• Sorry van dat agressief gedoe in de titel. Maar ik heb jullie nodig. Ik had een idee voor een storie. En nu niet dicht doen! Lees even verder. De Quizletters (jullie dus) doen mee aan deze storie. dus ik trek jullie er gewoon mee in. Tenminste, als jullie je aangetrokken voelen tot dit idee. Het enige wat jullie moeten doen is informatie over jezelf geven door het onderstaande in te vullen.

    Het idee (ik ben slecht in intro's)

    Invul-formulier-dinges;
    Jou (hele) naam (of een verzonnen achternaam);
    Jou nicknaam;
    Jou leeftijd;
    Female or male;
    Jou foto of beschrijving van uiterlijk;
    Jou karakter;
    Informatie (zoals je hobby's, familie,..);
    De Quizletters waarmee je goed bevriend bent (nicknaam zeggen);

    Niet meer beschikbaar - En wie is er geïnteresseerd in de rol van; THE QUIZLET KILLER. :3

    Als je dit hebt ingevuld stop ik geen kruk in je neus. Oh, en een belangrijke vraag; Zou ik dit wel doen?

    [ bericht aangepast op 11 juli 2010 - 12:29 ]


    All this dampness is damp.

    @ Emilie
    Jeeeeeeeezus o-o


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    @ Emilie
    Jeeeeeeeezus o-o
    Hahahaha, ik had echt niets beter te doen en goh, ik maak het wel even beknopter. :')


    Only losers can act the way you do

    Jou (hele) naam; Kim van Zuuk

    Jou nicknaam; LoveAndDeath

    Jou leeftijd; 18, 3 november 19

    Female or male; Female

    Jou foto of beschrijving van uiterlijk; Klik

    Jou karakter; lief, behulpzaam, luisteraar, soms erg brutaal, druft haar mening te geven, is soms erg verlegen en ook soms onzeker(door wat ze allemaal in haar leven heeft meegemaakt)

    Informatie (zoals je hobby's, familie,..); Msnen, schrijven van verhalen, muziek luisteren

    De Quizletters waarmee je goed bevriend bent (nicknaam zeggen); Deutschland, ZuidKorea, Nyx

    [ bericht aangepast op 9 juli 2010 - 13:29 ]

    -

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 14:08 ]


    T O K I O H O T E L < 3

    gewoon wel doen, i kwil dan ook wel mee doen xd
    Jou (hele) naam (of een verzonnen achternaam); Nadine
    Jou nicknaam; Nadineex
    Jou leeftijd; 14
    Female or male; Female
    Jou foto of beschrijving van uiterlijk; http://nadine-kuipers.hyves.nl/fotos/978237109/0/zfPx/
    Jou karakter; vrolijk, druk, snel jaloers, grappig, eigenwijs, slim
    Informatie (zoals je hobby's, familie,..);
    ik heb een zus van 17 mijn ouders zijn bij elkaar, hobby's: zwemmen, computeren, chillen.
    De Quizletters waarmee je goed bevriend bent (nicknaam zeggen);
    xBieberfever
    AK47
    Portugal


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Invul-formulier-dinges;
    Jou (hele) naam (of een verzonnen achternaam); Anneleen Leto (ik kon het niet laten :')-
    Jou nicknaam; Valerius
    Jou leeftijd; 18 jaar
    Female or male; Female
    Jou foto of beschrijving van uiterlijk; Foto, Donkerbruin haar, groene ogen, bril/lenzen
    Jou karakter; Beetje verlegen als ik nog niemand echt ken maar zodra ik mensen wel een beetje ken kom ik los en ben ik druk (ADD/ADHD druk), sociaal, behulpzaam (wil altijd anderen helpen), heel emotioneel, als ik iemand niet mag kan ik best wel een biatch zijn en agressief worden
    Informatie (zoals je hobby's, familie,..); Hobby's: gitaar spelen, drummen, zingen, tekenen, fotografie, concerten en festivals bezoeken, met vrienden leuke dingen doen.
    Favo bands: Valerius & 30 Seconds To Mars
    Relatie: Nope
    Familie: mijn ouders zijn nog bij elkaar en kan goed met ze overweg. Met mijn moeder heb ik een hele goede band en ik ben enig kind. Met de rest van de familie heb ik bijna tot niets. Mijn vrienden zijn eigenlijk mijn familie (:
    De Quizletters waarmee je goed bevriend bent (nicknaam zeggen); Leto, LotteLampje, Willom

    [ bericht aangepast op 9 juli 2010 - 13:58 ]


    dream, dare, fly!


    Jou (hele) naam (of een verzonnen achternaam); Jana Lambrechts
    Jou nicknaam; Strobelight
    Jou leeftijd; 15
    Female or male; Female
    Jou foto of beschrijving van uiterlijk; Klik , klik , klik , klik of klik , kies maar ghehe. :3
    Jou karakter; Lief, agressief, snel boos/geïrriteerd, ongeduldig, maar wel vriendelijk als ik je mag. En ik heb veel stemmingswisselingen.
    Informatie (zoals je hobby's, familie,..); Ik heb 2 zussen en 2 broers, grote familie dus. Ik heb ook een hond, mijn ouders zijn niet gescheiden. Hobby's heb ik niet echt, buiten met vrienden weggaan ofzo geloof ik. (:
    De Quizletters waarmee je goed bevriend bent (nicknaam zeggen);
    eh, eigenlijk ben ik met niet zoveel quizletters bevriend :3 mijn zus zit wel op ql;
    Dazzled. (:


    None but ourselves can free our minds.

    ik wil die kurk wel in je neus zien zitten eigenlijk. :')))


    I lost myself in FM airwaves

    moet je zeker doen lijkt me een leuke story:
    (en ik wil geen kurk in mijn neus) haha

    Jou (hele) naam (of een verzonnen achternaam); Nikki Whitlock
    Jou nicknaam; Hystiria
    Jou leeftijd; 15
    Female or male; Female
    Jou foto of beschrijving van uiterlijk; me
    Jou karakter; meestal rustig maar soms ook hyper, aardig,betrouwbaar. Ik zit niet op sport daar heb ik geen zin in en ben ik te lui voor. Ik heb erg droge humor niet iedereen snapt die. haha
    Informatie (zoals je hobby's, familie,..); Ik ben een twilight fan (Schrijf er ook verhalen over ^^)
    De Quizletters waarmee je goed bevriend bent (nicknaam zeggen);
    -pixieblack
    -aRealcullen
    -embrylov001
    -avrilcullen
    PS: laat je weten als je story start?

    [ bericht aangepast op 19 juli 2010 - 15:36 ]


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Jou (hele) naam (of een verzonnen achternaam); Joyce Georgtette Toebat
    Jou nicknaam; xjustxmyself
    Jou leeftijd; 16
    Female or male; Female
    Jou foto of beschrijving van uiterlijk; Klik
    Jou karakter; Bij vrienden enorm hyper, maar soms ook rustig en een luisterend oor. Best wel koppig, en ik sta op mijn rechten
    Informatie (zoals je hobby's, familie,..); Paardrijden, chillen met vrienden, shoppen met veel geld, 2 broers, 1 stiefbroer, 1 zus en gescheiden ouders.
    De Quizletters waarmee je goed bevriend bent (nicknaam zeggen); RESCUExME


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Jou (hele) naam (of een verzonnen achternaam); Nana Wingless
    Jou nicknaam; NanaWingless
    Jou leeftijd; 16
    Female or male; Femme fatale (:
    Jou foto of beschrijving van uiterlijk; http://www.quizlet.nl/foto.php?id=169833
    Jou karakter; Behulpzaam aan het oppervlak, snel op haar teentjes getrapt. Onderdruk graag emoties.
    Informatie (zoals je hobby's, familie,..); Hobby's als schrijven, muziek luisteren, bezig zijn met obsessies.
    De Quizletters waarmee je goed bevriend bent (nicknaam zeggen); DunyaDefect

    IK WIL QUIZLET KILLER ZIJN <3


    Life is an art, not a science.

    Jou naam;
    Saskia Peeters
    Jou nicknaam;
    Attidude
    Jou leeftijd;
    12
    Female
    Jou foto of beschrijving van uiterlijk;
    klik
    Jou karakter;
    Ik ben eigenwijs en lach iets te veel. Ik kan soms serieus zijn maar dat hou ik niet lang vol.
    Informatie;
    heel iritant broertje wat maar niet normaal kan doen. 3 poesen een hond en een stuk of 10 guppy's. Ik woon vlakbij mijn opa en oma.
    De Quizletters waarmee je goed bevriend bent;Denmark,Longshot,XKooks en Virgo

    leuk idee!

    [ bericht aangepast op 11 juli 2010 - 15:37 ]

    Jou (hele) naam (of een verzonnen achternaam); Ilse Rosa Dublin
    Jou nicknaam; Captivity
    Jou leeftijd; 15 jaar
    Female or male; Female
    Jou foto of beschrijving van uiterlijk; Blond haar, groene ogen, 1.72M lang.
    Jou karakter; spontaan, aardig, nieuwsgierig, onderzoekend.
    Informatie (zoals je hobby's, familie,..); Ik ben graag met dieren bezig en rij paard, verder houd ik ook erg van feesten.
    De Quizletters waarmee je goed bevriend bent (nicknaam zeggen);
    -S0UNDTRACK
    -PRESIDENT

    [ bericht aangepast op 11 juli 2010 - 18:22 ]