• ik ben dus benieuw hoe jullie aan je nickname komen

    bij mij was het omdat ik Callisto heet en dat heb ik afgekort

    Nou ja, kweetni, eigenlijk had ik ene dieptepunt in mijn inspiratie en plots bedacht ik dat ik altijd in Bill's hart zal zitten, of-ie het nu wilt of niet, dusja moest ik hem kunnen aanpassen zou ik het doen :P
    M.

    Ik heb soms wel is ineens dat zinnetjes me te binnen schieten. YouLetMeRock schoot ook ineens in me binnen x]
    Zo heet ik trouwens op heel veel sites!

    TOen ik nog helemaal gek was van vampiers kwamen mijn vriendinnen met mijn bijnaam :P:P

    ik had geen inspiratie dus gebruikte mijn eigen naam


    i hate everyone

    uhm,, ick weet het eigenlijk al neit meer,!

    k weet het niet?

    ik word vaak eng gevonden door m'n uiterlijk (hele licht blauwe bijna witte ogen , rood haar met groene strepen erin) en starende blik en manier van zitten hoop mensen denken zelfs da'k dood ben dan gaan ze m'n pols voelen of m'n hart nog wel klopt en als ik dan wat zeg schrikken ze zich kapot!

    Euhm.. gwn omdat i kEvelien heet,, maar ik schrijf het vaker als Evelyne xD^^


    Get outta my head!

    omdak melanie heet xD
    heb et afgekort zzoals i kwle vaker doe xD
    maar meestal gbruik ik dn mel xD
    nja en op andere site s pak ik gwn heteerste wa me te binne schiet soms xD
    nja daar het ik dn ok kiwi xD


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Omdat ik in een fase zat dat ik mijn naam haatte en het afkortte op Keet ='D

    Omdat ik vaak :angel wordt genoem(niet heilig of zo (A))En ik van Th hou en veder heb ik er een X tussen gezet en voila (A)

    Ik schreef altijd zelf stripfiguurtjes van 2 appels en mijn beste vriendin en ik waren hoofdrolspelers:) dus vandaar APpel en omdat ik KIrsten heet heb ik dat afgekort.. Appelkirst ^^


    Wie du mir, so ich dir.

    err.... weet ik al niet meer xD o wacht, nu wel! omdat ik een nieuw email adres had (Die ik hier niet neerzet :P vraag maar als je m wil :P) maar die paste niet heb ik hem ingekort ^^ eigenlijk moest 30stm er ook bij ^^ xD


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Ik had vroeger een vriend

    en die noemde mij een keer Esemesje
    (lees als smsje)
    en ik d8 ja, t is orgineel wie verzint er nou zo'n nickname? Mn echte naam is Esmée
    ps: Als je bij Esemesje de 3e en 4e letter omdraait en de laatste 3 letters wegstreept staat er ook Esmee XD ja toch?


    It's heavy but you are not the only one

    Ik heette eerst overal Muppy, omdat ik al vanaf mijn 5e (ofzo) verjaardag een knuffeltje heb dat zo het, maar op heel veel sites bestond dat al en dan deed ik ''muppy007'' en uiteindelijk is dat standaard geworden ;)