• ik ben dus benieuw hoe jullie aan je nickname komen

    bij mij was het omdat ik Callisto heet en dat heb ik afgekort

    euhm k vind rockstar een coole naam en k hou van rock en star er achter vond k wel schoon en om da k op de 23ste verjaar 23 er achter
    want rockstar alleen werkte ni
    en k heb nog twee acounts
    girlboy om da sommige vinden da k een halve jongen ben en rockchicks samen me men bf om da we allebei van rock houden en tja chicks om da we da zijn zeker


    Live life limitless.

    omdat ik nicole heet en 14 ben..
    verder wist ik niets te bedenken :P


    Veni, Bibi, Vomui

    BILLx4xIMMER (L)

    geen uitleg nodig :P

    K kom aan de mijnee omdat me zusje me altijd micka Noemt =) Alle eerste klassers Eigelijk maa me zusje is er mee bgonnen maa kheb ng meer bijnamen xD

    Ik verveelde me , vandaar deze saaie naam x]

    x

    had net een film gekeken, ging over 5 november. uhmmm hoe heette die?? damn!!
    ow jaa!!! V for Vendetta!


    die vent had t over illusies xD en ik wilde net een quizlet aanmake :D

    xx.


    ItWasn'tMe..x

    Haaiijj
    Ik xBillLuvYax. Maar Waarom weet ik echt NIET Nouja.. eigenlijk WEL.

    Ik Liebe Bill,, en BillLoveYou kon niet.. En mn vriendinnen zeggen altijd LuvYa dus ja, soo eigenlijk

    X.


    -

    weet eigelijk niet omdat ik zelf nicky heet en ieddereen noemt me op school nickaaaaai dus dee ik doe maar :P


    You can't touch music but music touch you

    weet eigelijk niet omdat ik zelf nicky heet en ieddereen noemt me op school nickaaaaai dus dee ik die maar :P


    You can't touch music but music touch you

    weet eigelijk niet omdat ik zelf nicky heet en iedereen noemt me op school nickaaaaai dus dee ik die maar :P


    You can't touch music but music touch you

    weet eigelijk niet omdat ik zelf nicky heet en iedereen noemt me op school nickaaaaai dus dee ik die maar :P


    You can't touch music but music touch you

    Bmij was het gwn omdat ik nog een domme bijnaam had en daar dan meer een beetje xjes bijgezet heb;; nu heb ik daar massa's spijt van xD

    ik omdat me naam anne is
    me vroegere pony twiggy heet
    en me bijnaam twiggy werd dat nu twix is:s


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Mijn vriendinnen noemde me allemaal Flo. Geen idee waar het weg komt. Ineens heette ik zo. Toen maakte ik me nickname er ook maar van.


    Music is the new sex

    Aine gebruikte ik op fora en op hyves was ik 13 toen ik 'm aanmaakte en om het makkelijk te houden hier dus ook maar ^^ Maar'k word over 1 maand & 1 dag 16 :D