• Eigenlijk is neuspeuteren best leuk. Vooral als er ook iets uitkomt. Niet van die slijmerige dingen, maar van die harde...

    Zeg ff eerlijk, eigenlijk is neuspeuteren leuk als er ook wel wat uitkomt... lekker eruitschrapen:Y)

    Ik heb eigenlijk net nog in mijn neus zitten koteren. (Y)

    Wat? Nee, dat meen je niet? Eindelijk! Al heel mijn leven zoek ik naar een soulmate, een soulmate die graag doet wat ik graag doe. Neuspeuteren en zeker dat lekker, harde spul dat tussen je nagels blijft zitten. Ik dacht altijd dat iedereen mij vies ging blijven vinden, maar vandaag... oh, jij hebt echt mijn leven veranderd. Eindelijk iemand die er hetzelfde over denkt, eindelijk iemand die me niet meer vies bekijkt. Ik hou van jou. :9~

    -maar niet heus

    [ bericht aangepast op 10 juli 2010 - 17:35 ]


    Only losers can act the way you do

    dat moesten we weten

    Starwarsdude schreef:
    Wat? Nee, dat meen je niet? Eindelijk! Al heel mijn leven zoek ik naar een soulmate, een soulmate die graag doet wat ik graag doe. Neuspeuteren en zeker dat lekker, harde spul dat tussen je nagels blijft zitten. Ik dacht altijd dat iedereen mij vies ging blijven vinden, maar vandaag... oh, jij hebt echt mijn leven veranderd. Eindelijk iemand die er hetzelfde over denkt, eindelijk iemand die me niet meer vies bekijkt. Ik hou van jou. :9~

    -maar niet heus


    StrikexD


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Gatver (cat)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Wauw ik vind dit topic gewoon geweldig ><
    Maar oke neuspeuteren is gwn zwaar vies :p


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    Ieeel:X


    Ivar Oosterloo.

    Eyeliner schreef:
    (...)

    Gelukt!!!

    Nu heb ik ook nog eens lekkere gratis saus op mijn patatje als ik hem uit mijn neus haal(A)

    -Strike- x'D


    Alis volat propriis.

    S0UNDTRACK schreef:
    what the hell? (cat)

    Gatver, ik maak mijn neus gewoon schoon met een wattenstaafje of een zakdoek. bah :8


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    gatverdamme. doe maar een zakdoek


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    KayleeBieber schreef:
    Mijn achternaam is gewoon Bieber, ik wil geen broer als vriendje :S


    Ten eerste, jij bent een smerig meisje.
    Ten tweede, geloof je écht zelf dat je Bieber van je achternaam heet? Ik denk dat iedereen hier, of de meerderheid in ieder geval, denkt dat je liegt.
    Ten derde, in je topic wil je duidelijk wél iets met Bieber, je doet 'het' met hem in je dromen.

    Btw, dit topic is echt vreselijk ranzig


    We'll still love each other, forever and always. <3

    HAHAHAHAHAHAHAHA ik moest echt zo hard lachen toen ik het las.

    Ik word misselijk van dit topic :Y)

    ja het zal wel...........


    “In order to succeed, your desire for success should be greater than your fear of failure.” – Bill Cosby