• Haaajjjj

    Nou ik had ooit al es een serie en die werd vet vaak gemaakt xD nu ben ik een nieuwe gestart en jha die word blijkbaar minder gemaakt hoewel ik hem zelf beter vind dan mijn andere xD
    maar Ik zal even een stukje neerschrijven kan je kijken of je hem toch leuk vind??

    De avond Valt,lege straten die nog donkerder lijken dan normaal door de dikke druppels regen die er op vallen.Leegte dat heb ik altijd gekend.Het enige wat soms beweegt buiten is een kat die onder een of andere auto gaat zitten.Schuilen voor de regen. Slim van ze.Ik droom langzaam weg bij het horen van het zachte getik van de regen op mijn raam.Het is net muziek.Maar wat is muziek echt?Mijn handen voelen koud aan en mijn lippen trillen. Doelloos staar ik voor me uit.Buiten.daar ben ik nog nooit geweest.Hoe zou het daar zijn? Wie leven daar allemaal? en zien ze er zo uit als mij?Allemaal vragen die onbeantwoord blijven.Is dit dan mijn lot? Sterf ik hier in deze lege kamer tussen deze 4 grauwen muren waar ik al 8 jaar van mijn leven doorbreng.Het is niet altijd zo geweest, alleen kan ik me de tijd ervoor niet echt herineren.Ik leg langzaam mijn hoofd tegen het koude raam.Is dit mijn leven? Blijf ik voor eeuwig op deze verotte kamer vraag ik me nogmaals af of zal ik ooit de buitenwereld kennen?


    Rachel en haar tweeling zus Hope Zijn toen ze Baby's waren door hun moeder achtergelaten , ze heeft hun voor de deur van een huis gezet met de boodschap erbij om goed voor haar kinderen te zorgen.In het begin ging dit goed ,de vrouw en man waar ze bij gezet waren behandelden hen alsof ze hun eigen kinderen waren en ze kenden geen kwaad. Tot die dag 23 maart 2000 de dag na de tweelings verjaardag.De vrouw (pia) die tot dan toe hen had opgevoed stierf aan een hartstilstand.Dit kon haar man echter niet meer aan,en hij pleegde zelfmoord.Hierdoor kwam dat de tweeling weer ouderloos was. Ze werden uit elkara gehaald en Hope werd geplaats bij de zus van hun "moeder" ( de vrouw die voor hen had gezorgd niet hun egte) en Rachel werd geplaatst bij een vriend van haar zogezegde vader.Deze bleek echter geen lieverd te zijn hij sloot haar op in een kamer.Waar ze nu na 8 jaar nog steeds in zit , Nooit heeft ze de buitenwereld gekend sinds haar 8ste.Ze heeft dan ook maar 1 ding dat haar hoop geeft,haar zus vinden en samen weer een leven opbouwen,maar hoe vind je je zus als je opgesloten zit in een kamer waar je niet uit kan ?.. Zal RAchel Ooit haar zus terug vinden en een normaal leven kunnen leiden of sterft ze eenzaam en alleen in die donkere kamer?


    Hoop dat ie wat leuk is :D en reacties mag!! (A)
    xx


    foto's onthouden wat mensen vergeten

    Ach jha ik ga een nieuw deel maken !! :D maar ik moet ook nog werken aan mijn tom serie ondertussen xD


    foto's onthouden wat mensen vergeten

    maakt niet uit ik doen^^


    I go wherever you will go..