• Ik ga serieus bijna dood hier. Ik zit hier maar te zitten en het water gutst over mijn voorhoofd heen. Wie is er nog meer bijna dood?


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik ben een plasje water xD je kan me zo opvegen xD


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Aircooooo(flower)


    The soul needs autumn.

    waaier is aan
    raam is los
    ik zweet me dooowwdd

    Santo schreef:
    Aircooooo(flower)


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.

    Ik niet :Y)
    Ons huis is echt heel koel binnen, ook al hebben we geen airco. Dus zolang ik binnen zit & niet te veel beweeg, overleef ik die hitte wel (:


    Never run out of reasons to smile...

    Ik heb waaier aan staan.

    Dan heb jij het nog easy, ik werk in dit klote weer de hele dag. En dan zonder airco in 't pand. Ik zwem haast in m'n eigen zweet. En zonder overdrijven sta je hier op de werkvloer echt af en toe op het punt van out gaan. Zucht.(krul)

    [ bericht aangepast op 9 juli 2010 - 17:06 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik kom net uit het zwembad en zit nu met de laptop op het terras van de camping, het is hier 38 graden maar het voelt nu heerlijk. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik heb de ventilator aanstaan en ik heb het nog steeds super heet.


    Life is hard and then we die

    Santo schreef:
    Aircooooo(flower)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Eh ja ik krijg het ook behoorlijk ongemakkelijk van een afbeelding waarop Bill Tom oraal aan het bevredigen is.

    Anyway, 'tis veel en veel te warm -valt van d'r stokje-


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik bén dood, maar niet door de warmte.
    Gooi wat water over je heen, drink genoeg en zorg dat er airco is.

    Ik zit hier aan het zwembad met mn ipod touch, en om de 10 minuten duik ik er even in haha.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Yep, ik ga ook dood ;x
    Mijn borsten zwemmen weg, mijn voorhoofd en nek zijn één grote plas water en de rest is er ook niet veel beter aan toe ;x
    Xx.


    The time you enjoy wasting, is not wasted time..

    Bij ons is het cool, zeker op mijn kamer, de koudste kamer in huis (zowel in de zomer als in de winter en in de winter is dat dus niet leuk) Maar in de zomer komt het heel goed van past!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.