• Ik zie overal David Villa staan, Fernando Torres en de anderen en hierdoor krijg ik steeds meer en meer zin om een nieuw verhaal te schrijven. Maar, ik ga origineel doen, ik ga geen voetbal verhaal schrijven, maar een weerwolf verhaal met de mannen van het Spaanse elftal. Maar daarvoor heb ik jullie hulp nodig, want ik wil wel natuurlijk weten wat jullie ervan denken.

    Korte Inleiding: Voor eeuwigheden hebben een groep weerwolven zich in Spanje bevonden. Ze worden geleid door een Alpha Male en Alpha Female . De Alpha Male, (Naam van Spaanse voetballer), leidt samen met Cazador, de Alpha Female, de groep. Maar dan wordt een nieuwe jonge man gebeten, David Villa en wordt de Alpha Male in gevaar gezet door deze nieuwe aanwinst. Wie zal uiteindelijk de leider zijn, en hoe zal het voor de verliezer beëindigen? Er zal om worden gevochten, net zoals de liefde van Cazador.
    De strijd is pas begonnen.

    ____________________________________

    Wie moet de leider zijn? (De Alpha Male in het begin (niet David Villa, aangezien hij al de gebeten jonge man speelt dus de hoofdpersoon) Een van deze 2 kiezen alsjeblieft
    - Iker Casillas
    - Cesc Fabregas
    Zou je het lezen?
    - Ja
    - Nee, omdat…
    Orgineel?
    - Ja
    - Nee, omdat…
    Welke Titel?
    - The Wolves of Spain
    - Los lobos de España
    - Spanish Wolves
    ____________________________________

    Ps: Ookal staat Fernando of Ramos er niet bij, die komen wel in het verhaal voor.
    Ook komen er een paar gasten van het Portugese elftal erin voor later in het verhaal :x

    [ bericht aangepast op 14 juli 2010 - 13:24 ]

    Italie schreef:
    Iker cassilias :3?

    Nice Choice ;D
    Nu wordt het wel moeilijk met kiezen T_T x'D

    Fernando Torres?


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Loveless schreef:
    (...)
    Nice Choice ;D
    Nu wordt het wel moeilijk met kiezen T_T x'D

    Neem anders uh...Jesus Navas. Die heeft mooie ogen :9~


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Jiles schreef:
    Fernando Torres?

    Nog een goede keus =D
    Hmm... Misschien wordt hij het;
    Weet het nog niet zeker :/
    Eerst eens kijken wat anderen ook nog kiezen ^^

    Italie schreef:
    (...)
    Neem anders uh...Jesus Navas. Die heeft mooie ogen :9~

    :9~
    Waarom zijn die mannen allemaal zo knap? -zucht- Hij heeft inderdaad prachtige ogen! Hmm... Weet nog steeds niet wie ik moet kiezen x'D

    Loveless schreef:
    (...)
    :9~
    Waarom zijn die mannen allemaal zo knap? -zucht- Hij heeft inderdaad prachtige ogen! Hmm... Weet nog steeds niet wie ik moet kiezen x'D

    Je kan natuurlijk ook doen dat je een onbekend iemand laat bijten?


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Italie schreef:
    (...)
    Je kan natuurlijk ook doen dat je een onbekend iemand laat bijten?

    Nah, want ik wou per se iemand van het Spaans elftal. Ik doe dat David gebeten wordt I guess. En nu moet ik alleen nog een leider dat David's rivaal wordt ^^

    Loveless schreef:
    (...)
    Nah, want ik wou per se iemand van het Spaans elftal. Ik doe dat David gebeten wordt I guess. En nu moet ik alleen nog een leider dat David's rivaal wordt ^^

    Dat kan ook, en als rivaal over welk land of wat voor persoon dacht je dan?


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Italie schreef:
    (...)
    Dat kan ook, en als rivaal over welk land of wat voor persoon dacht je dan?

    Als rivaal bedoel ik de Alpha leider die op het moment de groep leidt samen met Cazador, de vrouwelijke Alpha. En daarvoor had ik in gedachte de volgende 4:
    - Iker Casillas
    - Cesc Fabregas
    - Sergio Ramos
    - Fernando Torres

    Hahaha, beetje ingewikkeld maar ja ;D ^^

    Loveless schreef:
    (...)
    Als rivaal bedoel ik de Alpha leider die op het moment de groep leidt samen met Cazador, de vrouwelijke Alpha. En daarvoor had ik in gedachte de volgende 4:
    - Iker Casillas
    - Cesc Fabregas
    - Sergio Ramos
    - Fernando Torres

    Hahaha, beetje ingewikkeld maar ja ;D ^^

    Oe haha nu snap ik het. Je kunt er toch altijd 2 uit kiezen. En dan tussen die 2 kun je altijd doen dat een de ander vermoord en dan heb je de alpha rivaal ?


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Italie schreef:
    (...)
    Oe haha nu snap ik het. Je kunt er toch altijd 2 uit kiezen. En dan tussen die 2 kun je altijd doen dat een de ander vermoord en dan heb je de alpha rivaal ?

    Ja dat zou ook kunnen hahaha ^^ Maar wat ik denk dat ik doe, is zodra er eindelijk gekozen is wie de Alpha wordt, dat ik de anderen als gewone groep leden laat zijn, aangezien ze te knap zijn om niet in het verhaal te doen :Y) ^^

    Loveless schreef:
    (...)
    Ja dat zou ook kunnen hahaha ^^ Maar wat ik denk dat ik doe, is zodra er eindelijk gekozen is wie de Alpha wordt, dat ik de anderen als gewone groep leden laat zijn, aangezien ze te knap zijn om niet in het verhaal te doen :Y) ^^

    Haha dat is een geniaal idee!
    Laat je me het weten waneer deel 1 er is :3?


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Italie schreef:
    (...)
    Haha dat is een geniaal idee!
    Laat je me het weten waneer deel 1 er is :3?

    Zal ik doen~! :D
    + ThQ :D

    [ bericht aangepast op 14 juli 2010 - 1:15 ]

    Iker Casillas of Cesc Fabregas wordt de rivaal. Jullie mogen kiezen welke!
    Ps: Ookal staat Fernando of Ramos er niet bij, die komen wel in het verhaal voor.
    Ook komen er een paar gasten van het Portugese elftal erin voor later in het verhaal :x Maar waarom vertel ik nog niet ^^

    Iker Casillas (H)


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...