• Eigenlijk is neuspeuteren best leuk. Vooral als er ook iets uitkomt. Niet van die slijmerige dingen, maar van die harde...

    Zeg ff eerlijk, eigenlijk is neuspeuteren leuk als er ook wel wat uitkomt... lekker eruitschrapen:Y)

    sebas schreef:
    iew

    ik bijt soms op men nagels:X


    Ik bijt ook op mijn nagels haha.

    @Emilie.
    je hebt mijn dag weer goed gemaakt, ik ging helemaal stuk. (krul)


    Smiling but close to tears.

    Snor schreef:
    Ik vind het heel plezierig dat je dit ons mededeelt. Dankjewel.


    xD Wilt iemand anders nog iets belangrijks mededelen?


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    xMiracle schreef:
    (...)

    xD Wilt iemand anders nog iets belangrijks mededelen?


    Ja ik!
    Als mijn kat kotst moet ik het altijd opruimen.
    interessant he? (krul)

    [ bericht aangepast op 11 juli 2010 - 13:13 ]


    Smiling but close to tears.

    Kom op zeg, geef gewoon toe dat het lekker is. Misschien durf je er niet voor open te staan, maar ik tenminste wel. Ik ben ook maar een mens, en ik ben niet vies, want ik was mijn handen daarna altijd heel goed met zeep dus kom niet zeggen dat ik een viespeuk ben. Trouwens, die Kaylee had gezegd dat ze had gefantaseerd over Bieber, niet ik dus.

    Weetje.
    Ik heb nooit gezegd dat je viespeuk bent.
    Maar kom op, niet iedereen doet dat hoor.
    De meeste normale mensen snuiten hun neus in een zakdoekje.
    Daar zijn zakdoekjes ook het meeste voor gemaakt.


    Smiling but close to tears.

    Iedereen zeker meteen stil... ghehe :P

    xLolaatje schreef:
    Kom op zeg, geef gewoon toe dat het lekker is. Misschien durf je er niet voor open te staan, maar ik tenminste wel. Ik ben ook maar een mens, en ik ben niet vies, want ik was mijn handen daarna altijd heel goed met zeep dus kom niet zeggen dat ik een viespeuk ben. Trouwens, die Kaylee had gezegd dat ze had gefantaseerd over Bieber, niet ik dus.


    Heb je al gepeuterd vandaag, meid? (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Neuspeuteren is het verwijderen van neusslijm of corpora aliena uit de neus met behulp van een vinger. Een wetenschappelijke naam is rhinotillexe, dwangmatig neuspeuteren heet rhinotillexomanie.

    Neuspeuteren wordt door mensen en andere primaten bedreven. Neuspeuteren dient om slijmresten uit de neus te verwijderen. Soms is dit noodzakelijk omdat het verwijderen door snuiven of snuiten niet lukt. Hoewel het een zeer algemene gewoonte betreft, geldt neuspeuteren in sommige culturen als een licht taboe. Het wordt doorgaans als onbeleefd gezien. De gewoonte wordt vooral met kinderen geassocieerd; vaak wordt er een verwijzing naar gemaakt in kinderliteratuur. Het opeten van verwijderd neusslijm, mucofagie genoemd, is een veel zwaarder taboe en wordt algemeen als zeer onfatsoenlijk gezien.

    Frequent neuspeuteren kan schade toebrengen aan de neus, in het bijzonder aan de vele haarvaten die binnenin dit orgaan aan de oppervlakte komen. Soms leidt het tot een bloedneus. Ook kan het infecties veroorzaken. Veel dokters raden het dan ook af en adviseren het gebruik van zakdoekjes. Anderen wijzen juist op het feit dat het om een natuurlijke gewoonte gaat en dat het opeten van neusslijm het immuunsysteem van de mens (en in het bijzonder van jonge kinderen) versterkt.

    - Wikipedia!

    [ bericht aangepast op 11 juli 2010 - 13:20 ]


    All this dampness is damp.

    @ je verhaal.

    Ik heb er geen ervaring mee & heb er geen behoefte aan (krul).


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ja, maar ik ga niet zó ver dat het gaat bloeden. Eens in de zoveel tijd om mijn neus schoon te maken. Sjeezus.

    En ik eet ze niet op voor de duidelijkheid.

    Als jij dat echt zo leuk vind, fijn voor je :'D


    -

    Nu ga ik even een geniale vraag stellen aan de topic maker

    Hoe oud ben jij eigenlijk?(krul)


    --

    WUT?! lol.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik kreeg net toch echt een prachtig gastenboekbericht.

    xLolaatje zei op 11 juli 2010 - 13:33:
    PEUTER LEKKER IN JE NEUS, JA PEUTER LEKKER IN JE NEUS. ZO LEKKER WAS HET NOOIT. NEE ZO LEKKER WAS HET NOOIT. PEUTER LEKKER IN JE NEUS. PEUTER LEKKER IN JE NEUS. VEEG HET AAN DE MUUR. VEEG HET AAN JE CRUSH. PEUTER LEKKER IN JE NEUS. PEUTER LEKKER IN JE NEUS. IK WEET DAT JIJ DAT OOK DOET...


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'