• Ik eis dat DVilla en CRonaldo nu terug komen op Quizlet. Anders ga ik hier halfdood en is Q niet leuk meer zonder die Villa en Ronaldo stalkers. (cat)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Santo schreef:
    (...)
    Ik ben een Belg :Y)
    En had bijna op het knopje gedrukt(cat)


    ja en dankzij mij bleef je
    nou eigenlijk omdat Rose terug kwam denk ik (nerd)
    beter dat je blijft (krul)

    [ bericht aangepast op 15 juli 2010 - 22:29 ]


    you're my favourite part of the day ~

    Santo schreef:
    Als Samira niet komt...
    pijltje richting instellingen...

    Btw, laat Rose met rust, ze beslist zelf wat ze doet en heeft niet voor de drama gekozen die wij erom maakte.


    Indeed.


    All this dampness is damp.

    Waar bemoeien jullie je mee (Waar bemoei IK me mee :E care)
    Anyway... uh, waarom... kleuters. wtf, Q heeft de laatste tijd elke dag wel een ruzie of whatever. Serieus :/ kk gedoe. Ja sorry, ik word hier chagerijnig van hoe sommige mensen zich aanstellen :/


    I live for the applause, you will die for it.

    Maar sommige mensen op Q houden van drama. Dus laat de mensen die voor 'drama' kiezen met rust (cat)


    -

    Joker schreef:
    Waar bemoeien jullie je mee (Waar bemoei IK me mee :E care)
    Anyway... uh, waarom... kleuters. wtf, Q heeft de laatste tijd elke dag wel een ruzie of whatever. Serieus :/ kk gedoe. Ja sorry, ik word hier chagerijnig van hoe sommige mensen zich aanstellen :/


    sorry maar dat ge-kk hoeft dan niet.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Joker schreef:
    Waar bemoeien jullie je mee (Waar bemoei IK me mee :E care)
    Anyway... uh, waarom... kleuters. wtf, Q heeft de laatste tijd elke dag wel een ruzie of whatever. Serieus :/ kk gedoe. Ja sorry, ik word hier chagerijnig van hoe sommige mensen zich aanstellen :/

    Omdat ze zich als kleuters gedragen, lijkt me logische reden toch? _O_


    -

    Genius schreef:
    Want ja, Q is wel zó óntzettend bijzonder in je leven om hier even weg te gaan en terug te komen om een reden die ze zelf wel weten. Lame, stelletje kleuters.

    Ey, als je wat te zeggen hebt over me. Doe dat in mijn gb als je zonodig ruzie wil hebben. Ik heb zo mijn redenen waarom ik weg ben gegaan en ook terug ben gekomen.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Sorry :/ Maar ik snap niet hoe mensen hier elke dag ruzie kunnen maken ofzo. En dan om dit, het gaat nergens over.


    I live for the applause, you will die for it.

    S0UNDTRACK schreef:
    (...)

    sorry maar dat ge-kk hoeft dan niet.


    Niet op ingaan joh, ze streept het toch door? En trouwens, kankeren is ook een woord, waarmee niet de ziekte wordt bedoeld. Een goed, Nederlands woord.X:


    everything, in time

    Pershoofd schreef:
    Waarom heeft Samira wel aandacht te kort dan? -Ik las het hier ergens in een berichtje.

    Omdat haar enige reden om weg te gaan was dat Rose weg was en Rose heeft een geldige reden.


    All was well.

    Genius schreef:
    (...)
    Omdat ze zich als kleuters gedragen, lijkt me logische reden toch? _O_
    Omdat ze ff op inactief staan of begrijp ik het verkeerd? D:


    I live for the applause, you will die for it.

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Ey, als je wat te zeggen hebt over me. Doe dat in mijn gb als je zonodig ruzie wil hebben. Ik heb zo mijn redenen waarom ik weg ben gegaan en ook terug ben gekomen.

    Ey, ik heb niks te zeggen over je :') Ik heb zo mijn redenen om zo te reageren.


    -

    PRESIDENT schreef:
    (...)

    Niet op ingaan joh, ze streept het toch door? En trouwens, kankeren is ook een woord, waarmee niet de ziekte wordt bedoeld. Een goed, Nederlands woord.X:


    ja dat doe ik wel (krul)
    i hate it -you know why xd-


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Joker schreef:
    Sorry :/ Maar ik snap niet hoe mensen hier elke dag ruzie kunnen maken ofzo. En dan om dit, het gaat nergens over.

    Pfoe, ik mag toch zeker doen wat ik wil zonder dat 839293 keer uit te moeten leggen? of is dat nu verboden? Ze moeten zich erbuiten houden als ze niet weten waarom ik die keus maakte.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2010 - 22:34 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Joker schreef:
    Sorry :/ Maar ik snap niet hoe mensen hier elke dag ruzie kunnen maken ofzo. En dan om dit, het gaat nergens over.

    Omdat je dat op internet nogal makkelijk kan doen en hier heb je er geen consequenties van, in RL wel.


    -