• (krul)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Wtf, waarzegsters zijn shit (krul)


    You’re falling into history.

    Ze had Nederland Brazilië wel goed. Sneijder 'nummer 10' en bij spanje 'nummer 10 en 11' sneijder en robben dus.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik denk dat 4-0 iets te hoog is gegrepen (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Wie zal het juist hebben? Paul de inktvis? Mani de parakiet? Pauline de octopus? Of de waarzegster die denkt dat het 4 - 0 gaat worden *wbw*


    Only losers can act the way you do

    Pershoofd schreef:
    Ze had Nederland Brazilië wel goed. Sneijder 'nummer 10' en bij spanje 'nummer 10 en 11' sneijder en robben dus.


    Net zoals bij onze lieve octopus; toeval
    Toch wel raar;
    alle NL supporters bij de octopus; dat is niet waar, die heeft het fout.
    Ik wil wel eens zien hoeveel NL supporters hier gaan zeggen dat ze niet gelijk heeft
    :Y)


    You’re falling into history.

    Haha, 4-0, geloof je het zelf. (krul)


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Na, Spanje wint sowieso :Y)
    btw is het Engels van die jongens best slecht.

    Noh men.
    Het word 4-1 (krul)


    Smiling but close to tears.

    Wacht Nederlandse vriendjes, laten we iets afspreken, want ik ken dat.
    Stel nu dat Nederland toch zou winnen, kunnen jullie dan alsjeblieft tegen IEDEREEN zeggen dat ze 't geen drie weken aan 't stuk moeten vieren bij elk feestje dat ze hebben? Want ik ken dat, op de residentie waar wij elk jaar naartoe gaan in Frankrijk zitten er tamelijk veel Nederlanders -waarvan sommigen best luidruchtig- en dat zal bij elk feestje dan "Nederland wereldkampioeeeeen!" zijn.
    Zeg het door, ik wil mijn nachtrust ook hebben :Y)

    Desperation schreef:
    Wacht Nederlandse vriendjes, laten we iets afspreken, want ik ken dat.
    Stel nu dat Nederland toch zou winnen, kunnen jullie dan alsjeblieft tegen IEDEREEN zeggen dat ze 't geen drie weken aan 't stuk moeten vieren bij elk feestje dat ze hebben? Want ik ken dat, op de residentie waar wij elk jaar naartoe gaan in Frankrijk zitten er tamelijk veel Nederlanders -waarvan sommigen best luidruchtig- en dat zal bij elk feestje dan "Nederland wereldkampioeeeeen!" zijn.
    Zeg het door, ik wil mijn nachtrust ook hebben :Y)


    Ben ik het totaal mee eens :Y)


    You’re falling into history.

    Starwarsdude schreef:
    Wie zal het juist hebben? Paul de inktvis? Mani de parakiet? Pauline de octopus? Of de waarzegster die denkt dat het 4 - 0 gaat worden *wbw*


    Hope goes lost but never dies.

    Hopelijk heeft ze gelijk 8D

    Het wordt dus volgens haar:
    Of 3-1, wat ik niet geloof.
    Of 2-2 met penalty's, wat geloofwaardiger klinkt.

    Dus, hup Holland hup.

    yeheyahyehayehahyeha(krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    CandyKiss schreef:
    (...)

    Net zoals bij onze lieve octopus; toeval
    Toch wel raar;
    alle NL supporters bij de octopus; dat is niet waar, die heeft het fout.
    Ik wil wel eens zien hoeveel NL supporters hier gaan zeggen dat ze niet gelijk heeft
    :Y)

    Is het niet zegmaar een beetje logisch dat iedereen voor Nederland is en wilt dat Nederland wint? Laat ze lekker, in dat topic van dat Paul beest zag ik je ook al zeggen dat ze uitvluchten zoeken.. Ach als hun daar gelukkig van worden, lekker laten gaan dan.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    NorthKorea schreef:
    (...)
    Is het niet zegmaar een beetje logisch dat iedereen voor Nederland is en wilt dat Nederland wint? Laat ze lekker, in dat topic van dat Paul beest zag ik je ook al zeggen dat ze uitvluchten zoeken.. Ach als hun daar gelukkig van worden, lekker laten gaan dan.


    Ik mag toch ook m'n mening hebben? --'
    Ik vind het niet logisch dat iedereen voor Nederland is. Maar al die voorspellingen zijn ook gewoon om mensen op hun gemak te stellen. Aan je reactie weet ik ook al weer dat je voor Nederland bent :') Jullie zeggen wat jullie denken, ik ook :Y)


    You’re falling into history.