar het moest gezegd worden.


    Ja er zijn veel met dezelfde mening zoals jou, maar ik zou het ook niet leuk vinden moest ik werken als het zo'n mooi weer is en hij buiten met vrienden lol zit te maken..


    Keep on smiling

    Babyst4r schreef:
    (...)

    Ja er zijn veel met dezelfde mening zoals jou, maar ik zou het ook niet leuk vinden moest ik werken als het zo'n mooi weer is en hij buiten met vrienden lol zit te maken..

    Zijn werk is zijn eigen keus. Net als de jouwe om uit te willen gaan gaan (krul).
    Je kan natuurlijk ook de keuze maken om binnen te blijven en je als de pleuris te vervelen, maar het mooie weer roept!

    Ik spreek uit ervaring dat als een meisje zich te veel aanpast aan de wens van haar vriendje, dat het van kwaad tot erger gaat. Kortom: het zal een dominante klootzak worden (dat woord wilde ik eerst niet gebruiken maar goed). Ik kan iemand uit m'n familie als voorbeeld gebruiken die daar heel veel ellende aan overhield, vandaar dat ik aanvankelijk zo fel reageerde.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2010 - 16:59 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Volksfeind schreef:
    (...)
    Zijn werk is zijn eigen keus. Net als de jouwe om uit te willen gaan gaan (krul).
    Je kan natuurlijk ook de keuze maken om binnen te blijven en je als de pleuris te vervelen, maar het mooie weer roept!

    Ik spreek uit ervaring dat als een meisje zich te veel aanpast aan de wens van haar vriendje, dat het van kwaad tot erger gaat. Kortom: het zal een dominante klootzak worden (dat woord wilde ik eerst niet gebruiken maar goed). Ik kan iemand uit m'n familie als voorbeeld gebruiken die daar heel veel ellende aan overhield, vandaar dat ik aanvankelijk zo fel reageerde.


    Een klootzak? nee het is een schat..


    Keep on smiling

    Babyst4r schreef:
    (...)

    Een klootzak? nee het is een schat..


    Dat is niet lullig bedoelt ;)
    Maar het kan inderdaad zijn dat als een jongen ( je vriendje) zijn zin krijgt, dat jij niet uitgaat met iemand anders, dat hij vaker zijn zin wilt krijgen, en jij geen tot nauwlijks leven hebt op hem na, en dan ben je genaait als het uitgaat!
    No offence tegen je vriendje hoor, ik geloof graag dat je het leuk met hem hebt :)

    Wat je allemaal kan doen? Hmm,, ga lezen? ;$
    Of zeg tegen je vriendje dat je helemaal niets te doen hebt overdag, en je graag naar iemand toe zou willen gaan, behalve als hij een beter idee heeft :P
    En als hij een beter idee heeft ,dan doe je dat!
    Kan toch alleen maar beter worden :P

    Succes!


    We Are Slaves Of The Night - Darren Shan