• Sorry van dat agressief gedoe in de titel. Maar ik heb jullie nodig. Ik had een idee voor een storie. En nu niet dicht doen! Lees even verder. De Quizletters (jullie dus) doen mee aan deze storie. dus ik trek jullie er gewoon mee in. Tenminste, als jullie je aangetrokken voelen tot dit idee. Het enige wat jullie moeten doen is informatie over jezelf geven door het onderstaande in te vullen.

    Het idee (ik ben slecht in intro's)

    Invul-formulier-dinges;
    Jou (hele) naam (of een verzonnen achternaam);
    Jou nicknaam;
    Jou leeftijd;
    Female or male;
    Jou foto of beschrijving van uiterlijk;
    Jou karakter;
    Informatie (zoals je hobby's, familie,..);
    De Quizletters waarmee je goed bevriend bent (nicknaam zeggen);

    Niet meer beschikbaar - En wie is er geïnteresseerd in de rol van; THE QUIZLET KILLER. :3

    Als je dit hebt ingevuld stop ik geen kruk in je neus. Oh, en een belangrijke vraag; Zou ik dit wel doen?

    [ bericht aangepast op 11 juli 2010 - 12:29 ]


    All this dampness is damp.

    Ik hou eigenlijk wel van kurken in me neus.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Jou (hele) naam (of een verzonnen achternaam); Emmi Jaya
    Jou nicknaam; Emmer/Nem
    Jou leeftijd; 13 c:
    Female or male; Female
    Jou foto of beschrijving van uiterlijk; Kliiiik
    Jou karakter; Koppig, doorzetter, verlegen, wordt niet snel boos, en als je me zo ver krijgt dat ik écht boos word, moet je uitkijken c:. En ik ben agressief, haha.
    Informatie (zoals je hobby's, familie,..); Ik speel af en toe op mn keyboard, ben onwijs close met me zus, ookal is ze 10 jaar ouder, en me pa en ma zijn al 25 jaar samen, waar ik best trots op ben, haha
    De Quizletters waarmee je goed bevriend bent (nicknaam zeggen); Innerdeath, Blueheart, KimKamikaze -ken ik allemaal in het echt ook c:- & Merte.

    yaay. serial killers -rent rond-


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Jou (hele) naam (of een verzonnen achternaam); Jamie van de Ven
    Jou nicknaam; Boundaries
    Jou leeftijd; 18
    Female or male; female
    Jou foto of beschrijving van uiterlijk; Jamie
    Jou karakter; Spontaan, open, karakistiek, creatief, humoristisch, toch wel onzeker (wat je niet hoeft te zijn overigens), slim, lief.
    Informatie (zoals je hobby's, familie,..); Thuis zijn we met 3 kinderen. Ik heb één broer van 19 en één zusje van 16. Zelf ben ik 18. Mijn ouders zijn nog bij elkaar en maken eigenlijk amper ruzie. Tussen mij en mijn ouders of tussen mij en mijn broer of zusje zijn er wel eens wat dingen maar die worden dan snel genoeg weer opgelost. We hebben twee honden en ik heb zelf ook nog een paard pony.
    Ik rijd paard, luister heel graag muziek, doe graag leuke dingen met vriendinnen, ook ga ik graag naar concerten..
    Quizletters waar ik goed bevriend mee ben: JoJudicious, CloseToMe, Same, xTOMADDICTED, Liebje, ShanaCity, Attentionx.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2010 - 23:58 ]


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Jou (hele) naam (of een verzonnen achternaam); Ceren zeynep kilmen.
    Jou nicknaam; Nutella
    Jou leeftijd; 13
    Female or male; Female.
    Jou foto of beschrijving van uiterlijk; BOE.
    Jou karakter; haha, vrolijk, ik ben in het begin verlegen maar later krijg je een hekel aan me omdat ik zo druk ben. En ik help graag mensen. Ik weet echt niet ;p
    Informatie (zoals je hobby's, familie,..); Ik heb een broer. Mijn hobby is dansen en zingen en iets met vriendinnen doen
    De Quizletters waarmee je goed bevriend bent (nicknaam zeggen); Pixar, Argentinia, True, Pindakaas, MBLAQ. ofzo?


    The way we live, is the way we die

    Jou (hele) naam (of een verzonnen achternaam); Christa de Raaf
    Jou nicknaam; Kalona
    Jou leeftijd; 15
    Female or male; female ;o
    Jou foto of beschrijving van uiterlijk; http://twitpic.com/t9baf
    Jou karakter; soms verlegen (voornamelijk wanneer niet rond vrienden), spontaan en enthousiast, wordt snel gek van d'r zus(je), koppig, vriendelijk over 't algemeen, soms hooghartig.
    Informatie (zoals je hobby's, familie,..); zus van 18; Helen, zusje van 13; Martine, hond; Watje, ouders zijn nog samen. Houdt van lezen, haar vriendinnen, muziek luistere, films kijken, Quizlet!, tv-series, en meer.
    De Quizletters waarmee je goed bevriend bent (nicknaam zeggen); Expression, Nyx, TourdeKrulle, KirstenSnaps, voor de rest is mensen waarmee ik wel gewoon omga ;p

    [ bericht aangepast op 9 juli 2010 - 0:21 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Jou (hele) naam (of een verzonnen achternaam);
    Kimberley Von vee
    Jou nicknaam;
    RememberXme
    Jou leeftijd;
    18
    Female or male;
    Female
    Jou foto of beschrijving van uiterlijk;
    Klik hier schik niet xD btw: het drie tattoos een op elke pols, en een tussen mijn schouderbladen in, draag vaak rode lippenstift en ze noemen me Punk rock, heb een navel en labret-lip- piercing en mijn oren zitten vol, ook heb ik een stretch van 6 mm. En ik draag veel zwarte make up.
    Jou karakter;
    Lief, aardig, behulpzaam, staat voor iedereen klaar, gaat voor vrienden en familie door het vuur. Hou er niet van gekwetst te worden, kan nogal een kort lontje hebben xD maar is ook erg verlegen. Wil graag iedereen helpen.
    Informatie (zoals je hobby's, familie,..);
    Ik heb een broer hij is 20, woon bij mijn ouders. Mijn beste vriendin is ook mijn nicht ;)Mijn hobby's zijn schrijven, fotograferen, lezen. Muziek luisteren, zingen whatever I love music, en natuurlijk uitgaan, en heel veel lol maken ..
    De Quizletters waarmee je goed bevriend bent (nicknaam zeggen); ThisItWar, Decoration, xLiesjjex, Twilightgek, Marisje, MissCullenX3 -sorry als ik iemand vergeet :X-

    Tadaaaa :P

    [ bericht aangepast op 11 juli 2010 - 14:14 ]


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    En ja je moet dit doen anders stop ik een kurk in je neus (A)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Naam; Jolien Augustyns
    Nickname; Prodigy
    Leeftijd; 17
    Female or male; Female
    Foto /Uiterlijk; Klik.
    Karakter; Koppig, naïef, betrouwbaar, loyaal.
    Informatie; Music is what's keeping me alive.
    Vrienden; KirstenSnaps, Psychic, Leto, Italy, Extraneous, (Eve en Lordy ook, maar hen heb ik al een lange tijd niet écht gesproken. :x)

    Jou (hele) naam (of een verzonnen achternaam); Lize De Bock
    Jou nicknaam; als je bedoelt hoe anderen mij noemen; gewoon Lize. En anders is het JBM van op Quizlet. (:
    Jou leeftijd; 15
    Female or male; Female
    Jou foto of beschrijving van uiterlijk; Aanschouw. Ik heb lang, bruin, golvend haar. Grote, bruine ogen en een wipneus. En ik ben 1.79 groot. Ik ben smal, ookal eet ik alles wat ik wil en veel. En ik ben ook heel bleek. :3
    Jou karakter; Stil, tot ik je eenmaal goed ken. Meestal vind je me ofwel kut ofwel cool. Ik ben heel koppig en kan soms egoïstisch zijn, maar dat laatste valt mee. Ik help graag mensen en geef graag dingen aan andere zonder reden, gewoon omdat ik het leuk vind om anderen blij te maken. Ik ben meer een luisteraar dan een prater en ik kies mijn vrienden zorgvuldig uit, zodat ik weet dat ze me nooit zouden laten zitten. Oh, en ik hou van dieren! En soms doe ik echt heel rare dingen, zonder te weten waarom en dan vindt iedereen me raar. _O_
    Informatie (zoals je hobby's, familie,..); Mijn hobby is dansen, al ben ik nu voor een tijdje gestopt, omdat ik na de zomervakantie naar een nieuwe dansschool ga gaan. Ik dans al vanaf mijn 5 jaar. Voor de rest heb ik ook nog andere hobby's gehad, maar daar ben ik na een tijd mee gestopt. Mijn ouders zijn heel lief en soms wat op zichzelf en ze zijn ook nog steeds samen. Mijn oudere broer heet Mathias en hij wordt in september 17 en mijn kleine zus heet Antje (zij zit ook op quizlet) en zij wordt deze zondag 13. Ik heb 3 katten en een heleboel vissen in mijn vijver. :Y)
    De Quizletters waarmee je goed bevriend bent (nicknaam zeggen); momenteel: Starwarsdude, Paraguay, Reassurance, Portugal, Springbreak, CACHAREL, NorthKorea, equivalent, Desperation, ElNino, Santo, uhm?

    [ bericht aangepast op 9 juli 2010 - 9:11 ]


    All was well.

    Jou naam; Samira -verzonnen- Rodriquez.
    Jou nicknaam; Argentinia.
    Jou leeftijd; 15.
    Female or male; Female.
    Jou foto of beschrijving van uiterlijk; Zo support ik holland tijdens de webcam ja, maar ik heb geen betere. Lang bruin halfkrullend haar, Grote bruine/oranje ogen die in de zon soms heel licht lijken en een beetje wit. -op die foto lijk ik kaulo wit, maar dat ben ik niet hoor haha-
    Jou karakter; Kan overal de humor wel van inzien tenzij het gewoon echt heel dom is, aardig tegen vreemde, tegen haar vrienden zegt ze wel iets meer, Zegt wel veel dingen/geheimen tegen mensen die ik goed ken en vertrouw, koppig, Ziet overal wel iets positiefs in, best wel snel jaloers en kan wel tegen een grapje.
    Informatie (zoals je hobby's, familie,..); Ik heb van die standaard hobby's zoals buiten chillen, computeren, tv kijken enzo. Ik zit niet op een sport dus dat kan mijn hobby niet zijn. Ik ga wel vaak voetballen met vrienden enzo en vorige keer gingen we 's nachts in het pikkedonker voetbellen met fietslichtjes haha. Dat was echt hilarisch. Mijn ouders zijn gescheiden, mijn vader is marokkaans en zit in de gevangenis in Marokko. Ik zie hem ook bijna nooit, ik heb hem nu al iets van 6 jaar niet gezien. Mijn moeder is Nederlands en heeft al iets van 12jaar een nieuwe vriend, ze zijn ook al die tijd bij elkaar gebleven en ik zie hem als mijn vader. Mijn zusje Chantal, is gister 8 geworden, maar dat vieren we pas zaterdag. Mijn vriendengroep bestaat uit 8 of 9 personen en ik heb 2 katten. Dit weekend komt er een hond bij ons en dat lijkt me echt leuk, haha.
    De Quizletters waarmee je goed bevriend bent (nicknaam zeggen); Op dit moment: Casanova, Reckless, Portugal, Nutella, Footballeur, Argentina, Pershoofd, Urban, Santo, Cannabis, Paraguay en een beetje Soldier -jij dus- Denmark, Windfall & Sneakpeek.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2010 - 9:45 ]


    Smiling but close to tears.


    Jou (hele) naam (of een verzonnen achternaam);
    Sandra Eriksen
    Jou nicknaam; Denmark
    Jou leeftijd; 14 jaar
    Female or male; Female
    Jou foto of beschrijving van uiterlijk; Ik heb donkerbruin krullen haar, tot net over mijn schouderbladen en donker blauwe ogen. Ik ben ongeveer 1.55 lang, lekker kort eerder, en ik ben niet dun of dik.
    Jou karakter; Ik ben een beetje verlegen en ik kan niet zo goed vrienden maken. Maar dat maakt niet uit want ik heb genoeg vrienden vind ik zelf. Ik ben rustig, maar soms spring in uit mijn vel als iets niet lukt. Ik ben soms erg moe, en chagrijnig en dan wil ik niks doen. Ik kan niet zo goed tegen hitte, want dan word ik ook chagrijnig. Met mijn vrienden op msn kan ik heel hyperactief over komen. Maar dat is juist zo grappig.
    Informatie; Mijn familie is heel klein. Ik heb een vader, een moeder en een zusje. Mijn ouders zijn gescheiden en ik woon bij mijn moeder. Mijn zusje die ook op Q zit, NicoleB, is wel aardig, soms heb ik trammelant met haar, maar dat gaat meestal al snel weer voorbij. Met mijn moeder en haar nieuwe vriend kan ik ook goed mee omgaan en naar mijn vader ga ik ook een paar keer in de week.

    Mijn hobby's zijn piano spelen en rondhangen waar het maar mogelijk is. Ik houd niet van vervelen, maar dat doe ik wel vaak. Ik schilder ook vaak en ik teken, maar soms werkt het niet helemaal, maar ik doe mijn best.
    De Quizletters waarmee je goed bevriend bent ; Italie, Fernando, IvoryCoast, Pershoofd, Footballeur, JimatHatiku, GossipSas, NicoleB, anne818x


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    naam: Sanne Verstraeten
    nicknaam; SOUNDTRACK
    leeftijd; veertien
    Female or male; Female
    foto: één/twee/drie
    ik heb donkerblond golvend haar, tot ongeveer iets over mijn schouder. ik heb blauw/groene grote ogen, ik ben 1.70 m lang dus best wel lang. ik ben wel stevig, en heb vooral dikke boven benen.
    karakter;-netalstinfoilvanaf3epersoon-
    Sanne is over het algemeen een vrolijk meisje, die veel lacht. sanne probeert wel iedereen tevreden te stellen en durft bijna nooit nee te zeggen. vaak zegt Sanne haar mening gewoon behalve als het echt kwetsend zou zijn. Sanne is redelijk zeker over zichzelf en probeert altijd zichzelf te zijn. soms is Sanne wel wat verlegen als mensen tegen haar praten die ze eigenlijk niet kent. Sanne is wel iemand die elke dag drukker wordt, en dat wordt ook vaak tegen haar gezegt. Sanne kan met heel veel dingen lachen en heeft droge humor. Sanne is van zichzelf niet erg slim en moet voor haar punten hard leren. Sanne scheldt erg veel, maar zou nooit met kanker schelden. sanne scheldt vaak degene uit die er wel mee schelden, en kan er ook erg boos om worden. waarom? privé reden ;3
    hobby's: zingen, sommige mensen zeggen dat het mooi is maar daar ben ik zelf nog niet zo zeker van, dansen en handballen
    De Quizletters waarmee je goed bevriend bent;
    -PRESIDENT
    -captivity
    -Ktrnasounds
    -Virgo

    [ bericht aangepast op 9 juli 2010 - 11:56 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Jou (hele) naam (of een verzonnen achternaam); Syl van Unen
    Jou nicknaam; LoveLetters
    Jou leeftijd; 13
    Female or male; Female
    Jou foto of beschrijving van uiterlijk; Syl
    Jou karakter; Aardig, Nooit boos alleen als je aan me vrienden zit, komt op voor haar vrienden, soms Bitchy tegen Bitches, Lullig, Soort van Hangjongere, Positieve kijk op het leven
    Informatie (zoals je hobby's, familie,..); Zwemmen en Schaatsen is leuk. en ik heb een zus xD
    De Quizletters waarmee je goed bevriend bent (nicknaam zeggen); Mwah... niet egt iemand denk ik :S wel mee Bf maar die zit er nooit op.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2010 - 12:06 ]


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Oh, ik wil. :9~ -gaat invullen-

    [ bericht aangepast op 9 juli 2010 - 12:08 ]


    Only losers can act the way you do

    Jouw (hele) naam (of een verzonnen achternaam); Emilie
    Jouw nicknaam; Starwarsdude
    Jouw leeftijd; 13
    Female or male; female
    Jouw foto of beschrijving van uiterlijk; Lang, bruin, golvend haar -niet van dat perfecte haar als in reclames, meer irritant haar- Ik heb kastanjebruine ogen en lange, donkere wimpers. Ik heb naar het schijnt een mooie vorm van wenkbrauwen, mijn wenkbrauwen staan dicht bij mijn ogen waardoor ik mijn ogen helemaal niet ver kan openen. Ik ben 1.64 m en mensen schatten me meestal een paar jaar ouder geschat dan ik werkelijk ben; Ik ben niet smal, maar zeker niet dik. Mijn huidskleur is bruiner dan bleek, maar ik heb zeker geen mooi kleurtje.

    Jouw karakter: Kort samengevat: ik ben heel onvoorspelbaar: ik heb alle karaktertrekken die je maar kan bedenken, maar sommige eigenschappen komen pas naar boven in bepaalde omstandigheden. Eigenlijk ben ik echt een gezellig en aangenaam meisje als je niet lastig tegen mij doet.

    Ik ben op het begin heel stil, maar als ik je eenmaal goed ken/bevriend met je ben, bloei ik open. Als ik geïrriteerd ben of moe en zelf doe je ook lastig, dan ben ik onhandelbaar. Ik sta voor alles open en word een echte, moedige doorzetter met een beetje peptalk. Ik ben heel behulpzaam en betrouwbaar. Als mijn standpunt vast staat, moet je niet met mij beginnen discussiëren zonder goede argumenten, want ik ben onwijs koppig en eigenwijs. Als ik boos ben maak je wat mee. En ik ben niet van gisteren dus je kan mij echt geen dingen wijsmaken.

    Ik kan niet veel verdragen van andere mensen, maar ik probeer me echt sterk in te houden.
    Ik kan heel lief en zacht zijn, maar dan moet ik me helemaal goed voelen. Zolang jij niet lastig doet tegen mij, raak ik niet geïrriteerd en hoef ik niet lastig te doen tegen jou. Ik kan tegen een grapje.

    Informatie (zoals je hobby's, familie,..); Ik speel piano en dat is eigenlijk mijn enigste hobby. Ik heb getennist, maar dat was echt niets voor mij. In de zomer doe ik wel heel veel dingen. Dan ga ik zeilen, wakeboarden, windsurfen, surfen en kitesurfen. Ik ben helemaal niet sportief en heb totaal geen conditie. Ik ben sterker dan veel vrouwelijke leeftijdsgenoten, maar sterk ben ik echt niet.
    Ik heb één broer van 15. Mijn ouders zijn nog altijd getrouwd (ondertussen al 17 jaar)
    De Quizletters waarmee je goed bevriend bent (nicknaam zeggen); Portugal, Paraguay, JBM

    [ bericht aangepast op 9 juli 2010 - 15:16 ]


    Only losers can act the way you do