• Ik denk niet dat iemand al zo'n een story in de naart heeft..

    EDIT: IK HEB BESLOTEN OM DAVID VILLA TE VERANDEREN VOOR CESC FABREGAS; OMDAT IK PERSOONLIJK VOND DAT HET LEEFTIJDSVERSCHIL ZEER GROOT WAS TUSSEN CHARLY EN DAVID.


    Switching Goals
    De tweelingzussen Amy en Charly Queiroz zijn zo gelijk dat zelfs hun ouders hen niet uit elkaar kunnen houden. De meisjes zijn nu tweëntwintig en gaan samen met hun nonkel een maand lang mee naar het Wereld Kampioenschap voetbal in Zuid-Afrika.
    Vanaf de eerste dag dat de meisjes de jongens ontmoeten valt Amy als een blok voor de lieve, charmante Fernando Torres en Charly is in de zevende hemel van Cesc Fabregas, het luidruchtige en grappige gevaar van Spanje.
    Jammer genoeg voor de meisjes vallen de jongens voor de tegenovergestelde. De zussen besluiten om van naam te wisselen en zo te daten met de jongen waar ze verliefd op zijn. Maar hoe lang zou het duren voor de jongens er achter komen dat ze de verkeerde daten en hoe lang kunnen de meisjes het vol houden niet zichzelf te zijn?


    Gezocht:
    x; Vriendinnen/verloofdes voetballers [geen Torres en Fabregas]
    x; Zelf bedachte rollen

    Lijstje:
    Rol:
    Naam:
    Achternaam:
    Nationaliteit:
    Leeftijd:
    Karakter: (liefst zo uitgebreid mogelijk)
    Uiterlijk: (beschrijving, foto hoeft niet)
    Extra's:
    Voor welk(e) land(en) ben je?:

    x; Pershoofd; Beste vriendin Carly & Vriendin David Villa
    x; LuxuryRebel; Beste vriendin van Fernando Torres en Cesc Fabregas
    x; VivaEspana; Vriendinnetje van Fábio Coentrão + Vriendin van de tweeling
    x; S0UNDTRACK; Nichtje van de meisjes - latere vriendin Ricardo Kaka
    x; xMILES; Toekomstige vriendin van Amy
    x; Fernando; Vriendin van de tweeling en vriendin van Jesús Navas
    x; S0UNDTRACK; Vriendin van Fernando Torres, en vijand van de twee meiden
    x; CRonaldo; Vriendinnetje van Cristiano Ronaldo

    [ bericht aangepast op 22 juli 2010 - 18:22 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    kan je melden wanneer je gaat beginnen, ik hoop dat ik de rol heb(Y) X

    Ik hoef geen rol, maar ik wil wel het verhaal lezen. Zou je willen laten weten wanneer het online staat ? ^^

    Rol: Vriendin van de tweeling als het kan en de vriendin van Jesús Navas :9~
    Naam: Luciana Sophie Sophie is haar 2e naam
    Achternaam: Dominguez Gonzalez
    Nationaliteit: Spaans
    Leeftijd: 22
    Karakter: (liefst zo uitgebreid mogelijk) Luciana is een 22-jarig meisje, dat ontzettend veel van verschillende culturen houdt. Ze houdt van feestjes, want dat brengt mensen samen en daar houdt ze heel erg veel van. Ze is een gezellige meid, ze is heel open en sociaal. Ze is absoluut niet verlegen. Ze lacht enorm veel, iedereen zegt dat haar lach aanstekelijk is. Ze is lief, gezellig, en haar hart breekt bij verschillende dingen: Arme gezinnen die het zwaar hebben - ze geeft ze altijd geld om te kunnen overleven, dierenmishandeling en mannen die vreemdgaan en hun vrouw en kinderen achterlaten. Luciana heeft een koppige kant, ze doet wat haar hart haar verteld. Ze is heel emotioneel en gevoelig. Ze leeft altijd heel erg mee met personen. Ze is behulpzaam, ze helpt mensen graag.
    Uiterlijk: (beschrijving, foto hoeft niet) Luciana heeft lang, krullend bruin haar tot op de helft van haar rug. Ze heeft een mooi, slank lichaam en lange, slanke benen. Ze is rond de 1.70 m. Haar getinte huid ziet er prachtig uit. Ze heeft een schuine pony die soms schattig voor haar gezicht hangt. Als ze lacht, heeft ze kuiltjes in haar wangen. Ze heeft groene ogen en een perfecte, stralende lach. Ze heeft mooie rondingen, waar elke vrouw jaloers op is. Haar lange, gekrulde wimpers vallen op, wat haar groene ogen heel mooi uit laat komen.
    Extra's: Zij en Jesús hebben een hondje. Een dalmatiër pup genaamd Loco.
    Ze houdt van gitaar spelen en pianospelen. Het is haar passie, ze doet het al sinds ze klein was. Ze is heel muzikaal.
    Voor welk(e) land(en) ben je?: Spanje.


    you're my favourite part of the day ~

    bedankt sweet =3


    Big girls cry when their hearts are breaking

    o ik heb de rol ^^
    dankjewel! <3


    you're my favourite part of the day ~

    hee, heb ik de rol?
    Ik hoop het, groetjes

    nou huphup snel beginnen jij :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: Vriendinnetje van Cristiano Ronaldo+ goede vriendin van het Portugese team.
    Naam: Lucia Rose
    Achternaam: Valderez.
    Nationaliteit: Half Amerikaans, half Portugees.
    Leeftijd: 20
    Karakter: Lucia is een erg creatieve en aardige meid en heeft voor veel dingen een oplossing, ze is erg belangstellend en nieuwsgierig en is dan ook een luisterend oor. Ze probeert zo eerlijk mogelijk te zijn als ze advies geeft. Ze is leergierig en onthoudt dingen erg snel. Ook is ze een moedige meid dat altijd opzoek ik naar avontuur. Ze praat veel, is melig en kan maar moeilijk stil blijven zitten tenzij het serieus is, dan is ze stil en luistert. Ze is hoopvol en grappig, maar heeft wel wat agressie problemen. Als ze boos word is ze ook écht boos. Ze heeft een sterk uitgesproken mening en laat zich niet makkelijk van haar stuk brengen. Ze is niet zo heel erg dol op aandacht, maar zo af en toe vind ze het ook wel leuk. Lucia denkt altijd goed na over de dingen die ze zegt.
    Uiterlijk: Lucia is een erg creatieve en aardige meid en heeft voor veel dingen een oplossing, ze is erg belangstellend en nieuwsgierig en is dan ook een luisterend oor. Ze probeert zo eerlijk mogelijk te zijn als ze advies geeft. Ze is leergierig en onthoudt dingen erg snel. Ook is ze een moedige meid dat altijd opzoek ik naar avontuur. Ze praat veel, is melig en kan maar moeilijk stil blijven zitten tenzij het serieus is, dan is ze stil en luistert. Ze is hoopvol en grappig, maar heeft wel wat agressie problemen. Als ze boos word is ze ook écht boos. Ze heeft een sterk uitgesproken mening en laat zich niet makkelijk van haar stuk brengen. Ze is niet zo heel erg dol op aandacht, maar zo af en toe vind ze het ook wel leuk. Lucia denkt altijd goed na over de dingen die ze zegt.
    Extra's: Eerst woonde Lucia in New York, Amerika. Toen Lucia nog maar 5 jaar oud was zijn haar ouders gescheiden en verhuisde ze met haar vader mee naar Portugal. Ze draagt nu altijd een ketting om met een foto van haar vader en Cristiano omdat zij veel voor haar betekenen.
    Voor welk(e) land(en) ben je?: Portugal.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Heb je er nog meer nodig? :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    S0UNDTRACK schreef:
    Heb je er nog meer nodig? :Y)

    Jup (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Fabregas schreef:
    (...)
    Jup (:


    Ghagha, komt dat even goed uit :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: vrouwofvriendin van Fernando Torres, en meteen de vijand van de twee meiden :9~
    Naam: Elmyn
    Achternaam: Poulain
    Nationaliteit: Frans
    Leeftijd: 23
    Karakter: Elmyn is degene die zich echt als een voetbalvrouw gedraagt, ze geniet van het rijk zijn en probeert er alles aan te doen om in het middelpunt van belangstelling te staan. ze wordt vaak geïnterviewd, en probeert mensen altijd te lokken met haar 'lach'. Elmyn vindt zichzelf heel mooi en loopt met de duurste kleren rond, in Fernando's ogen is ze helemaal fantastisch en hij is tot over zijn oren verliefd op haar. Elmyn is erg verwend en iemand met een grote mond, ze commandeert mensen en is ook erg arrogant. niet alleen haar worden en daden zijn arrogant, maar haar blik mag er ook wel wezen. Elmyn kan wel heel vrolijk en lacherig zijn, haar vriendinnen kunnen veel met haar lachen omdat ze altijd zo grappig is. Elmyn is niet erg slim, dom zelfs. ze weet soms het verschil nog niet eens tussen een appel en een peer met dat lijkt iedereen niks te intereseren. de looks, daar gaat het om. ze is een mooie vrouw, maar die zichzelf vaak te veel bloot geeft. ze heeft al vaker in de playboy gestaan en vind het fantastisch om al die aandacht te krijgen.Uiterlijk: Elmyn is ook daadwerkelijk een mooie aantrekkelijke vrouw, maarja dat weet ze zelf maar al te goed.
    ze heeft blond haar, wat een laagjes is geknipt. meestal stijlt ze het, maar dan niet helemaal. zodat er nog wat slag inzit. Elmyn heeft niet speciale bruine ogen, een beetje amandelvorming.
    ze heeft een mooie platte buik en borsten die er perfect bij lijken te vormen. ook heeft Elmyn wat haar nog mooier maakt prachtige lange benen waar vele vrouwen jaloers opzijn. haar lange benen laat ze graag zien met een kort cocktail jurkje, zodat de mannelijke kijkers naar haar kijken.

    Extra's: Elmyn en Fernando zijn nu twee jaar samen, vaker heeft Elmyn de pers wijs proberen te maken dat ze uit elkaar zijn gegaan of dat ze zelfds zwanger is.
    Voor welk land ben je?: Spanje, ze haat Frankrijk. haar geboorteland.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2010 - 19:57 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik wil deel 1(cat)


    Smiling but close to tears.

    DVilla schreef:
    Ik wil deel 1(cat)

    Ik ben aan het schrijven (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Cesc Fabregas :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3