• Ja, die "rage" met voetballers. Ik kon het niet laten en ik ging dus meelopen met de stroom.

    Nadat Spanje won van Nederland in de finale rijd de ploeg, vol glorie, in een bus terug naar hun thuis. Wanneer de benzine van de bus opgeraakt moeten ze stoppen bij een kleine motel om benzine te halen. Sergio Ramos en Fernando Torres besluiten hun benen te gaan strekken en verkennen het gebied rondom de motel. Daar vinden ze een meisje rond de 21 jaar. Alleen, vuil, sprakeloos, gewond en bijna naakt. Ze kan geen woord zeggen en lijkt het mentaal van een peuter te hebben. De voetballers nemen haar mee in de wagen en Sergio besluit haar in zijn huis te verzorgen. Hun band wordt alsmaar hechter, ondanks het mentaal van het meisje. Dat zorgt voor rare situaties.
    Ni una palabra - Not a word


    Rollen die al bekend zijn:
    BF van Ramos' jaloerse vrouw en vriendin van Pedro Rodriquez - VivaEspana
    Verloofde van Fernando Torres - Santo
    Vriendin van Cristiano Ronaldo - CRonaldo
    Onenightstand van Ricardo kaka, later vriendin van hem - S0UNDTRACK
    Verloofde Cesc Fabregas - Pershoofd

    Rollen:

    - Erg jaloerse vrouw van Ramos.
    - Beste vriendin van de erg jaloerse vrouw van Ramos die altijd aan de kant van haar vriendin staat.
    - Vriendin van voetballer
    - Zelfverzonnen rol

    Invullen:

    Rol:
    Naam:
    Achternaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (foto/beschrijving):
    Karakter:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 14 juli 2010 - 14:44 ]


    All this dampness is damp.

    Sergio schreef:
    (...)

    Weetje wat ik zou doen.
    Ik zou voor je originele idee kiezen. Schrijft een stuk makkelijker.
    Fernando dus. (nerd)


    Fernando it is. (krul)


    All this dampness is damp.

    Dit vind ik echt iets voor Ramos. Ik hou van Ramos en hij heeft te weinig verhalen, dus go! :9~:9~


    Hope goes lost but never dies.

    Lionel schreef:
    Dit vind ik echt iets voor Ramos. Ik hou van Ramos en hij heeft te weinig verhalen, dus go! :9~:9~


    Oh, poep, nou heb ik hem net aangepast. x]
    *veranderd terug*


    All this dampness is damp.

    Amber kan er wel mee leven. Geef Sergio gewoon een überbelangrijke rol?


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Sergio schreef:
    Amber kan er wel mee leven. Geef Sergio gewoon een überbelangrijke rol?


    Nounou, ben ik weer te laat. o-o
    Anders wil ik Sergio rol geven als beste vriend van Fernando? Maar kijken of iemand nog wat zegt, huhu.


    All this dampness is damp.

    Doen/Niet doen? Doen!
    Rollen? Ja!
    Voetballer? weetikniet
    Titel.weetniet

    wil je waarschuwen voor rollen en alsie begint?


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Nou, nog iemand? o:


    All this dampness is damp.

    oke áls ik moet kiezen tussen hun, dan Ramos. (krul)


    Smiling but close to tears.

    Doen/Niet doen? Doen döh
    Rollen? Ja want ik wil er een (cat)
    Voetballer? Sergio Ramos
    Titel? Heb je al (krul)


    The soul needs autumn.

    Het word Sergio!
    Komop met die rollen!


    All this dampness is damp.

    Ramos schreef:
    Het word Sergio!
    Komop met die rollen!


    Ik kom eraan!

    Hou je vast!:Y)


    --

    oke let op hier komt het, zometeen.(krul)


    Smiling but close to tears.

    Rol: Vriendin van David Villa.
    Naam: Alliss
    Achternaam: Consuelo
    Leeftijd: 25
    Uiterlijk (foto/beschrijving): klik Heeft lichtbruine krullen waar ze vaak niets mee doet. Haar lengte is 1.74 en ze houd van kleding die haar fijn zitten.
    Karakter: Aardig, behulpzaam, rustig, geduldig, eerlijk, spontaan, zorgzaam.
    Extra: Heeft al drie jaar een relatie met David die erg goed gaat, is journaliste en haar favoriete sport is voetbal.

    (krul)

    [ bericht aangepast op 13 juli 2010 - 20:33 ]


    --

    Rol: Vriendin van Cristiano Ronaldo
    Naam: Lucia Lova
    Achternaam: Valderez
    Leeftijd: 20
    Uiterlijk (foto/beschrijving):Klik Lucia, 20 jaar, valt erg op met haar prachtige gekrulde bruine lokken en haar prachtige ogen die een mengeling zijn van blauw en groen. Soms stijlt ze haar haar. De vorm van haar gezicht laat haar jukbeenderen goed uitkomen en met haar volle lippen vormt dat een prachtig geheel. Ze is ongeveer 1,75 m lang. Haar huid is altijd licht gebruind en ze heeft een prachtig slank figuur, waar vele jaloers op zijn. Ze laat haar prachtige benen dan ook graag zien. En maakt iedereen vaak jaloers met haar prachtige vormen.
    Karakter: Lucia is een erg creatieve en aardige meid en heeft voor veel dingen een oplossing, ze is erg belangstellend en nieuwsgierig en is dan ook een luisterend oor. Ze probeert zo eerlijk mogelijk te zijn als ze advies geeft. Ze is leergierig en onthoudt dingen erg snel. Ook is ze een moedige meid dat altijd opzoek ik naar avontuur. Ze praat veel, is melig en kan maar moeilijk stil blijven zitten tenzij het serieus is, dan is ze stil en luistert. Ze is hoopvol en grappig, maar heeft wel wat agressie problemen. Als ze boos word is ze ook écht boos. Ze heeft een sterk uitgesproken mening en laat zich niet makkelijk van haar stuk brengen. Ze is niet zo heel erg dol op aandacht, maar zo af en toe vind ze het ook wel leuk. Lucia denkt altijd goed na over de dingen die ze zegt.
    Extra: Ze heeft een foto van haar en haar vader die ze ook altijd bij zich heeft om er steeds aan herinnerd te worden dat ze veel geluk heeft in het leven en dat ze met beide benen op de grond moet blijven.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Rol: BF Jaloerse vrouw + Vriendin van Pedro Rodriquez
    Naam: Kim
    Achternaam: Madeira
    Leeftijd: 20 jaar.
    Uiterlijk (foto/beschrijving): Kim heeft lichtblond krullend haar en glimmende grijzen ogen die mooi passen bij haar vuurrode volle lippen. Kim heeft klein lichaam en een slank tot mager postuur. Hoewel Kim er niet uitziet als een rasechte Spaanse, is ze dat toch degelijk wel.
    Karakter: Vurig, moedig, sportief, soms een tikkeltje brutaal, chaotisch, charmant, vriendelijk, behulpzaam, creatief, diervriendelijk, soms wat overbezorgd als het gaat om haar vrienden of familie.
    Extra: Kim is de beste tangodanseres van de hele wereld. Kim haat dansen, behalve de tango. De tango is haar lust en haar leven en mensen zouden wel uren naar haar kunnen kijken. Kim heeft een Spaanse voorouders en dus ook een Spaanse afkomst. Kim kan super goed koken, bijna net zo goed als ze kan dansen.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.