• Gegroet. Stephen was opeens Spoorloos ><


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)
    op wat voor manier zonder jij je dan af? mensen negeren?
    als je iets spontaans uit jezelf zegt, kijken mensen daar van op en gaan ze anders tegen je aankijken... het duurt een tijdje en dan gaan ze het normaal vinden en jou ook een stuk normaler en dan laten ze jou ook toe.
    het ligt niet alleen aan jou ZIJ moeten JOU óók toelaten!

    Nog steeds niet het probleem -.-
    Ik bedoel; ik negeer ze niet, ik kan gewoon moeilijk met emoties omgaan. Voor de meeste mensen is wat zeggen tegen anderen normaal, maar dat is ook weer een emotie en die kan ik dus neit bepaald aan. Het is een gewoon een voorbeeld, beetje té heftig, maar ik bedoel te zeggen dat als je met vriendinnen kletst, lacht en gewoon doen wat je wil doen met vriendinnen moeilijk voor mij is. En dat begrijpen ze neit. Plus het feit dat ik bekend sta als de emo/gothic van de school. Das nog moeilijker omdat dan niemand je echt kent en gewoon een vooroordeel over me heeft. Dan is eht nog moeilijker voor mij om met anderen goed, en sociaal om te gaan.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    oh mijn god, je zult het wel niet willen horen, maar ik vind het zo zielig voor je:(
    vooral omdat ik het zelf herken...
    ik kon gelukkig een totaal nieuwe start maken, ben gewoon naar een andere school gegaan dan iedereen en daar heb ik een soort van "rol" gespeeld. Maar wel de rol zoals ik wilde zijn en kón zijn...


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    (...)
    Nog steeds niet het probleem -.-
    Ik bedoel; ik negeer ze niet, ik kan gewoon moeilijk met emoties omgaan. Voor de meeste mensen is wat zeggen tegen anderen normaal, maar dat is ook weer een emotie en die kan ik dus neit bepaald aan. Het is een gewoon een voorbeeld, beetje té heftig, maar ik bedoel te zeggen dat als je met vriendinnen kletst, lacht en gewoon doen wat je wil doen met vriendinnen moeilijk voor mij is. En dat begrijpen ze neit. Plus het feit dat ik bekend sta als de emo/gothic van de school. Das nog moeilijker omdat dan niemand je echt kent en gewoon een vooroordeel over me heeft. Dan is eht nog moeilijker voor mij om met anderen goed, en sociaal om te gaan.

    Je moet je gewoon alleen concentreren op de leuke gevoelens, daar krijg je energie van. En van de negatieve, word je somber en ga je je afsluiten.
    en vooroordelen, ja, die zul je altijd hebben van mensen, maar ze kunnen denken wat ze willen. Ze kennen je toch niet en als ze dan ontdekken wie je wel bent, wordt je meteen op een andere manier bekeken en dat geeft je een kick en zodra jij straalt, komen er mensen op je af.
    het klinkt als ouwe oma bull shit, maar het is wel zo.


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Meiden, ik moet gaan :S Zie jullie graag!!!!!! (H)(H) Nie sip zijn Hein :(

    Byeee (K)(K)(flower)

    Doeii, Sjors<33


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Laten we erover ophouden -.-


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ja is goed


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    doei sjors:P


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Oké, waar zullen we het over hebben??


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    gadver, hoe moet je nou kiezen tussen Frans Bauer en Enrique Eglisias in je bed:|


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Ik kan Enrique kiezen, dan kick ik hem er gewoon uit [a]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik kan Enrique kiezen, dan kick ik hem er gewoon uit [a]

    ik zo heel droog: alleen slapen hea^^ xD


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Droogkloot -.-


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    maar ik ga eten:P


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.