Reventon schreef:
Ik wil wel meedoen ;x Maar ik vertrek binnenkort wel op reis en dan kan ik 3 weken niet online zijn ...
NP. Ik ga overmorgen zelf ook een week weg en ik zal een ruime deadline nemen :]
I'll write you down. Eventueel mag je het verhaal ook alvorens je op reis gaat opsturen ^^
Yès yès yès, ik ben nog nooit jury geweest in een andere wedstrijd. Enkel in die van mezelf en ik denk niet dat ik in de nabije toekomst een schrijfwedstrijd ga organiseren ^^. Wat is mijn 'taak'? Punten geven - duh - xp
Volksfeind schreef:
(...) Yep :'D
Want ik was eerst niet van plan een medejurylid uit te nodigen, maar aangezien ik over een paar dagen een weekje weg ga kan jij het in die tijd overnemen en als ik er weer ben kan ik de onbehandelde verhalen doen :'D
Als jij eerder bent met beoordelen zou je me eventueel kunnen zeggen waar en hoe zwaar je iets aanrekent, zodat de tweede die nakijkt zich daarop kan aanpassen ^^ Anders krijg je 2 juryleden die totaal verschillende punten geven x]
Ik krijg al meteen een zware opdracht. No problem hoor (: Laat dan wel even weten wanneer je weggaat, kan ik er ook rekening mee houden. Zal alles bijhouden in een Word document zo is het overzichtelijk en als je terugkomt, krijg je een boek ofzow xp