• Hooi iedereen,
    Ik bedacht me net iets dat misschien goed is voor quizlet. Er zijn bepaalde topics die worden gesloten omdat mensen schelden. Zoals bijvoorbeeld het voetbal topic. En het leek me dan handig als bijvoorbeeld Moderators/Bemiddelaars bepaalde mensen kunnen bannen uit een bepaald topic zodat de mensen die niet schelden gewoon nog lol kunnen hebben in dat topic.

    Ik noem geen namen en dit is maar een suggestie.

    Edit: Ik heb het niet over discussie's. Maar zodra mensen beginnen te schelden en niet schelden met dombo ofzo maar stom wijf, K*t

    [ bericht aangepast op 12 juli 2010 - 15:01 ]


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Santo schreef:
    GOED IDEE SELENA!
    En ik heb al meteen iemand op een lijstje staan die van mijn part uit alle voetbaltopics gebant mag worden.


    Hope goes lost but never dies.

    voor.

    Italie schreef:
    (...)

    Maar ik heb het niet over discussie's. Die vind ik goed maar zodra mensen beginnen te schelden met raar wijf, dom kind, k*t enzo excusez Moi vind ik het wel belachelijk en dan vind ik Bannen wel goede optie

    Ja, maar users die beginnen te schelden, krijgen een waarschuwing, en na 3 waarschuwingen een forumban, dus die worden al gestraft. ;D

    Dazzled schreef:
    Lol, iedereen weet over wie je het hebt, dan kan je evengoed haar naam zeggen. (:
    Ik ben tegen. Iedereen heeft recht om zijn mening te uiten en voor een discussie/ruzie zijn twee mensen verantwoordelijk. Dan lijkt het mij oneerlijk als de ene wordt geband, terwijl de andere de discussie/ruzie net zo goed had kunnen stoppen.

    Ze hebben wel het recht om hun mening te uiten maar niet het recht om mijn topic te laten sluiten. Ik wou gewoon weten wat mensen ervan vonden en dan gaan ze het zo verkloten.
    Voor.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Dazzled schreef:
    (...)
    Ja, maar users die beginnen te schelden, krijgen een waarschuwing, en na 3 waarschuwingen een forumban, dus die worden al gestraft. ;D

    Maar het punt is dat ze dan helemaal niet op het forum komen. Deze suggestie gaat erom dat ze dan in één bepaald topic waar ze herrie schopten niet mogen komen.


    Hope goes lost but never dies.

    Dazzled schreef:
    (...)
    Ja, maar users die beginnen te schelden, krijgen een waarschuwing, en na 3 waarschuwingen een forumban, dus die worden al gestraft. ;D

    In theorie ja ,maar vaker word het topic gesloten en dat is stom voor de andere.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Mensen krijgen misschien een forum ban. Maar het gaat er om dat alle mensen in het topic die normaal met elkaar omgaan in dat topic ook gestraft worden. En ze worden niet uit heel het topic geet maar alleen het bepaalde topic waar ze herrie in schoppen.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Lionel schreef:
    (...)
    Maar het punt is dat ze dan helemaal niet op het forum komen. Deze suggestie gaat erom dat ze dan in één bepaald topic waar ze herrie schopten niet mogen komen.

    Maar meestal schoppen ze toch herrie in meerdere topics.
    Ik vind het gewoon geen goed idee. Quizlet is nu al 'streng' genoeg.

    Dazzled schreef:
    (...)
    Maar meestal schoppen ze toch herrie in meerdere topics.
    Ik vind het gewoon geen goed idee. Quizlet is nu al 'streng' genoeg.

    Mensen ze is tegen en respecteer haar mening. Ik wil niet dat we in dit topic ook nog ruzie krijgen ^>^


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Dazzled schreef:
    (...)
    Maar meestal schoppen ze toch herrie in meerdere topics.
    Ik vind het gewoon geen goed idee. Quizlet is nu al 'streng' genoeg.

    Daar ben ik het niet mee eens. Ik vind juist dat de mods steeds slapper worden, eigenlijk. Maar dat is mijn mening.
    OT; Ik ben en blijf voor.


    Hope goes lost but never dies.

    Joker schreef:
    Voor!


    All this dampness is damp.

    Voor ^^


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Voor (krul)


    The way we live, is the way we die

    Hélemaal voor :')


    Life begins at the end of your comfort zone

    Voor! :3


    -