• Ik heb mijn bff beloofd om een boek voor haar te schrijven, horror. Nou heb ik alleen een titel nodig. Maakt niet uit of die in het Nederlands of Engels is, want ik ga het sowieso vertalen naar het Japans.

    Het verhaal heeft een veel weg van The Grudge. Het gaat over een 16-jarig meisje die lang geleden vermoord terwijl ze huilend in haar kamer lag. Ze kreeg een kogel door haar mond. Drie jaar daarna word het huis verkocht aan een jong koppel, Ichigo Yoshiyuki en Reita Kiuchi. Beide 20. In Ichigo's dromen verschijnt een mooi meisje met een zeer bleke huid en diepzwarte ogen. Het meisje zegt steeds 'Shirabe chi chi' wat 'Bloed zoekt bloed' betekend. --

    Het verhaal is nog niet helemaal afgewerkt (in mijn gedachten) en ik ben slecht in inleidingen. Nu heb ik een titel nodig! Help me.
    :9~


    All this dampness is damp.

    Die 'Shirabe chi chi' ?


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Waarom niet bloed zoekt bloed dat is toch een goede titel en dat meisje zegt het de heletijd toch xD


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Harley schreef:
    Die 'Shirabe chi chi' ?


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ja, daar dacht ik ook aan. Maar ik wou jullie suggesties horen. :f


    All this dampness is damp.

    neeee niet de grudge :|:|


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Harley schreef:
    Die 'Shirabe chi chi' ?


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    RIVERxFLOW schreef:
    neeee niet de grudge :|:|


    Ik ga hem toch niet op Q zetten, die verhaal is enkel voor mijn bff. (cat)


    All this dampness is damp.