• Mijn moeder en vriendin meende dat ik na 4 breezers al om zou zijn ;w Nou, niet dus. Ik voel me nog primaaaaa.
    Alleen heb ik tranende ogen, maar dat kan ook van de hooikoorts zijn.

    Pap en mam vieren verjaardag, maar de kids zijn al naar huis dus ik heb niks te doen. Alleen volwassenen zijn er nog. Saaaaaai, i guess. En ja, dat wou ik jullie ff laten weten. Dit was serieus mijn 1e keer alcohol :/ Nou.. eigenlijk niet, heb wel eens stiekem bier gedronken... hehe.

    Dus.. hoe was jullie 1e keer alcohole? huh hoe schrijf je dat? Wat the fuck..


    I live for the applause, you will die for it.

    Lol... volgens mij heb je er meer last van dan je denkt schat. :')


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Neuh niet veel bijzonders x)


    "I shut my eyes in order to see.'

    oké volgens mij hebben je moeder en vriendin toch gelijk :Y)

    mijn eerste x alcohol + dan ook echt dronken zijn liep niet helemaal goed af. Tenminste, ik heb spijt van wat ik toen allemaal heb gedaan.

    Laat ik het er maar op houden dat het meerdere eerste keren waren die avond.
    (huil)

    [ bericht aangepast op 17 juli 2010 - 23:28 ]

    Alcohol..
    Mijn eerste keer was met carnaval 2 jaar terug, en dat was teeeeering grappig :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Breezers doen mij dus absoluut niets, dat kan ik blijven drinken. :Y)

    Het is alcohol. :')

    Maargoed, ik lust dat eigenlijk niet graag, dus drink dat ook bijna nooit. Op een avond deed ik met m'n vriendinnen een kroegentoch en zij kunnen echt onwijs veel drinken. Dus toen heb ik op hun tempo zitten meedrinken. Echt niet normaal veel bier, vodka-redbull en whatever.

    's Nachts lag ik te kotsen. (cat)

    De eerste keer dronk ik ook breezer, toen was ik 13 ofzo :'D En na 2 breezers voelde ik me al behoorlijk aangeschoten, lame :')


    -

    Nieteessssss D: Ik voel me echt prima! Alleen ik maak veel typenfouten die ik ondertussen verbeter 8D


    I live for the applause, you will die for it.

    Haha

    Een slokje hertogjan bier van mn pa ik ging over mn nek wat is dat smerig


    the world is filled with people that we dont understand

    Dat kan ik me niet meer herinneren, dat is te lang geleden :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Mijn eerste keer alcohol? Ik was vier en wouw perse van het bier van mijn opa proeven. Dus, ik weet er niets meer van, te lang geleden.

    Breezer is limonade voor mij, lol.

    Maar mijn eerst keer met alcohol stelde niet veel voor, mijn eerste keer bezopen zijn (jägermeister volgens mij) was volgens mij wel komisch.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Mijn eerste keer alcohol had ik van alles door elkaar gedronken en toen ging ik trampoline springen maar mijn richtings gevoel was weg. Ik had het tegen mijn moeder gezegd en die was niet zo blij -ik was niet dronken, maar mijn mams houdt niet van meisjes die veel drinken-, dus ik kreeg een verbod tot mijn 16e. En nu ben ik ondertusse3n 17, heb ik 2x veel gedronken maar zonder consequenties. Ik houd niet van veel drinken, ik weet niet ik vind het gewoon niet fijn. Vriendinnen van mij drinken wel veel en ik heb gewoon dan het gevoel dat ik nuchter moet blijven zodat ze veilig thuis komen;)... + zo lekker is het nou ook weer niet..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Prodigy schreef:
    Breezers doen mij dus absoluut niets, dat kan ik blijven drinken. :Y)

    Het is alcohol. :')

    Maargoed, ik lust dat eigenlijk niet graag, dus drink dat ook bijna nooit. Op een avond deed ik met m'n vriendinnen een kroegentoch en zij kunnen echt onwijs veel drinken. Dus toen heb ik op hun tempo zitten meedrinken. Echt niet normaal veel bier, vodka-redbull en whatever.

    's Nachts lag ik te kotsen. (cat)


    Weet je wat lekker is? Jägermeister-redbull. Is niet heel erg bekend, maar ooooh!


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Fietsbel schreef:
    (...)

    Weet je wat lekker is? Jägermeister-redbull. Is niet heel erg bekend, maar ooooh!

    Oeh, moet ik eens proberen dan. :Y)

    Joker schreef:
    Nieteessssss D: Ik voel me echt prima! Alleen ik maak veel typenfouten die ik ondertussen verbeter 8D

    Haha ik heb ook een keer een topic proberen aan te maken toen ik aangeschoten was. Gaat moeilijk he :'D
    Believe me, je bent aangeschoten. Tenzij je doet alsof. En stiekem weet je wel dat je raar bezig bent maar je kan er niks aan doen, waaaant je bent aangeschoten :Y)

    [ bericht aangepast op 17 juli 2010 - 23:27 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.