• over mijn dag

    Zoals de meesten al weten zit ik nu in Zweden. Ik moest dus om 5 uur uit bed terwijl ik pas om half 3 ging slapen ;_; we moesten helemaal vanuit Rotterdam naar Brussel en van daar dan met het vliegtuig naar Zweden. Ik voelde me echt een buitenstaander aangezien iedereen zowat frans praatte en ik niet haha. Maar goed, er waren toen dus drie Belgische meiden die mij bitchy noemden omdat ze dachten dat ik ze niet verstond -terwijl ik in mn holland shirt liep xd- en toen ik ze aankeek noemde een van hun me arrogant buh. Ik had gewoon écht zin om ze te slaan. Anyways, in Zweden op het vliegveld zag ik al meteen 3 lekkere jongens ofzo. En 2 schattige negertjes met bieber haar, een sexy pet en lauwe kleding haha. Even later in de bus naar Stockholm was er dus een lekkere Spanjaard en toen ik en m'n broer m'n neef en zijn neef -niet mijn familie dus- hadden gevonden zag ik wéér die Spanjaard haha. blablabla, we liepen naar huis en toen zag ik wéér een lekkere jongen. Maar ik staarde naar hem toen hij langsliep en toen ging de neef van mijn neef opeens iets in het Zweeds zeggen tegen hem en toen kreeg ik opeens een knipoog van die lekkere jongen. -smelt weg- :9~

    So what did you do today? (krul)

    [ bericht aangepast op 15 juli 2010 - 17:24 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    JBM schreef:
    (...)
    Wat!? Je gaat me dumpen hoor! ;O Of ik zet alle Belgen tegen je op!! (cat)(cat)(cat)(cat)(cat)

    Kom dan :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ramos schreef:
    (...)

    Hou mij erbuiten. :>

    Mijn dag was saai, saai en nog eens saai. (nerd)

    Ik sleur je mee als het moet! :Y)


    All was well.

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Kom dan :9~

    Catfight! (cat)


    All was well.

    Men, vergeet die lekkere Zweed niet mee te nemen :Y)

    Ik heb the notebook gezien, gehuild en dan geschreven en dit ding gelezen en lekkere foto's bekeken van Fernando.

    Niets speciaals dus en Brussel sucks, ik vind Anwerpen waaaaay better :')


    The soul needs autumn.

    Santo schreef:
    Men, vergeet die lekkere Zweed niet mee te nemen :Y)

    Ik heb the notebook gezien, gehuild en dan geschreven en dit ding gelezen en lekkere foto's bekeken van Fernando.

    Niets speciaals dus en Brussel sucks, ik vind Anwerpen waaaaay better :')

    Men, ik moest meer dan alleen huilen bij the notebook, ik leek wel en waterval. :Y)


    All was well.

    Oe nice! :"D

    Ik heb uitgeslapen en daarna ben ik gaan shoppen :9~

    [ bericht aangepast op 15 juli 2010 - 17:51 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik wil ook naar Zweden nu! En ik wil ook een Spanjaard! Maar dan moet hij wel Cesc Fabregas heten, oef. :9~


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    ik ging poging doen tot uitslapen wat mislukte
    -.-'
    ehm en verder, thuis beetje schoonmaken, op zusje passen, beetje verveelen, msnen, eten koken, en nu weer msnen enzo ;p


    Vampire Heart.

    mijn dag was werken.
    jou pesten.
    praten met een lekkere jongen en dan weggestuurd worden door mn baas.
    &&&&&&&&& als ik ooit op vakantie ga, dan ga ik alle lekkere jongens daar aanranden, ze kennen me toch niet ahha. (krul)


    Smiling but close to tears.

    DVilla schreef:
    mijn dag was werken.
    jou pesten.
    praten met een lekkere jongen en dan weggestuurd worden door mn baas.
    &&&&&&&&& als ik ooit op vakantie ga, dan ga ik alle lekkere jongens daar aanranden, ze kennen me toch niet ahha. (krul)

    Je vergeetl; geilen op m'n broer en denken aan die twee negers (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ja ook.
    En met jou in discussie gaan of Javi de lekkerste is of niet.
    en dan: 'niet, wel, niet, wel, niet, wel, niet, niet oh kut welwelwel' hahahah. (krul)


    Smiling but close to tears.

    JBM schreef:
    (...)
    Men, ik moest meer dan alleen huilen bij the notebook, ik leek wel en waterval. :Y)

    Weetje toen dat die zo op het einde 'Tot ziens' zei toen moest echt mega hard huilen, mijn kussen was helemaal nat.
    En ik vind die Noah echt vet lekker, maar niet met baard (cat)


    The soul needs autumn.

    DVilla schreef:
    Ja ook.
    En met jou in discussie gaan of Javi de lekkerste is of niet.
    en dan: 'niet, wel, niet, wel, niet, wel, niet, niet oh kut welwelwel' hahahah. (krul)

    ja hahaha noob (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Biatch ik wil ook naar Zweden en lekkere Spanjaarden tegenkomen ):
    Mijn dag was kut. Het enige dat ik heb gedaan was 3 uur lang naaien (Ja ha-ha) en ruzie gemaakt met mijn moeder en me verveeld.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Santo schreef:
    (...)
    Weetje toen dat die zo op het einde 'Tot ziens' zei toen moest echt mega hard huilen, mijn kussen was helemaal nat.
    En ik vind die Noah echt vet lekker, maar niet met baard (cat)

    Ohgodvermiljaar, ik kon me niet meer inhouden toen, ik zat daar echt te jammeren. :'DD Voor de duidelijkheid: dat is de enige keer dat ik zo hard heb gehuild bij een film. :Y)
    En Noah is gewoon een lekker ding zonder baard. :9~

    [ bericht aangepast op 15 juli 2010 - 18:03 ]


    All was well.