• Want je mag niet zeggen dat iemand vegetarisch is ofzo, want dat klopt dan weer niet. Noujaa, ik heb 3 vriendinnen, die zijn vegetariër. en ik snap best dat ze het voor de dieren doen, maar toch, vlees is zoo lekker :$ Dus als wij heerlijk mals vlees barbequen en opeten zitten zij op van die nepvleesdingen te kauwen of op groente. Kunnen we niet beter met z'n allen maar 3 of 4 dagen in de week vlees eten dan een groep personen die helemaal geen vlees eet?


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Nou. Ik vind dat mensen daar zelf voor kiezen en dan kunnen anderen onmogelijk gaan zeggen:'Joh zullen we weer gezellig vlees gaan eten' De meeste kiezen daarvoor met een rede, die voor sommige van hen ook heel belangrijk is, daar stappen ze niet zomaar vanaf :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    hm...jah...zou kunnen maar de meeste werken toch niet mee x'D

    en ik heb niks tegen vlees, alleen tegen die kiloknallers die arme beestjes =[ die hebben echt een kut leven...

    maar wat bedoel je met dat eerste eigenlijk...??


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Ik ben geen vegetariër. Zal ik denk ik ook nooit worden. Wel letten ik en mijn moeder erop of we biologisch vlees kopen, maar meer doen we er niet aan. Als je het eet, merk je toch niet dat het een levend dier is geweest, daar denk je gewoon niet aan. Dus ik snap het probleem niet. En daarbij, vlees heb je nodig voor een gezond voedingspatroon.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Ik ben geen vegetariër. Zal ik denk ik ook nooit worden. Wel letten ik en mijn moeder erop of we biologisch vlees kopen, maar meer doen we er niet aan. Als je het eet, merk je toch niet dat het een levend dier is geweest, daar denk je gewoon niet aan. Dus ik snap het probleem niet. En daarbij, vlees heb je nodig voor een gezond voedingspatroon.


    dat hoeft niet perse...je hebt genoeg vleesvervangers...


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    KirstenSnaps schreef:
    Nou. Ik vind dat mensen daar zelf voor kiezen en dan kunnen anderen onmogelijk gaan zeggen:'Joh zullen we weer gezellig vlees gaan eten' De meeste kiezen daarvoor met een rede, die voor sommige van hen ook heel belangrijk is, daar stappen ze niet zomaar vanaf :Y).


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    nerveus schreef:
    Ik ben geen vegetariër. Zal ik denk ik ook nooit worden. Wel letten ik en mijn moeder erop of we biologisch vlees kopen, maar meer doen we er niet aan. Als je het eet, merk je toch niet dat het een levend dier is geweest, daar denk je gewoon niet aan. Dus ik snap het probleem niet. En daarbij, vlees heb je nodig voor een gezond voedingspatroon.


    Eens. Wat anderen doen moeten hun weten, maar zolang je er niet bij na denkt heb je er ook geen last van.
    Al weiger ik het wel om bepaalde soorten vlees te eten. En zal je mij ook nooit betrappen (of het moet wel een bizar goede reden hebben) op het eten van exotische/uitstervende dieren.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik ben zelf vegetarisch, en ik vindt eigenlijk dat ze zelf moeten kiezen, want ik haat het ook als iemand zegt: vlees is gezond en bla bla, maar er is geen reden dat je vlees nodig hebt...


    Never give up the things that makes you smile

    KirstenSnaps schreef:
    Nou. Ik vind dat mensen daar zelf voor kiezen en dan kunnen anderen onmogelijk gaan zeggen:'Joh zullen we weer gezellig vlees gaan eten' De meeste kiezen daarvoor met een rede, die voor sommige van hen ook heel belangrijk is, daar stappen ze niet zomaar vanaf :Y).


    All this dampness is damp.

    lois999 schreef:
    Ik ben zelf vegetarisch, en ik vindt eigenlijk dat ze zelf moeten kiezen, want ik haat het ook als iemand zegt: vlees is gezond en bla bla, maar er is geen reden dat je vlees nodig hebt...

    Ik ben ook veggie, en ik sluit me hierbij aan.:Y)


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Ik ben vegetariër geweest, maar vanwege gezondheidsredenen heeft mijn huisarts het me een tijdje afgeraden. Nu eet ik biologisch vlees, maar zodra ik weer kan met mijn gezondheid, word ik meteen weer vegetariër.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Zelf ben ik geen vegetariër, maar ik heb wel respect voor vegetariërs. Zolang hun ook respect hebben voor vleeseters..


    None but ourselves can free our minds.

    Eten de vegetariërs ook vis? is dat hetzelfde of anders? en waarom is dat anders, want dat vis-gedeelte heb ik nooit begrepen eerlijk gezegd. Want als je geen vlees eet, dan eet je toch ook geen vis? :X


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Strobelight schreef:
    Zelf ben ik geen vegetariër, maar ik heb wel respect voor vegetariërs. Zolang hun ook respect hebben voor vleeseters..


    *insert philosophical cringe expression here*

    Strobelight schreef:
    Zelf ben ik geen vegetariër, maar ik heb wel respect voor vegetariërs. Zolang hun ook respect hebben voor vleeseters..


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik vind van niet. Voor die 3/4 dagen moet wel vlees gekweekt worden, en hoe gaat dat het gemakkelijkst? De bio-industrie.
    Ik ben zelf vegetariër, maar dat heeft er ook mee te maken dat ik vlees niet te eten vind.


    I am an idiot, I move.