• over mijn dag

    Zoals de meesten al weten zit ik nu in Zweden. Ik moest dus om 5 uur uit bed terwijl ik pas om half 3 ging slapen ;_; we moesten helemaal vanuit Rotterdam naar Brussel en van daar dan met het vliegtuig naar Zweden. Ik voelde me echt een buitenstaander aangezien iedereen zowat frans praatte en ik niet haha. Maar goed, er waren toen dus drie Belgische meiden die mij bitchy noemden omdat ze dachten dat ik ze niet verstond -terwijl ik in mn holland shirt liep xd- en toen ik ze aankeek noemde een van hun me arrogant buh. Ik had gewoon écht zin om ze te slaan. Anyways, in Zweden op het vliegveld zag ik al meteen 3 lekkere jongens ofzo. En 2 schattige negertjes met bieber haar, een sexy pet en lauwe kleding haha. Even later in de bus naar Stockholm was er dus een lekkere Spanjaard en toen ik en m'n broer m'n neef en zijn neef -niet mijn familie dus- hadden gevonden zag ik wéér die Spanjaard haha. blablabla, we liepen naar huis en toen zag ik wéér een lekkere jongen. Maar ik staarde naar hem toen hij langsliep en toen ging de neef van mijn neef opeens iets in het Zweeds zeggen tegen hem en toen kreeg ik opeens een knipoog van die lekkere jongen. -smelt weg- :9~

    So what did you do today? (krul)

    [ bericht aangepast op 15 juli 2010 - 17:24 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Hahaha.
    Ik ging vandaag met mijn nichtje/beste vriendin uh film kijken en even wat winkeltjes bekijken.(krul)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Thuis hangen, en zwemmen.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Dude, je bent gewoon in mijn land geweest. En als ik vandaag was gaan werken, zaten we ook nog eens in dezelfde stad en kon ik je meeten! x_x


    Waarom vertel je dat niet eerder? Had ik die Belgen voor hun hoofd kunnen slaan. (cat)

    [ bericht aangepast op 15 juli 2010 - 17:32 ]


    All was well.

    Ik ben uit m'n bed gesleurd omdat ik niet wou opstaan. Daardoor had ik dus hoofdpijn. Toen ben ik naar het ziekenhuis geweest en daarna ben ik naar huis gekomen om eigenlijk verder te slapen. Maar dat liet m'n zus niet toe en vanaf toen verdoe ik mijn levenloze tijd achter de laptop (krul)


    You’re falling into history.

    slapen brak zijn en slapen.


    Life is a beautiful struggle

    JBM schreef:
    Dude, je bent gewoon in mijn land geweest. En als ik vandaag was gaan werken, zaten we ook nog eens in dezelfde stad en kon ik je meeten! x_x


    Waarom vertel je dat niet eerder? Had ik die Belgen voor hun hoofd kunnen slaan. (cat)

    Ik vond hun pas écht bitchy man. Gewoon he, ik loop langs en opeens hoor ik achter me iets van 'amai zij ziet er echt bitchy uit se' ik zo omdraaien en hun aankijken. 'eerder arrogant' ik stond daar echt zo ;______; ik kan je horen biatch (cat)(krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Ik vond hun pas écht bitchy man. Gewoon he, ik loop langs en opeens hoor ik achter me iets van 'amai zij ziet er echt bitchy uit se' ik zo omdraaien en hun aankijken. 'eerder arrogant' ik stond daar echt zo ;______; ik kan je horen biatch (cat)(krul)

    Ja man, zo zijn we nou eenmaal. Iedereen kan ons horen. (nerd)


    All was well.

    Jellaniee schreef:
    slapen brak zijn en slapen.

    Dat is wel veel(krul)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    JBM schreef:
    (...)
    Ja man, zo zijn we nou eenmaal. Iedereen kan ons horen. (nerd)

    Aha. Dus zo zijn alle Belgen? (nerd) Dan wil ik geen vriendjes meer met jou zijn (cat)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Aha. Dus zo zijn alle Belgen? (nerd) Dan wil ik geen vriendjes meer met jou zijn (cat)

    Wat!? Je gaat me dumpen hoor! ;O Of ik zet alle Belgen tegen je op!! (cat)(cat)(cat)(cat)(cat)

    [ bericht aangepast door een moderator op 15 juli 2010 - 17:44 ]


    All was well.

    Dat is super cooool :'3
    Ik heb vandaag gewerkt. En ik heb een knappe collega, en dat vind ik zeker niet erg. :'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    oeps. ik gebruikte weer te veel hoofdletters zeker? :9~x9393I8282828


    All was well.

    Schoolspullen kopen en lenzen dingesen.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    JBM schreef:
    (...)
    WAT. JE GAAT ME NIET DUMPEN HOOR OF IK ZET ALLE BELGEN TEGEN JE OP. (cat)(cat)(cat)(cat)(cat)


    Hou mij erbuiten. :>

    Mijn dag was saai, saai en nog eens saai. (nerd)


    All this dampness is damp.

    Ik ging mijn verwarming versieren met allemaal krantenknipsels van Robin van Persie(H)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.