• When in Rome.

    Speciaal voor Sem.

    Sem Harper is een succesvolle, maar nog ongehuwde vrouw in wiens leven liefde iets onbereikbaars lijkt. Het jaren lang wachten op liefde heeft van Sem een bittere vrouw gemaakt. Wanneer Sem's beste vriendin gaat trouwen in Rome word Sem ook uitgenodigd. In Rome ontmoet Sem, Diego Forlán die haar uit een aantal moeilijke situaties red. De twee worden close, en bereiken een punt waarbij ze gevoelens voor elkaar beginnen te krijgen en Sem weer hoop krijgt.

    Maar op de bruiloft van haar beste vriendin betrapt ze Diego zoenend met een ander, die de 'gekke zus' van de bruidegom blijkt te zijn. Gebroken gaat Sem weg, naar de 'fontein der liefde' en haalt daar een aantal munten uit de fontein. Ze komt erachter dat de legende vertelt dat als je een munt uit de fontein haalt, de eigenaar van de munt verliefd op je zal worden. Vanaf dat moment word Sem achtervolgd door de vele mannen die stapelverliefd op haar zijn geworden en haar volgen om haar op hun eigen manier tot hof te maken.
    Based on the movie: When in Rome.


    Rollen:
    Beste vriendin Forlán:
    Beste vriendin Sem: VivaEspana
    Vriendin die gaat trouwen; Footballeur
    Vriendinnetjes voetballers:
    Vriendin Cesc Fabregas: Pershoofd
    Vriendin Fernando Torres: Santo
    Vriendin Simon Kjaer: Denmark
    Vriendin Lionel Messi: Lionel
    Vriendin Pedro Rodriquez: VivaEspana
    Vriendin Jean Baptiste-Maunier: JBM
    Vriendin David Villa: Riddikulus
    Zelfverzonnen rol:

    Rol;
    Naam;
    Leeftijd;
    Uiterlijk;
    Extra;
    Noem een aantal voetballers die verliefd op Sem worden;

    [ bericht aangepast op 14 juli 2010 - 21:08 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Footballeur schreef:
    Rose, de hoeveelste is het nu niet wel ;x

    Gewoon invullen Lotte (cat)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Noem een aantal voetballers die verliefd op Sem worden; ahahha awsome (cat)


    I live for the applause, you will die for it.

    Rol; Beste vriendin Sem + Vriendinnetje van Pedro Rodriquez
    Naam; Kim Madeira
    Leeftijd; 20 jaar
    Uiterlijk; Kim heeft lichtblond krullend haar en glimmende grijzen ogen die mooi passen bij haar vuurrode volle lippen. Kim heeft klein lichaam en een slank tot mager postuur. Hoewel Kim er niet uitziet als een rasechte Spaanse, is ze dat toch degelijk wel.
    Extra; Kim houd van voetbal, dansen en koken.
    Noem een aantal voetballers die verliefd op Sem worden; Sergio Ramos, Luca Toni, Fernando Torres, Cristiano Ronaldo, Michael Ballack, Bastian Schweinsteiger, Fabio Coentrao?


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Rol; Dude ik ben de beste vriendin die gaat trouwen, met Eeeeeekeeeer. (the cat)
    Naam; Reiley Dustler-Casillas Fernandez.
    Leeftijd; 22.
    Uiterlijk; Reiley heeft lang zwart haar, blauwe ogen, sproetjes op haar gezicht, lichtgetint. Lange slanke benen, is groter dan David Villa.
    Extra; REiley speelt graag gitaar, en kan goed zingen. Ook kan ze heel goed koken, en heeft ze een internationale kookwedstrijd gewonnen ;x
    Noem een aantal voetballers die verliefd op Sem worden; Nando Torres.
    Cesc Fabgregas.
    Ronaldo.
    Wesley sneijder -hahahahahahaha-


    SLOAN.

    Joker schreef:
    Noem een aantal voetballers die verliefd op Sem worden; ahahha awsome (cat)

    Player (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Player (krul)
    STFU, dus omdat ik een muntje oppak ben ik een player (cat)


    I live for the applause, you will die for it.

    Rol; Vriendin die gaat trouwen & Vriendin Cesc Fabregas.
    Naam; Julin Sanz
    Leeftijd; 22.
    Uiterlijk; Julin Sanz
    Extra; I don't know.
    Noem een aantal voetballers die verliefd op Sem worden; Ronaldo, -haha- Torres, Villa, v/d Vaart, Stekelenburg.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    die film is zo leuk!
    heb ik toevallig 3 dagen geleden gekeken
    x


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Joker schreef:
    (...)STFU, dus omdat ik een muntje oppak ben ik een player (cat)

    Ja haha.:9~
    Volgende maand ben ik in Italië dus dan ga ik ook muntjes stelen uit een fontein :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Is het goed als ik gewoon even tegen jou zeg dat je Amber erin moet gooien als verloofde van Leeooo en mij naar waarheid moet gaan beschrijven? :Y) :9~


    Hope goes lost but never dies.

    Rol; Vriendin van Nando of Simonheid.
    Naam; Sandra Eriksen
    Leeftijd; 19
    Uiterlijk; Sandra heeft donkerbruin krullend haar. Het reikt net tot over haar schouders. Ze heeft donkerblauwe grote ogen. Sandra is niet zo lang, misschien ongeveer 1.60 m en ze is ook niet zo heel dun. Toch wordt ze begrepen voor wie ze echt is. Sandra draagt soms ook leuke jurkjes, alhoewel ze er geen type voor is. Voorde rest draagt ze vaak hoedjes en haar haar in een staart of knot.
    Extra; Sandra is helemaal verzot op katten. Daarom heeft ze ook 2, Bramble en Scourge.
    Noem een aantal voetballers die verliefd op Sem worden; Kaká, Villa, Messi, Pershoofd, weet ik veel.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik pas deze keer.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Lionel schreef:
    Is het goed als ik gewoon even tegen jou zeg dat je Amber erin moet gooien als verloofde van Leeooo en mij naar waarheid moet gaan beschrijven? :Y) :9~

    Dat kan ik niet hahah(krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3


    Schat dit is al jou 3464854 storie (cat)
    Rol;Verloofde Fernando Torres
    Naam; Lindsey
    Leeftijd; 23
    Uiterlijk;Foto licht blonde haren die op één of andere manier altijd mooi liggen, een stralende witte lach en sprekende ogen. En ze heeft een tattoo op haar rechterpols waar Hush opstaat
    Extra; Fernando en Lindsey zijn net verloofd en willen gaan samenwonen. Lindsey wil dolgraag een kindje.
    Noem een aantal voetballers die verliefd op Sem worden; Iedereen behalve Torres :Y) Eehm, Cassie, Ramos,...


    The soul needs autumn.

    Noem een aantal voetballers die verliefd op Sem worden; Iedereen behalve Torres Eehm, Cassie, Ramos,...



    Heeeeeeeelll nooo, not Cassie. Dan vermoord ik hem. Ik ben verloofd ja ;x


    SLOAN.