• Hooi iedereen,
    Ik bedacht me net iets dat misschien goed is voor quizlet. Er zijn bepaalde topics die worden gesloten omdat mensen schelden. Zoals bijvoorbeeld het voetbal topic. En het leek me dan handig als bijvoorbeeld Moderators/Bemiddelaars bepaalde mensen kunnen bannen uit een bepaald topic zodat de mensen die niet schelden gewoon nog lol kunnen hebben in dat topic.

    Ik noem geen namen en dit is maar een suggestie.

    Edit: Ik heb het niet over discussie's. Maar zodra mensen beginnen te schelden en niet schelden met dombo ofzo maar stom wijf, K*t

    [ bericht aangepast op 12 juli 2010 - 15:01 ]


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Voor ;D

    Tegen, zie reacties van de rest(:

    [ bericht aangepast op 14 juli 2010 - 15:56 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Voor.


    your eyes are like stars in the night.

    Ik ben tegen, omdat er al genoeg straffen worden uitgedeeld als in waarschuwingen en forumbans. Als je topic wordt gesloten en de relschopper(s) hebben een forumban, dan vraag je toch aan een mod of je topic weer open mag.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    BLIND schreef:
    Ik ben tegen, omdat er al genoeg straffen worden uitgedeeld als in waarschuwingen en forumbans. Als je topic wordt gesloten en de relschopper(s) hebben een forumban, dan vraag je toch aan een mod of je topic weer open mag.


    ja maar dat gebeurde gister dus niet omdat er bijna alleen maar gescholden werd in het WK topic.

    Ik ben wel voor, maar ik denk dat die mensen dan gewoon een nieuw topic openen en nog meer stennis gaan schoppen

    Completely voor!XD

    Ehm ik ben ook tegen, sorry (cat)
    Volgens mij maken ze dan gewoon vrolijk een ander topic aan en gaan daarin rustig verder. Of ze beginnen herrie te trappen in een ander topic.
    Bovendien ben ik het eens met wat BLIND zei (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hel schreef:
    (...)

    ja maar dat gebeurde gister dus niet omdat er bijna alleen maar gescholden werd in het WK topic.

    Ik ben wel voor, maar ik denk dat die mensen dan gewoon een nieuw topic openen en nog meer stennis gaan schoppen

    Als de mods vinden dat een topic weer open kan dan openen ze het rustig weer voor je hoor.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik ben tegen, ik heb het idee dat mensen zich dan erg ongewenst gaan voelen als ze gewoon uit een topic gebannd worden.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Voor

    Conflate schreef:
    Ik ben tegen, ik heb het idee dat mensen zich dan erg ongewenst gaan voelen als ze gewoon uit een topic gebannd worden.



    Ze zijn al ongewenst als ze gaan schelden in een
    topic.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Alsof het een nut zou hebben. Als er nog maar een kleine discussie is word het topic al gesloten..


    None but ourselves can free our minds.

    Virgo schreef:
    (...)


    Ze zijn al ongewenst als ze gaan schelden in een
    topic.

    Mensen gaan niet zomaar schelden in een topic toch? Ik denk niet dat iemand willekeurig een topic aanklikt en degene die het laatste reageerde even lekker vol gaat schelden. Mensen maken overal snel een discussie van, ze moeten gewoon hun gezonde verstand erbij pakken en uit het topic weggaan en als de uitgescholden worden dat aan een moderator melden.
    Junge, wat een lang bericht.(krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Conflate schreef:
    (...)
    Mensen gaan niet zomaar schelden in een topic toch? Ik denk niet dat iemand willekeurig een topic aanklikt en degene die het laatste reageerde even lekker vol gaat schelden. Mensen maken overal snel een discussie van, ze moeten gewoon hun gezonde verstand erbij pakken en uit het topic weggaan en als de uitgescholden worden dat aan een moderator melden.
    Junge, wat een lang bericht.(krul)



    Zeg dat wel. Maar als het topic gesloten wordt dan
    is dat best wel jammer voor de topicstarter door dat het zijn/haar schuld niet was.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Voor.:Y)


    "Don't look back, you're not going that way."