• Volgens de inktvis van onze Oosterburen, wint Nederland van Spanje in het WK 2010
    De Duitse inktvis die voorspelde dat Duitsland van Spanje ging verliezen, heeft gelijk gekregen.
    Dinsdag voorspelde inktvis Paul, via een twee voederbakjes in zijn aquarium dat Duitsland niet in de finale zou komen tot grote schrik van de Duitse voetbalfans.
    Bij onze Oosterburen is Paul inmiddels uitgegroeid tot een waar orakel. Eerder wist de inktvis, volgens zijn verzorgers, de EK in 2008 voor zo’n 70% goed te voorspellen.
    Ook dit WK lijkt Paul keer op keer het zesde zintuig goed te gebruiken. Het dier had zelfs een honderd procent-score, inclusief de Duitse nederlaag tegen Servië en nu ook Spanje.
    Nederlandse bijgelovigen kunnen tijdens de finale Nederland tegen Spanje in iedergeval rustig achterover gaan zitten. De voorspellende Duitse octopus Paul heeft namelijk opnieuw gesproken: Nederland wordt Wereldkampioen.

    © Bron > Blink op nieuws

    9/7/2010 Octopus Paul: Nederland verliest!

    Van onze Telesportredactie
    OBERHAUSEN - Als het aan Octopus Paul ligt, gaat Spanje met de wereldbeker naar huis. De inktvis, die leeft in Sea Life Aquarium in het Duitse Oberhausen, blijkt over voorspellende gaven te beschikken. Hij voorspelde tot nu toe alle wedstrijden van het Duitse elftal goed.


    Octopus Paul laat de Nederlandse mossel links liggen en kiest voor die van Spanje.
    Vanochtend om 11.00 uur was live te zien dat Paul als eerste de Spaanse mossel at. Dat zou dus betekenen dat Oranje zondagavond geen wereldkampioen wordt, maar dat Spanje de wereldbeker mee naar huis mag nemen. We zullen nog een paar dagen moeten wachten voordat duidelijk wordt of Paul echt een orakel is.

    Bron: Telegraaf.nl

    [ bericht aangepast door een moderator op 9 juli 2010 - 12:17 ]


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Ik heb zo'n gevoel dat we gaan winnen.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Brokenspirit schreef:
    Ja ik heb die inktvis gezien :3
    Ik dacht dat hij het wel fout zou hebben, maar hij had gelijk dat spanje zou winnen^^

    Dat dacht ik nou ook xD

    Eerst dacht ik dat het een plastieken inktvis was en hij is eigenlijk gigantisch blubberig en eng. :Y)


    All was well.

    Hey menschen!

    Paul de inktvis komt zo live op RTLnieuws -als 't goed is, want dat zeiden ze daar net o_o-, want het bovenstaande verhaaltje is namelijk niet waar. Dat is gefaked x) Vandaag pas doet 'ie zijn voorspelling.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Kassiewijle schreef:
    Hey menschen!

    Paul de inktvis komt zo live op RTLnieuws -als 't goed is, want dat zeiden ze daar net o_o-, want het bovenstaande verhaaltje is namelijk niet waar. Dat is gefaked x) Vandaag pas doet 'ie zijn voorspelling.


    hoe laat komt die dan? ;o


    Smiling but close to tears.

    Ik heb geen idee ;o Dat zeiden ze niet.. Zometeen/straks denk ik? Ik heb 'm d'r alvast op staan =P


    "I shut my eyes in order to see.'

    Welke zender eigenlijk?
    Want bij mij is er op rtl7 nieuws, maar het komt toch ook altijd op 4 ofzo? (krul)


    Smiling but close to tears.

    Eh op RTL7 neem ik aan? ;p


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hij gaat 't nu voorspellen!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hahahaha xD serieus een octopus die kan voorspellen? xD


    Today will be Girl's Day party with you~

    Joa, maar hij gaat eerst de wedstrijd Uruguay - Duitsland voorspellen en daarna pas Nederland - Spanje.. En het kan uren duren *zucht* x) Maar zodra het bekend is zenden ze 't meteen uit op RTL7


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ja.
    nou ik geloof het wel hoor? ;o


    Smiling but close to tears.

    Ik hoor het wel van jullie =P


    Today will be Girl's Day party with you~

    neeeeeeeee, geen duitsland -cry-


    Smiling but close to tears.

    Ik hoop echt dat hij dan voor Nederland kiest. Ö


    "Don't look back, you're not going that way."