• Hooi iedereen,
    Ik bedacht me net iets dat misschien goed is voor quizlet. Er zijn bepaalde topics die worden gesloten omdat mensen schelden. Zoals bijvoorbeeld het voetbal topic. En het leek me dan handig als bijvoorbeeld Moderators/Bemiddelaars bepaalde mensen kunnen bannen uit een bepaald topic zodat de mensen die niet schelden gewoon nog lol kunnen hebben in dat topic.

    Ik noem geen namen en dit is maar een suggestie.

    Edit: Ik heb het niet over discussie's. Maar zodra mensen beginnen te schelden en niet schelden met dombo ofzo maar stom wijf, K*t

    [ bericht aangepast op 12 juli 2010 - 15:01 ]


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Voor _O_


    Smiling but close to tears.

    Voor.
    Trouwens wie is dat op jouw profiel foto?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    dat is toch een heel gedoe :$


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    wel een goede suggestie (:


    I remember when we kissed.

    Oké, ik weet al over welke topics/mensen jij het hebt voor ik het bericht ging lezen. 8D

    Maar misschien is dat wel een goed idee, ja, ik ben voor.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Exercitus schreef:
    Voor.
    Trouwens wie is dat op jouw profiel foto?


    David Villa. & Ik ben voor!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    GOED IDEE SELENA!
    En ik heb al meteen iemand op een lijstje staan die van mijn part uit alle voetbaltopics gebant mag worden.


    The soul needs autumn.

    Voor!


    I live for the applause, you will die for it.

    Voor.
    En iedereen die het topic gelezen heeft, weet over wie het gaat. (;


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Voor (:


    Ich liebe dich für immer und immer

    Lol, iedereen weet over wie je het hebt, dan kan je evengoed haar naam zeggen. (:
    Ik ben tegen. Iedereen heeft recht om zijn mening te uiten en voor een discussie/ruzie zijn twee mensen verantwoordelijk. Dan lijkt het mij oneerlijk als de ene wordt geband, terwijl de andere de discussie/ruzie net zo goed had kunnen stoppen.

    Voor. (:

    [ bericht aangepast op 12 juli 2010 - 15:53 ]

    Dazzled schreef:
    Lol, iedereen weet over wie je het hebt, dan kan je evengoed haar naam zeggen. (:
    Ik ben tegen. Iedereen heeft recht om zijn mening te uiten en voor een discussie/ruzie zijn twee mensen verantwoordelijk. Dan lijkt het mij oneerlijk als de ene wordt geband, terwijl de andere de discussie/ruzie net zo goed had kunnen stoppen.


    Nee, want er blijven mensen die dat níet weten en dat zou onrespectvol zijn. en nu wil ik nog iets zeggen maar dat doe ik niet.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Dazzled schreef:
    Lol, iedereen weet over wie je het hebt, dan kan je evengoed haar naam zeggen. (:
    Ik ben tegen. Iedereen heeft recht om zijn mening te uiten en voor een discussie/ruzie zijn twee mensen verantwoordelijk. Dan lijkt het mij oneerlijk als de ene wordt geband, terwijl de andere de discussie/ruzie net zo goed had kunnen stoppen.


    Maar ik heb het niet over discussie's. Die vind ik goed maar zodra mensen beginnen te schelden met raar wijf, dom kind, k*t enzo excusez Moi vind ik het wel belachelijk en dan vind ik Bannen wel goede optie


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Voor.