• Gegroet. Stephen was opeens Spoorloos ><


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    :(:(

    * word depri *

    (...)
    waarom ben je dan zo lief voor ons??????
    -snapt niet-
    dat betekent dat je een mooi karakter hebt,
    neem nou gewoon van mij aan, dat jij een supermooi meisje ben met nog eens een lieve persoonlijkheid ook:D

    Haha, jullie kennen mij niet echt. Op de PC ben ik gewoon aardig en alles, maar in het echt ben ik niet zo. Gaat niet over arrogant en alles, maar ik sluit me vreselijk af, en daarom denken de meesten dat ik arrogant ben. En dat is het probleem. Want als ik jullie in het echt zou kennen.. Dan waren jullie mijn vriendinnen niet geworden *zucht*


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Dáárom wilde ik ook uit de Engerds stappen. Niet alleen het 'meeten' maar ook dat...


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    das nie waar!!!

    ma Hein!! Da is nie waar

    -kijkt foto's-
    -is boos op bubblegum-
    -komt tot conclusie dat Hein knap is-


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Het komt niet door Bubblegum, dat kind kan mij gestolen worden.
    Maar Lynn, je kent me niet in Real Life. Daar ben ik zwaar anders als hier, geloof me.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    :( Ma het wilt tog nie zegge da omda je je afzonderd da je nie leuk bent? ik bedoel hier uit je alles dus er zit tog iets in je?

    (...)
    Haha, jullie kennen mij niet echt. Op de PC ben ik gewoon aardig en alles, maar in het echt ben ik niet zo. Gaat niet over arrogant en alles, maar ik sluit me vreselijk af, en daarom denken de meesten dat ik arrogant ben. En dat is het probleem. Want als ik jullie in het echt zou kennen.. Dan waren jullie mijn vriendinnen niet geworden *zucht*

    aaaah -knuffelt je nu en houdt je stevig vast-
    het maakt me niet uit dat je anders bent in het echte leven, want ik ken ook deze kant van jou en die kun je echt niet zomaar faken. Jij doet harstikke je best nu om vrienden te maken met ons en dat is dus ook een kant van jou en zo komen wij ook te weten dat je eigenlijk een heel lief meisje bent!
    Ikzelf heb ook een bitchlaag, maar dat is omdat ik keihard ben gepest. Maar vrienden kunnen door die laag en ik laat ook mensen toe. Iedereen heeft een buitenkant, maar ook een binnenkant vol verrassingen.


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Het komt niet door Bubblegum, dat kind kan mij gestolen worden.
    Maar Lynn, je kent me niet in Real Life. Daar ben ik zwaar anders als hier, geloof me.

    iedereen is op internet trouwens anders...
    ik bedoel ik ben hier ook anders.. kweetniet precies hoe, maar mensen kijken hier toch anders tegen me aan dan in het echte leven.
    hier ben ik niet: "die vage gothic/emo/alto" of: "dat hyperkind"


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Kijk, Lynn. Hier ben ik gewoon Anders dan in RL. Ik zonder me meestal af, daardoor denken mensen dat ik Arrogant en alles ben en als je dat zo vaak word gezegd dan geloof je er op een moment wel in. Het is welliswaar niet gezegd, maar dat voel ik aan. Of je eht er nu mee eens bent of niet.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    :(:(:(:(:(

    (...)
    aaaah -knuffelt je nu en houdt je stevig vast-
    het maakt me niet uit dat je anders bent in het echte leven, want ik ken ook deze kant van jou en die kun je echt niet zomaar faken. Jij doet harstikke je best nu om vrienden te maken met ons en dat is dus ook een kant van jou en zo komen wij ook te weten dat je eigenlijk een heel lief meisje bent!
    Ikzelf heb ook een bitchlaag, maar dat is omdat ik keihard ben gepest. Maar vrienden kunnen door die laag en ik laat ook mensen toe. Iedereen heeft een buitenkant, maar ook een binnenkant vol verrassingen.

    - is half geplet -
    THATS THE BIG PROBLEM.
    Ik bedoel; jij laat mensen door. Ik niet. Ik ben nu dan wel bij een Maatschappelijk Werkster maar ik verander er neit door, hoe hard ze me ook pusht.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)
    - is half geplet -
    THATS THE BIG PROBLEM.
    Ik bedoel; jij laat mensen door. Ik niet. Ik ben nu dan wel bij een Maatschappelijk Werkster maar ik verander er neit door, hoe hard ze me ook pusht.

    op wat voor manier zonder jij je dan af? mensen negeren?
    als je iets spontaans uit jezelf zegt, kijken mensen daar van op en gaan ze anders tegen je aankijken... het duurt een tijdje en dan gaan ze het normaal vinden en jou ook een stuk normaler en dan laten ze jou ook toe.
    het ligt niet alleen aan jou ZIJ moeten JOU óók toelaten!


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.