• Jaja mensen, het is waar.
    Nederland heeft er een gevaar op de weg bij :'D. Ik ben vandaag geslaagd voor mijn rijbewijs ^^. En dat wilde ik graaag even met jullie delen.

    xxx


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    gefeliciteerd!!!!


    “In order to succeed, your desire for success should be greater than your fear of failure.” – Bill Cosby

    Scandal schreef:
    Proficiat! =D
    Ik heb hem gister gehaald. =P

    Jij bent 17?


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    AK47 schreef:
    (...)

    Inderdaad, bel je me als je de weg op gaat Jamie? Dan haal ik hier iedereen in de buurt van de wegen af. (cat)

    Heheh. x.


    Hahaha xd dat wil ik wel doen hoor :'D maar zonder nummer gaat dat moeilijk en ik denk niet dat ik in de buurt van Rotterdam ga rondrijden de komende tijd :'D

    x


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Boundaries schreef:
    (...)

    Hahaha xd dat wil ik wel doen hoor :'D maar zonder nummer gaat dat moeilijk en ik denk niet dat ik in de buurt van Rotterdam ga rondrijden de komende tijd :'D

    x

    Ook niet eens in de buurt van Den Haag? o_o Dat ligt sowieso vlak bij R'dam. x]


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Ook niet eens in de buurt van Den Haag? o_o Dat ligt sowieso vlak bij R'dam. x]


    Neee xd. Ik krijg dan de auto toch niet mee voorlopig denk ik dusja :'D. Maar oooit zal ik wel die kant inrijden hoor xd, als je dat dan tegen die tijd nog wil :'D.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Jij bent 17?

    Ja, in België mag dat. Tot mijn 18e moet er wel een begeleider mee in de auto zitten. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Ja, in België mag dat. Tot mijn 18e moet er wel een begeleider mee in de auto zitten. =P

    O, oké. Ik dacht dat in België wat dat betreft het zelfde gold als in Nederland. ^^ Maar gefeliciteerd nog. ;'3


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Gefeliciteerd :) ben je de eerste keer al geslaagd of was dit je 2e of 3e keer?


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Australie schreef:
    Gefeliciteerd :) ben je de eerste keer al geslaagd of was dit je 2e of 3e keer?


    Dankuu ;D. En dit was de 2e keer ;]


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Gefeliciteerd!


    "I shut my eyes in order to see.'

    geficiteerd!!!

    Proficiat!
    Ik ben ook geslaagd.
    Zo heeft België en Nederland een gevaar op de weg bij D:

    Finished schreef:
    Proficiat!
    Ik ben ook geslaagd.
    Zo heeft België en Nederland een gevaar op de weg bij D:


    Jij ook gefeliciteerd ;D!
    Haha ja ;o nu moeten de mensen op gaan passen xd!


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Reassurance schreef:
    Gefeliciteerd (:

    Yhee! Gefeliciteerd! Leuk zeg! :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.