• nou kijk,
    ik had een crush eerst, en toen hield het conctact op, dus werd de crush al minder.
    toen ging ik zondag naar een concert kijken, van mijn broer en zusjes, en toen was hij daar. Leuk en aardig enzo,
    maar...
    nu had hij mij gekrabbeld, en toen bladiebla weer contact.
    In ieder geval,
    ik ben hem weer leuker gaan vinden,
    en nu antwoord hij iedereen B.E.H.A.L.V.E. mij.
    en dat frustreert me gewoon heeeel erg ;x

    wie kent dit fenomeen-of hoe je dat ook schrijven moet-? 8D

    Jongens zijn gewoon klootzakken, of tenminste de meesten. (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Crayon schreef:
    (...)

    Ja, ik ook wel hoor (: Maar met een crush vind ik dat echt veel vervelender, want dan heb ik het idee dat hij me niet echt leuk vindt. En dan gaat ie de volgende keer weer proberen om een gesprek aan te knopen en dan ben ik verward O__O. Achja, waarschijnlijk weten jongens zelf ook niet zo goed hoe ze het moeten aanpakken X'D.

    ik denk dat beiden het niet weten hoe :3
    in ieder geval, ik kan, naja, ga pas zondag weer op de pc, en stiekem hoop ik dat er dan wel iets is van hem ;x

    Geesz schreef:
    Jongens zijn gewoon klootzakken, of tenminste de meesten. (krul)

    idd ;x

    Whipple schreef:
    (...)
    ik denk dat beiden het niet weten hoe :3
    in ieder geval, ik kan, naja, ga pas zondag weer op de pc, en stiekem hoop ik dat er dan wel iets is van hem ;x


    Ja, stiekem blijf je hopen. Misschien weet ie gewoon niet wat terug te schrijven ofzo (: Of hij is gewoon onzeker (:


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Crayon schreef:
    (...)

    Ja, stiekem blijf je hopen. Misschien weet ie gewoon niet wat terug te schrijven ofzo (: Of hij is gewoon onzeker (:

    haha, als mijn gevoel klopt en dat mijn broer ongelijk heeft -want hij heeft ooit een keer gezegd dat mijn crush een player was(wel een lange tijd geleden, toen ik vroeg wie hij was, want hij stond best apart op de foto x'D) maar naja, weetje, het is gwoon zo dom/raar/weird. Eerst laat hij niets meer van zich horen en dan ddenk ik 'best. klaar hoofdstukafgesloten.' maar dan zoekt hij even later contact en dan denk ik van; 'ja of nee antwoorden.' en ik kon het niet laten om dat te doen en like; dit is 'poging' 3, en het gaat nu al weer mis. Maar ik weet niet waarom ik gewoon niet mezelf kon inhouden x'D haha :3 en ik weet eigenlijk niet waarom ik dit hier neerhebgezet, maaaar goed ;D

    Dat is echt kut, dan heb je er weer hoop in.
    En dan ineens is het weer weg.
    En dan komt het weer, en dan is het weer weg.

    Als je dit effect niet wilt kan je beter geen contact meer hebben. ):


    "Don't look back, you're not going that way."

    Whipple schreef:
    (...)
    haha, als mijn gevoel klopt en dat mijn broer ongelijk heeft -want hij heeft ooit een keer gezegd dat mijn crush een player was(wel een lange tijd geleden, toen ik vroeg wie hij was, want hij stond best apart op de foto x'D) maar naja, weetje, het is gwoon zo dom/raar/weird. Eerst laat hij niets meer van zich horen en dan ddenk ik 'best. klaar hoofdstukafgesloten.' maar dan zoekt hij even later contact en dan denk ik van; 'ja of nee antwoorden.' en ik kon het niet laten om dat te doen en like; dit is 'poging' 3, en het gaat nu al weer mis. Maar ik weet niet waarom ik gewoon niet mezelf kon inhouden x'D haha :3 en ik weet eigenlijk niet waarom ik dit hier neerhebgezet, maaaar goed ;D


    Oh, ik snap dat wel hoor. Aan de ene kant wéét je gewoon dat het niets wordt, maar aan de andere kant wíl je het ergens wel en ben je gewoon heel niewsgierig naar hem en heb je ergens toch wel een zwak voor hem. Maarja, misschien moet je hem maar gewoon laten. Ik denk dat dat het beste is, want als dit iedere keer zo gebeurt, schiet het ook niet op. Dan kun je je tijd beter aan andere leuke jongens besteden (:


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.