• ik ben dus benieuw hoe jullie aan je nickname komen

    bij mij was het omdat ik Callisto heet en dat heb ik afgekort

    De mijne is zo begonnen in de brugklas o.O
    Heel lang terug ja dus :')
    Mijn klasgenootjes begonnen me gewoon zo te noemen en sommige kennen me ook alleen als 'Bomm' en ik vind het prima zo. ^^
    Met een nickname heb ik nu ook minder last van stalkers dus dat is de voornaamste reden dat ik hem zelf ook gebruik. Wel logisch toch?

    Een vriendin van mij had op een andere site deze nickname en ik heef hem gepik ^^
    Ze is toch een thhater dus hier zal ze nooit komen xD

    ik heb gewoon m'n naam afgekort ik heet germaine

    wel

    dees profiel was normaal van mij en m'n zus maar die is't afgebolt dus mocht ik da dus alleen doen...

    dasisters voor 1 alleen da pst toch ni !

    xxx

    BloodAngel 't is een bijnaam die mijn vrienden me gegeven hebben omdat ik 't ene moment redelijk agressief ben en 'n bitch en 't andere moment weer een engeltje

    jhaa staat ook op me profiel mjhaa..mijn nickname is gwn een vand e vele bijnamen die mn vrienden aan me hebbe gegeven

    Xuss


    Why don't you break my heart

    Tjaa, 'k wou eerst; Chrissiewissie, doen omdat ik toen altijd zo door m'n ouders werd genoemd alleen dat had te veel letters, en ik was inspiloos dus werd het maar; chrissielove.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ik hou van dingen die met magie te maken hebben vandaar dat Magical angel heb ik er maar gewoon achtergeplakt weet ook niet waarom

    woorden van madonna XD -=> zalig wijf trouwens ^^
    van in haar godelijke lyrics :P

    ik was inspiratieloos en Blaster was het eerste wat in me op kwam


    van nickname veranderd het is nu StreetPunker klinkt wat minder kinderachtig dan Blaster :)

    men vrienden zeiden dat ze er altijd voor me zouden zijn, daarom voel ik me nooit alleen vandaar:
    NeverxAlone hiih :D
    x.(H)

    ik lach bijna altijd dus xSmileytjuh leek me wel passen
    :)

    Lang verhaal :P Mijn naam is dus Marije en mijn vriendinnen en ik zaten in onze 'Japanse' periode. Toen ging één van mijn vriendinnen proberen om onze namen samen te stellen in Japanse letters, maar die hebben elk natuurlijk een eigen klank. Omdat er geen lange ij en een 'e' samen te stellen waren, werd het wat het dichtst bij mijn naam zat: Marii ^^


    I clicked my heels and wished for you.

    Ik wordt altijd Willem genoemd, en dat is dan vervormd tot Willom.


    blame the bully.

    Ehjah.. Ik was melig xD En toen noemde mijn vriendin me Bad en dat hield ik erin, tot ik ook nog eens prines werd genoemd, omdat ik zo verwaand kan zijn als ik er zin in heb xD Dus zover: BadPrincess :P