• Ja, je weet wel van die pudding van Dokter Oetker. :9~ En dan is er zo'n heel cool liedje in die reclame?

    Wel mijn kat eet dat echt mega graag en telkens ik een Paula neem, komt ze me stalken. En ze kruipt op mijn hoofd en onder mijn arm door om van mijn Paula te kunnen likken en dat is niet lief! (huil)

    En nou ligt ze heel braafjes naast de Paula, want ik geef haar altijd een stomp als ze probeert te likken. Niet hard natuurlijk, want ik mishandel geen dieren! (N)

    Dus ik denk dat ze bang -oh nee, weer een poging!- ...is om in de buurt te komen. Blijkbaar dus niet. :'DD

    [ bericht aangepast op 14 juli 2010 - 12:00 ]


    All was well.

    Hahaha, wat schattig(krul)


    --

    Ik wil ook een kat die van Paula houd :9~


    Hope goes lost but never dies.

    Lionel schreef:
    Ik wil ook een kat die van Paula houd :9~

    Die van mij is uitgepoept door mijn andere poes. het is haar baby dus, dus ik weet niet waar je die kan vinden. :9~


    All was well.

    Dat is echt schattig. :3
    Zet je je toetje neer.
    Kom je terug, toetje weg (krul)


    "Don't look back, you're not going that way."

    Hoe schattig (H)

    Ik eet ook graag die paula toetjes, hahaha, vooral hazelnoot en chocolade :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Die toetjes zijn ook vet lekker man ;x


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    PAULA rockt!
    Je kat heeft helemaal gelijk!! (:
    Zou ik ook doen hoor (: <3


    The time you enjoy wasting, is not wasted time..

    frizzled schreef:
    Dat is echt schattig. :3
    Zet je je toetje neer.
    Kom je terug, toetje weg (krul)

    Zo gaat het echt, dus ik moet mijn Paula constant bewaken, anders is ze ermee vandoor. (krul)


    All was well.

    Paula is lekker ;3
    Logisch dat je kat het wil XD

    Oh wat schattig ^^

    Ik moet oppassen met mijn chinchilla als ik slagroom eet. Want dan komt ze onopgemerkt dichterbij. Een keer heeft ze gewoon mijn potje slagroom naar haar toe geschoven.
    Bye bye slagroom voor mij. (krul)


    You’re falling into history.

    Ik eet al meer als twee jaar iedere morgen een Paula en ik zou dat echt moeten afleren. Maar ik krijg er geen genoeg van. Goed dat je kat niet hier leeft.

    Ik vind Paula vies. (cat)


    All this dampness is damp.

    Super coole katxD

    Cute! Mijn kat houdt van kaas x'D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg