• ////

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 14:03 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 23 juli 2010 - 23:35 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Shade schreef:
    I'm in!

    You're on the list!


    No growth of the heart is ever a waste

    Volksfeind schreef:
    (...)
    Yep :'D
    Want ik was eerst niet van plan een medejurylid uit te nodigen, maar aangezien ik over een paar dagen een weekje weg ga kan jij het in die tijd overnemen en als ik er weer ben kan ik de onbehandelde verhalen doen :'D
    Als jij eerder bent met beoordelen zou je me eventueel kunnen zeggen waar en hoe zwaar je iets aanrekent, zodat de tweede die nakijkt zich daarop kan aanpassen ^^ Anders krijg je 2 juryleden die totaal verschillende punten geven x]


    Ik krijg al meteen een zware opdracht. No problem hoor (: Laat dan wel even weten wanneer je weggaat, kan ik er ook rekening mee houden. Zal alles bijhouden in een Word document zo is het overzichtelijk en als je terugkomt, krijg je een boek ofzow xp


    MUSIC && FASHION

    CRACKSICLE schreef:
    (...)

    Ik krijg al meteen een zware opdracht. No problem hoor (: Laat dan wel even weten wanneer je weggaat, kan ik er ook rekening mee houden. Zal alles bijhouden in een Word document zo is het overzichtelijk en als je terugkomt, krijg je een boek ofzow xp

    Ghaha :'] In het wordgeval staan dus de verhalen en waar je op hebt gerekend enzo? (nerd)
    Ik zal proberen in die week ook wat na te kijken, als er zo veel mensen wat inleveren.


    No growth of the heart is ever a waste

    Mag ik meedoen? :X


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Armani schreef:
    Mag ik meedoen? :X

    Yep :Y). You're on the list.


    No growth of the heart is ever a waste

    Volksfeind schreef:
    (...)
    Ghaha :'] In het wordgeval staan dus de verhalen en waar je op hebt gerekend enzo? (nerd)
    Ik zal proberen in die week ook wat na te kijken, als er zo veel mensen wat inleveren.


    Ik zal waarschijnlijk de verhalen lezen en daarna in Word de username met daarachter uitleg over wat ik ervan vind en de punten.


    MUSIC && FASHION

    @ Hierboven: Super, merci!


    No growth of the heart is ever a waste

    ik ik ik


    #WWED - What Would Emma Do?

    Volksfeind schreef:
    @ Hierboven: Super, merci!


    You're welcome. I love to help (:


    MUSIC && FASHION

    ow wacht laat maar ik ga over 4 uur drie weken naar frankrijk weg foetsie maar ik denk da iedereen da al zon beetje weet XD

    [ bericht aangepast op 10 juli 2010 - 23:17 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    kurohoshi schreef:
    ow wacht laat maar ik ga over 4 uur drie weken naar frankrijk weg foetsie maar ik denk da iedereen da al zon beetje weet XD

    Er is nog eentje die 3 weken weggaat. Ik zal de deadline daarop aanpassen, no worries ^^


    No growth of the heart is ever a waste

    Even over de opdracht: moet het gaan over een verhaal van hedendagen die in verband staat met iets dat vroeger is gebeurd, of moet je zelf een historische gebeurtenis kiezen en er een verhaal van schrijven (event. zoals jij denkt dat een deel ervan had kunnen gaan)? ;p


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Kalona schreef:
    Even over de opdracht: moet het gaan over een verhaal van hedendagen die in verband staat met iets dat vroeger is gebeurd, of moet je zelf een historische gebeurtenis kiezen en er een verhaal van schrijven (event. zoals jij denkt dat een deel ervan had kunnen gaan)? ;p

    Maakt niet uit. Je zou de geschiedenis kunnen 'herschrijven' of de toekomst linken met het verleden. Je zou ook een verslag van iemand kunnen schrijven zoals die een gebeurtenis heeft meegemaakt. Maakt niet uit x]
    Als de gebeurtenis maar aan bod komt :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Count me in. :3


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik wil meedoen.(nerd)