• De stelling van vandaag luidt:
    Het leven is niet hard, je maakt het jezelf moeilijk

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oneens,

    Helemaal oneens.


    Smile and live.

    Travesty schreef:
    Oneens, het hoeft niet meteen je eigen schuld te zijn. Het ligt helemaal aan de situatie.


    ~Lucky Cat~

    HEEL ERG ONEENS!!


    A woman's best make up is her smile

    Oneens, soms gebeuren er dingen die je zelf niet in de hand hebt.

    *Ja, ik geloof in het lot*


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Bij ieder mens komen er wel vervelende situaties in hun leven voor waar ze niks aan kunnen doen.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Oneens

    KirstenSnaps schreef:
    Oneens. Het leven is hard en gaat met vallen en opstaan. Maar waar ik wel in geloof is dat jij er zelf voor zorgd dat iets goed loopt of op zijn pootjes terrecht komt. Wil je iets? Dan zul je ervoor moeten werken, maar uiteindelijk krijgt iedereen wat hij/zij verdient als ze er hard genoeg voor werken.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Oneens!


    Alis volat propriis.

    Oneens. Alsof het feit dat iemand je beste vriend dood rijdt dat meteen jou schuld is.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells


    Oneens,want de anderen mensen zorgen voor de shit
    waardoor ik in het leven vertraag.Maar soms is het
    wel mijn schuld,dat wel.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Oneens. Sommige mensen ja, leiden een goed leven en maken het zichzelf moeilijk. Maar dat is in héél uitzonderlijke situaties.


    Life begins at the end of your comfort zone

    Oneens het leven is soms hard alleen maak je het zelf soms nog iets moeilijker maar het ligt niet altijd aan jezelf

    Gedeeltelijk. Soms kom je in situaties terecht waar jij niks aan kan doen, maar dan zijn er ook nog de keuzes die je zelf maakt.


    "I shut my eyes in order to see.'

    oneens het is gewoon stom!


    Life is wonderfull