• ////

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 14:03 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 23 juli 2010 - 23:35 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb net de eerste opdracht van één van de deelnemers gekregen in een PB. Moet ik meteen doorsturen wat ik ervan vind en de punten of alles bijhouden en op het einde van de opdracht alles doorsturen in een PB?


    MUSIC && FASHION

    Ik wil wel meedoen.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Caithlyn > Conflate


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik heb trouwens een vraag over de 1e opdracht, hoe moet je die uitleg geven van de gebeurtenis. een link er naartoe of dat in de inleiding zetten ofzo? -voelt zich dom


    *insert philosophical cringe expression here*

    Conflate schreef:
    Ik heb trouwens een vraag over de 1e opdracht, hoe moet je die uitleg geven van de gebeurtenis. een link er naartoe of dat in de inleiding zetten ofzo? -voelt zich dom


    het is de bedoeling dat je de gebeurtenis in je verhaal verwerkt

    Is er ook al een deadline?


    I am an idiot, I move.

    Shade schreef:
    Is er ook al een deadline?


    k denk dat die pas komt als ze 15 mensen heeft? tenminste dat is bij de meeste wedstrijden zo...

    Hel schreef:
    (...)

    het is de bedoeling dat je de gebeurtenis in je verhaal verwerkt

    Dat snap ik, maar er staat:
    Gelieve een kleine uitleg geven bij de gebeurtenis zodat de lezer beter in het verhaal kan komen :]
    .

    [ bericht aangepast op 14 juli 2010 - 22:26 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Conflate schreef:
    (...) .[/i]


    Je kan iets opzoeken over die gebeurtenis op het internet en daarna in je eigen woorden de uitleg geven in het begin (schuingedrukt, grijs, doorstreept - kies je zelf natuurlijk -) Of je kan het iemand laten vertellen. Daarin ben je eigenlijk wel vrij. Zolang mensen maar weten welke gebeurtenis het is en wat er juist gebeurt is, wanneer, etc...

    [ bericht aangepast op 14 juli 2010 - 23:30 ]


    MUSIC && FASHION

    CRACKSICLE schreef:
    (...)

    Je kan iets opzoeken over die gebeurtenis op het internet en daarna in je eigen woorden de uitleg geven in het begin (schuingedrukt, grijs, doorstreept - kies je zelf natuurlijk -) Of je kan het iemand laten vertellen. Daarin ben je eigenlijk wel vrij. Zolang mensen maar weten welke gebeurtenis het is en wat er juist gebeurt is, wanneer, etc...

    Ok, dan snap ik het. Thank you. ''D


    *insert philosophical cringe expression here*

    Conflate schreef:
    (...)
    Ok, dan snap ik het. Thank you. ''D


    Graag gedaan (:


    MUSIC && FASHION

    Grandpa's bedtime story[SA]


    *insert philosophical cringe expression here*

    ik wil meedoen ! ^^


    life's a roller coaster, you can either scream every time you hit a bump or you can throw your hands up and enjoy it.

    Ik wil meedoen!!

    Denmark -> Taken


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.